[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Paintlinger

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 17:54

Hooi :wave:

Lekker gewerkt vandaag..... :j
Nog niks van me zogenaamde vriendin gehoord.....*haalt schouders op* nou ja...dan niet :roll:

Onwijs 'lekkere' nieuwe 3-kleurige aanwinst gezien :') :+

Morgen lekker vrij :o

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 17:56

Kun je morgen alsnog lekker uitrusten van woodstock:-)
Hier alles prima Evan!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 17:58

Inderdaad, dan niet angela! Jammer dat dat zo moet gaan :n
Fijn ellen :D

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 18:06

Heb net een mooi prikweitje voor Bronco gemaakt achter het huis.....blije poownie :D

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 18:17

Zo net bijgelezen... maar echt sorry, er blijft niks hangen..
Alleen de mooie foto's en heb iemand gezien met 2 profielen := Dat mag volgens mij niet :P
Ook de lekkere nieuwe 3-kleurige aanwinst is blijven hangen :j Hmmmm... Jammie!! En wat hierboven staat! Angela blije poownie :j :P Verder weer voor iedereen *\o/* of een :(:)

Heb het een beetje druk laatste tijd... Solliciteren, zijn bezig met hooien en stro enz.. en woensdag ff 2 nachtjes en 2 daagjes naar A'dam! Even relaxen...

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 18:41

Agos die pups Sita!
En het zusje ;) van Owen op de foto (heb je dat roze halstertje nog?)
Straks geen strand, maar je krijgt er veel voor terug.

Ellen vlieg in de auto, ik ken het laat met dit weer de ramen bij de wei open, maar sta dan net naast de mesthoop, ben onderweg naar huis alles weer naar buiten aan het bonjouren.
Kan ook een mini-vliegen-vangertje aan m'n spiegel hangen.

Er is ook een keer een muis in m'n auto gekropen, die dacht van de winter lekker warm te zitten.
Ik heb 's winters altijd de blazer van de kachel aan, dus 's middags startte ik en hoorde blenderachtige geluiden uit die blazer komen.
Dacht dat het een takje was, maar even later rook het toch alsof er iets overleden was.
Later bij stal nog eens de blazer geprobeerd en toen voelde ik van alles tegen me aan vliegen en was ik heel blij dat het donker was.
Ondertussen ging het alleen nog maar meer stinken, volgende dag op het werk door een dappere collega die blazer uit elkaar laten slopen.
Bij het filter hadden we al een bang voorgevoel, daar was namelijk een gat in geknaagd.
En inderdaad tussen de schoepjes van die blazer zat een muizenkopje.
Ding helemaal schoongepeutert :r en toen moest alles onder het dashboard los, want daar zit een buizensysteem die de lucht door de auto verdeelt.
En daar vond ik dus de rest van de muis :r
Alles zo goed mogelijk schoongemaakt, auto helemaal gestofzuigd, zat vol met pluizen en andere onderdelen en de halve Ambi Pur collectie er in gehangen.
Gelukkig hielp dat, want ruim een half jaar later kon ik eindelijk zeggen dat ik geen dode muis meer rook :r
En dan heb je van die fijne collega's die een muizentrappetje voor je vouwen, zodat een eventuele volgende muis er weer uit kan klimmen...en bedankt...

Wat zijn jouw honden lief samen Trea :+:

Janet erg druk, je moet het allemaal maar even doen!

Wat ga je donderdag doen Eva?

Lekker in haar sop gaar laten koken Angela, zij heeft een grapje verkeerd opgevat, kan gebeuren, maar ze kiest er voor om stennis te gaan schoppen en moet niet verwachten dat jij daar blind in mee gaat. En daar dan ook nog eens kwaad om durven worden.
Foutje kun je allemaal maken, maar toon dan karakter door dit toe te geven.
Maar wie weet doet ze dat nog :)
Is Bronco blij als een pasgeverfd.....affijn :Y)

Lukt het een beetje met solliciteren Nathalie?

Vanmiddag de nieuwe eigenaresse van Ilse even opgehaald en op Ilse gereden.
Ging harstikke goed en op de terugweg even op de stal gekeken waar Ilse straks heen gaat.
Wat een prachtig plekje en weet je wat het allerergst is?
Er is gewoon een bos :wow:
Maar weet zeker dat Ilse het daar geweldig gaat hebben en ik kan er nog eens langs gaan, is niet zo ver weg.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 18:50

Jeuj....Giel gaat nu een digitale multimedia zender halen......zodat we boven ook tv kunnen kijken :D :D
Kunnen we eindelijk een keer vroeg naar bed :+

Rhiannon: Vind ik ook hoor......ze zoekt het maar uit...

Wat fijn dat Ilse een goed plekje krijgt :j dat hoop ik voor Kim ook te gaan vinden :)

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 18:59

Fijn Denise, dat Ilse het goed gaat krijgen! Heb je voor Gabriël ook al een baasje?

