Ik zag een nog gavere foto van Caithlyn, net 1 seconde eerder genomen, Liesbeth hihi Max die op je afstormt, ik zou haast van mn stoel springen om aan de kant te gaan
Whisper voor de slee
stalnijmegen
Ishara net naar de kapper geweest voor een permanentje??? hahahaha
Loesje in de sneeuw vanmorgen
starjo
Geplaatst: 19-12-10 01:12
Ineens weer lekker druk met de foto's hier Ik wordt helemaal vrolijk van al die prachtige winterwonderland plaatjes. En dan al die tinkies voor de slee , geweldig leuk is dat, ik ga het morgen weer eens proberen, want nu hebben we hier ook lekker veel sneeuw Kelsey wat een heerlijk dier is dat toch
haha ja nu nog wel, al is ze oprecht een kleintje volgens de veearts die vond haar wel wat aan de kleine kant. Maarja ze zal vast nog wel een groeispeurtje krijgen Ben nog steeds helemaal weg van dr!
Lucy_1
Geplaatst: 19-12-10 09:53
Dank je Peet! Serada ziet er anders ook super uit hoor! En Whis ook! Leon, prachtige foto's! Heb nog knappe Bing en Samba voorbij zien komen! Die nek van Samba Yentle is zooooo cute! Mooie paarden van Mariska! Hope heeft toch zo'n lief koppie! Angeliekje is in kerststemming! Mooie Loesje in de sneeuw! Gave foto's ook taggert! Lieve Mac! Hij zwaart uit Dees! Mooi peerd!
wauw wat een gave actiefoto's komen weer voorbij in mooie winterlandschap en heel mooie kerstkaarten en kersttinkie!!!!
Echt genieten dit topic!!!
renate85
Geplaatst: 19-12-10 11:04
Tjah uhhhhh
Ze kan ook mooi zijn hoor
snowdon
Geplaatst: 19-12-10 11:04
Ja, die inderdaad! Lekker ding ook
Hoe weet een dierenarts nu of een veulen TE klein is? Zeker als die de ouders niet kent... ikke niet begrijpen
fraske
Geplaatst: 19-12-10 11:59
iedereen lekker in de sneeuw bezig geweest leverd mooie op heb geen tuig dus Samba niet voor de slee, maar met de crossmotor ervoor ging ook prima daarna nog wel even aan het ballen met samba geweest. lies dat andere paardje heeft ook echt zo'n houding van "laat mij maar met rust kleuters" Leon inderdaad prachtige foto, jammer dat er tekst door staat de foto zelf straalt al genoeg uit heeft geen tekst nodig (vind hem mooi voor rouwkaart positief bedoeld he' omdat hij zo'n rust uitstraalt ) tja en Kels en Baylyn ik ben fan van ze verder andere paardjes met prachtige kleurtjes zien er ook toppie uit, Mac met zijn mooie warme kleur,mooie kindertjes op de uitkijk van Mariska,leuke Loesje,kerstvrouwtje Anouk of ze nou klein is of niet ze heeft een koppie om op te vreten die Yentl
iedereen weer veel plezier vandaag er ligt hier nog genoeg
mnkortleve
Geplaatst: 19-12-10 12:06
Wat een geweldige foto's met al die sneeuw.
kick1972
Geplaatst: 19-12-10 12:11
yesssss ik weet het gewoon zeker..... sorrie voor diegene die geen Tinker hebben....... De Tinkers geven gewoon de mooiste winterplaatjes Lijkt me geweldig om een potje te ballen met mijn paardjes maar helaas....... ze hebben maar 1 interesse en dat is eten Mooi koppie renate Ze zijn lekker aan het stoeien Lucy_1 Yentl ziet er zoooooo lief uit zijn dat kerstbellen op het hoofd van Anouk????? Ze ziet er prachtig uit Mooie kerstkaart Snowdown.... Echt heel erg mooi!!
Loesje lekker uit haar dak en Abby heeft eerst 10 minuten alleen maar stil gestaan en daarna besloten dat sneeuw niet eng is en dat je het kan eten