he boncho,wat vervelend zo'n onderzoek. Hopelijk komt er uit wat er aan de hand is. Sterkte!
Stoere kerel himesh!
Biancaa
Geplaatst: 12-05-09 14:51
gave foto Leon!
Boncho wat vervelend zeg, ik hoop dat ze snel wat vinden bij je hoor, zo onwetend zijn is ook geen pretje
Oke Trea jij werkt dus vanaf huis, dat wist ik niet. Ja dan is het vaker zo dat je de uren moet inhalen. Maar wel weer lekker dat je het huis niet uithoeft (dit soort werk wil ik ook wel).
Iedereen lekker gegeten merk ik zo, angela aan de brie, tggg wie eet er nou brie
Sem haar riem kwijt, stoute hond, voor straf mag je niet meer op het dak zitten (dat was sem toch )
Nou ik ga de kids zo van school halen, Mich is alsnog op zijn vrije dag naar zijn werk gegaan. Ze hadden veel zieken en dus mensen te kort. Nu is hij wel op zaterdag vrij (al vrees ik het ergste)... Hij werkt wel vaker 6 dagen in de week die gek
Vervelend Boncho, hopen dat je snel zekerheid hebt
Vandaag naar mijn nieuwe stal gefietst, djeeeez wat een paasei fietsen zeg bijna drie kwartier. Dus dat worden straks benen als boomstammen en geen spekkies meer te bekennen Jessie en Flynn stonden er heel rustig bij, Flynn was wel helemaal toen hij me zag. Volgens mij was hij bang dat ik hem was vergeten Heb ze allebei even uit het land gehaald, kijken hoe dat ging en hoe de ander daarmee om ging. Jessie hinnikte één keer, Flynn rende vooral veel rond toen z'n mamsie eruit was. Zaterdag ons eerste ritje, heb d'r zin in!
ringelberg
Geplaatst: 12-05-09 15:53
Hello
Boncho veel sterkte alvast.
Heb hier net naar die mac verhalen zitten kijken...ik heb net een halve reep chocola op dat heb je zo eens per mnd. Ik was 4 kilo afgevallen maar ja...
Berdien wielrenners benen
Net een buitenritje gemaakt met mijn snuivend tje,het waait hier hard en t was de eerste keer in 4 mnd dat we alleen zijn gaan rijden,nou nou wat een gestuiter.Wel lekker drafje en galopje gedaan,lekker naar t bos. Nu mijn huis kamer verbouwen,heb gisteren 2 nieuwe stoelen gekocht,en nu is mijn huiskamer niet meer ZEN ,dus schuiven maar.
En Himesh
Berdien
Geplaatst: 12-05-09 16:03
Jessie is écht niet drachtig, maar je zou je haast bedenken
Maar misschien vertekent die foto ook gewoon wel wat
Flynn z'n "Baasje heeft mij niet verlaten " hoofd
Biancaa
Geplaatst: 12-05-09 16:06
hihihi leuke foto's berdien, tjee wel een takkeneind fietsen zeg
Jaaa cecile hoop het wel, hoop ook dat er dan weer een keer een merrie uitkomt hoor
Ohhh ik heb een foto van mijn trouwjurk gevonden We mochten daar geen foto's ervan nemen, maar deze lijkt er heel erg op. Op die van mij is iets meer tule verwerkt, maar dat is bij deze volgens mij ook alleen dan niet goed zichtbaar, nou komt die dames:
hahahaha ja ik zal tegen die tijd mijn trouwfoto's plaatsen hoor. Ik hoor net van chantie dat hij het niet helemaal is, maar het idee is wel ongeveer zo.
Ik ben helemaal geen Mac fan, Burger king vind ik lekkerder maar komt denk doordat je hier bij de mac altijd koud eten krijgt........
Sem der halsbandje kwijt, balen zeg hopen dat je die nog vind!
Ik heb vanochtend lekker gereden met lord , laatste keer natuurlijk(had me vergist in de dag was niet gister maar vandaag) zal raar worden om hem niet meer te doen maar nu kan ik met pallieter gaan beginnen
jaaaa heb je foto's ontvangen Cecile, ik zit nu alleen op de comp van Mich, mijne is geconfisceerd door mijn zoon hahahaha Maar kon dus niet terug mailen, ze zijn erg mooi hoor! Noa ziet er lekker vol uit , ze is vast niet meer te vangen
Annique, inderdaad nu lekker op Pal rijden, dat komt vast ook helemaal goed!