Hier hebben we net de hele kudde bij elkaar gezet, ging best goed. Nu dus mooie grote kudde in de weide... In oktober gaat welsh cob en veulen weg, dus houden we er voor de winter 4 over, da's wel genoeg vind ik...

Banbay heeft weer voor de wagen gelopen, en dat ging weer super!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 18:59

Dan wordt m'n dalmatier ingeslapen denise ;(
Fijn dat je t plekje hebt gezien waar ilse heen gaat! Natuurlijk nog fijner dat het zo bevalt! En dat het niet zo ver weg is :) :(:)

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 19:10

Ik heb voor Gabriel nog geen koper, Marleen.
Lekker dat de kudde het goed doet samen.

Dat is waar ook Eva :(:) het zit ook niet mee.

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 19:16

:(:) Eva...

Marleen fijn dat de kudde het goed doet samen!

Fijn dat Ilse het goed plekje krijgt Denise :j en beter dat het niet zo ver weg is!

Angela tv boven *\o/*

Solliciteren gaat wel goed, alleen moet nog reacties krijgen :P Ben aan het solliciteren op kinderdagverblijven. Heb nu mijn diploma Sociaal Cultreel Werker, en daarme kan ik dat ook doen, en lijkt me op het eerste gezicht het leukst en het handigst. :j

ingace

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 19:50

pfff ja hoor in de achterhoek gebeurd nooit wat...
iemand de krant al gelezen..
stond het volgende in:

Een vader uit Aalten heeft met een bijl een 25-jarige Winterswijker belaagd, die zijn dochter lastigviel.

De man takelde de auto van de stalker toe. Daarbij sneuvelde een ruit van de auto, meldt Omroep Gelderland.

De 25-jarige Winterswijker zou meerdere Aaltense meisjes hebben lastiggevallen en bedreigd via Hyves en sms'jes. De dochter van de man was een van de slachtoffers; daarom begeleidde de vader haar toen ze wegging op de fiets.

Aangehouden

Toen de Winterswijker het meisje zaterdag tegenhield, sloeg de vader toe met zijn bijl. Zowel de vader als de Winterswijker zijn aangehouden. De vader werd kort daarna weer vrijgelaten.

De politie heeft meisjes die een soortgelijke ervaring hebben gehad met de stalker, opgeroepen contact op te nemen.

kwamen langs de auto en kennis van me had 112 gebeld, omdat ze het hele spektakel had zien gebeuren..
nou lekker

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 20:24

Mm Eva dat is geen leuk vooruitzicht, moeilijke beslissing. :(:)

Ilse krijgt een mooi nieuw plekje en het klikt gelukkig goed met haar nieuwe eigenaar.

Angela dat is nooit een echte vriendin moet je maar denken, en dan kun je daar maar beter nu achter komen. Jammer dat sommige mensen een grapje niet kunnen waarderen of gelijk boos worden :?

Net met Duko bij de dierenarts geweest en ze waren even bang dat hij zijn kruisband had gescheurd, maar na een onderzoek van een orthopeet (of zoiets) bleek dit niet het geval er zat geen spelling tussen zijn knie schijven (dus moet dan volgens hun de kruisbanden nog heel zijn). Waarschijnlijk een flinke verrekking aan die banden, dus nu rust en medicijnen. Rust is nu niet zo moeilijk hij heeft best veel pijn en speelt niet met molly of zijn bal, en met uitlaten is hij zo klaar en wil die weer naar huis. Straks als die medicijnen gaan werken (moet al zeker met 3 dagen) dan word het moeilijker ben ik bang hij is normaal enorm speels en huppelig :D . Is het met een week niet beter dan weer terug, ik hoop dat dat niet nodig is.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 20:29

Jullie zijn toch niet toevallig naar de Tweede lijn geweest? :O

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 20:40

Denise,Ilse krijgt t daar bere goed,ze zijn daar zo goed voor de paarden(soms een beetje te goed,ze kunnen nogal voeren :=),met mijn vorige haflinger heb ik daar gestaan en dat beviel prima,heel aardige mensen en je kan alles aan ze vragen.fijne stal ;)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 20:58

zo, ik ben weer terug van vakantie. heel leuk gehad :) verschillende dierentuinen in berlijn gezien, sea world bezocht, de stad in geweest, naar wacken (festival) geweest, lekker gegeten en nu weer lekker thuis :)
avelyn is in nog geen1,5 week enorm gegroeid en echt heel donker geworden. ze is al bijna helemaal verhaard! zal deze week echt even foto's maken :)
heb wel besloten dat ze waarschijnlijk wel zelf naar een opfok gaat ipv dat is syl weg breng, ze denkt dat ze de baas is over mitch en syl bij tijd en wijlen en dan wil ik voorkomen. naar mensen is ze nog altijd even lief en braaf hoor. mitch en syl zijn gewoon wat dat betreft watjes en laten gewoon het brood uit hun mond eten en zich aan de kant duwen.

