@ Kinsealy: Heel veel sterkte met het verlies van je maatje, .
Verder heel veel mooie,lieve,schattige,gekke tinkers gezien, . Mijn twee jongste dochters op Kiara:
Mijn oudste dochter Skye Blue kriebelen,wat ze allebei geweldig vinden, :
Resi_lover
Geplaatst: 26-09-11 08:17
Kinsealy.. heel veel sterkte
26 september... Paiti, de moeder van Perfect, Pallieter, Poirot en Pelgim zal er rond 9 uur niet meer zijn Het is goed zo..
Paiti heeft een gescheurde meniscus wat niet meer te opereren is...
Edit: Paiti wordt vandaag niet geslacht.. ik krijg net het bericht dat het niet door gaat omdat de slachterij vandaag niet slacht, en dat terweijl er een afspraaks stond. Er moet een nieuwe afspraak gemaakt worden... Arme Paiti...
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 26-09-11 08:35, in het totaal 1 keer bewerkt
JPTinkers
Geplaatst: 26-09-11 08:18
kinsealy sterkte met het verlies rust zacht alvast Paiti
hier gister naar de lommelse sahara geweest met bandit dochter Bailey , was voor haar de eerste x in de trailer en eerste x in het water
veel sterkte met het verlies van debsy. r.i.p paiti, veel sterkte ermee.
die foto van snowdon voor de wagen is gaaf.
Kailonne
Geplaatst: 26-09-11 08:27
Kinsealy en resi_lover sterkte met het verlies.
Jack:
mnkortleve
Geplaatst: 26-09-11 08:32
_Patrick_ Kinsealy heel veel sterkte Resi_lover jullie ook veel sterkte
Wat is het toch erg om je paardje doodziek te zien, hier moest de veearts vorige week ook ineens met spoed komen, wat schrik je dan je hoop dat het dan mee valt, maar als ze dan zeggen dat het zeer ernstig is dan slaat je hart toch even een keer goed over Gelukkig zijn de medicijnen aangeslagen en knapt ze goed op, nu nog hopen dat het veilig was voor de dracht dat was nl wel een beetje twijfelachting vanwege de duur van de dracht, maar goed moeders gaat voor
Verder mooie tinks gezien leuk die kleine ruitertjes in spe
Bravour en zijn vriendin
Of Casey ze nou zo leuk vind betwijfel ik
Resi_lover
Geplaatst: 26-09-11 08:34
Paiti wordt vandaag niet geslacht.. ik krijg net het bericht dat het niet door gaat omdat de slachterij vandaag niet slacht, en dat terweijl er een afspraaks stond. Er moet een nieuwe afspraak gemaakt worden... Arme Paiti...
Kinsealy wat is dit erg voor je , om zo afscheid van je vriendin te moeten nemen , sterkte ! Resi_lover , voor jullie zeker niet minder makkelijk , ook jij enorm veel sterkte toegewenst .......
Hier mijn ruintje ( hahaha is echt al heel groot) van 16 maanden oud even testen of hij braaf is ..... wat vinden jullie zelf ? KYAN
Ach dan ook maar zien of de merrie , zelfde leeeftijd, het ook allemaal wel best vindt ..... ja dus !!!!
KARLIJN
Toch wel fijne , brave paardjes , ze accepteren gewoon alles wat ik met ze doe...... hahahhaha
Frie87
Geplaatst: 26-09-11 09:06
paiti en debsy.... RIP
packer
Geplaatst: 26-09-11 09:29
Resi lover@ wat ontzettend slordig, ti's toch al geen makkelijke beslissing. Wil je heel veel sterkte wensen
starjo
Geplaatst: 26-09-11 09:41
Jeetje wat gaan er een hoop paardjes de laatste tijd dood Iedereen heel veel sterkte,
kinsealy
Geplaatst: 26-09-11 10:30
Iedereen bedankt voor het medeleven zowel hier als via PB!
Debs' eerste dag bij ons samen met Miles, volgende week 4 jaar geleden;
Haar lieve, mooie koppie;
Het is moeilijk te bevatten dat ze er nooit meer zal zijn.
@Resi_lover; jij ook sterkte!
aricia
Geplaatst: 26-09-11 11:33
Zo vreselijk triest om jullie mooie meid veel te vroeg te moeten laten gaan ,heel veel sterkte
Ook Paiti die naar de eeuwig groene weides gaat ,heel veel sterkte gewenst aan alle mensen die haar omringden
Liza, Elise en Nuadhu hebben zaterdag hun eerste demo-show gedaan. Ze waren allemaal super braaf en het ging heel goed. Hopenlijk hebben we weer wat mensen enthousiast gemaakt voor ons prachtige ras
Lodewijk91
Geplaatst: 26-09-11 14:27
mooie jack! hier lodewijk nog een keer.
Resi_lover
Geplaatst: 26-09-11 14:56
Paiti is helaas nog niet naar de eeuwige groene weides:
Resi_lover schreef:
Paiti wordt vandaag niet geslacht.. ik krijg net het bericht dat het niet door gaat omdat de slachterij vandaag niet slacht, en dat terweijl er een afspraaks stond. Er moet een nieuwe afspraak gemaakt worden...
kuzznathalie
Geplaatst: 26-09-11 15:56
Stom dat er een nieuwe afspraak gemaakt moet worden Lois, toch alvast sterkte voor de volgende afspraak
Kinsealy ook veel sterkte met het verlies
Wat voel ik me toch ........ (eh... wat is het goede woord) als ik zo relaxed in de bossen rijdt