kleine poging tot vluchtig bijlezen:

leon een nieuw tuinscherm

_Rhiannon_ een hooiopslag

hum, 6 keer vreemdgaan is best veel mallow.. jeetje, rare gewoonte.

ellieellende, ook ik had dit jaar mn laarzen weer mee naar wacken, heb er gretig gebruik van gemaakt, wat een modder

_Rhiannon_ die gabriel een lesje leert

.............
en toen ben ik maar gestopt met reageren, echt geen doen, schrol wel even door de 50 komende paginas heen, lekker plaatjes kijken en belangrijke dingen lezen :)
............

hoop hele mooie plaatjes gezien :)

grid, kan dat ik erover heen heb gelezen, is sayla al weer hengstig geweest?

iewl, een muis in de ventilator van je auto... blugh, wel lief van die collega

en ik heb mn touwhalster binnen ! :) joeppie!!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 21:11

Ik lees wel mee hoor, maar heb even geen puf om te reageren.
Werd ook gebeld, ben normaal dinsdag vrij, maar moet morgen ook werken...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 21:43

Goeieavond!!!

Bijgelezen, maar te lui om overal op te reageren :O

Toch wel even een reactie op de foto's. Die van Maya en Sita zijn superrrrr, en de twee blondje hondjes zijn erg schattig. En wat zie je het veulentje al goed op de scan :oo.

En wat is Molly lief voor Duko :+: . Knuffel voor Duko, hopelijk knapt hij snel op.

Denise, echt fijn dat Ilse zo goed terecht komt!

En Draakje, welkom thuis :wave: (op bokt :D )

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 21:57

M'n zusje werkt ook af en toe bij een kinderdagverblijf, Nathalie.
Ik heb eigenlijk geen idee of ze daar momenteel veel personeel voor zoeken.
Maar het is te hopen dat je snel een reactie krijgt.

Ik hoop dat Duko nu snel opknapt Trea.

Ja het zag er goed uit Inge en de mensen kwamen fijn over.

Maartje weer terug van vakantie, lekker veel gedaan, leuk joh!

Janet morgen werken :(:)

Gaapje kwam vanavond spontaan met z'n hoofd in m'n armen staan slapen, was eigenlijk mest aan het scheppen, maar dat moest dan maar even wachten :+:

Ik heb voor komende donderdag een westernles gepland, wou ik al zo lang eens proberen.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:17

zoooo was ik weer! ff bij trea op de cola geweest en van bokt afgehouden :D
En ff Duko geknuffeld want hij is echt heel zielig :(:)
Leuk Angela, prikkeweitje achter het huis! Poownie blij, jij niet zeker :P en tv op bed! mmmm relaxed!
Klinkt lekker Nathalie relaxen te Amsterdam! lekker weer om bootje te varen!
Isle naar een mooi nieuw huis! das fijn, en erg leuk dat je makkelijk op bezoek kunt!
Ieeeuuuuw dat muizenverhaal..... Heb ook ooit een muis in de auto gehad, met een doos hondenbrokken mee verhuisd denk ik, heeft er ruim een week ingezeten en in alle verpakkingen een gat gebeten....
uiteindelijk met klem pindakaas kunnen killen!
He Ingace zwiert ook weer eens langs :wave:
Draakje welkom thuis!

Niamh was een beetje ontploft vandaag, heeft denk ik veel liggen rollen..... dus maar ff lekker samen watergevecht gehouden :+ Morgen mag ze weer nieuwe schoenen uitzoeken, want ze moet er zondag wel netjes bij lopen natuurlijk!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:31

Ellen, heb je al iets van jouw sollicitatie gehoord??

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:35

nope, maar denk niet dat het iets gaat worden.... Er zijn echt veel gegadigden en ook intern die al langer bij ons werken..... dus ben er bang voor. Maar moet zeggen dat ik het niet zo heel erg vind.....

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:45

Wanneer krijg je het te horen? Wie weet.....
Maar zo te lezen vermaak je je anders ook nog goed in deze baan. Gelukkig maar!

Ik heb mijn werk sms-je nog niet gehad. Wordt ik altijd een beetje zenuwachtig van, dat er een roosterfout is gemaakt ofzo.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:48

*kruipt uit meeleeshoek*

Ik heb net een mail gestuurd naar stichting cavia! Heb een mooi vriendinnetje voor Lisa gezien op de site :D nu maar hopen dat ik haar mag ophalen :D

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:49

ik zou dan meteen hopen dat ze me een extra dagje vrij geven :D
Normaal weet je dat idd toch al veel eerder?