[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

grrr

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:30

Soms dan he?! Duivel Tong uitsteken
Dus ik ga bokt maar afsluiten nu.... truste! Dromen

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:30

Ben net weer thuis van werk en hier gaat iedereen naar bed. Truste!!!
Ikke nog niet, beetje bijlezen en bankhangen.

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:33

Hier ook weer eenn avond alleen thuis!
Vriendlief is naar de wedstrijd Nederland-Zweden (ik zit dus braaf voor de tv om te kijken of ie toevallig nog in beeld komt....)
Heb nog geluk da ik ziek ben want anders had ik hem al 3 dagen niet gezien denk ik!
Ravello is echt gaaf!!

Krijg net een sms van mn nicht dat Boncho vandaag echt helemaal gek was en haar er zelfs heeft afgegooid... Niks voor Boncho!! Dan baal ik weer zo dat ik ziek ben er er niet heen kan! Hoop dat ik zaterdag weer kan! Al is het alleen maar om te poetsen.... (dan is het ook alweer 2 weken geleden)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 23:42

Ben doordeweeks elke avond alleen thuis. Vriendje is eigenlijk nooit voor 10-11 uur thuis.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 07:08

Goedemorgen,
pfff gister late dienst, nu vroege Clown Ben ik niet op gemaakt haha.

We hebben hier gister eigenlijk heel goed nieuws gehad, geen afwijkende dingen aan de achterbenen bij onze merrie Lachen jeehh.
Maar goed, volgende stap wat is het dan wel? A.s. dinsdag komt de veearts opnieuw voor klinisch onderzoek, hopelijk komt er dan iets uit .

Ik lees vanmiddag even bij, in wakker toestand, moet er nu vandoor!

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 09:32

Grit schreef:
Ben doordeweeks elke avond alleen thuis. Vriendje is eigenlijk nooit voor 10-11 uur thuis.

Ben blij dat ik niet alleen ben. 's Woendags durft hij ook al eens vroeger thuis te zijn en vrijdag gaan we altijd samen in de Lunchgarden eten vooraleer hij vertrekt om les te geven.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 10:02

Goedemorgen.

Soms mopper ik er wel over, maar het heeft voor- en nadelen eigen baas te zijn. Als er iets is, dan is hij ook thuis.
Voordeel is dat als er overdag iets is met de paarden, hij altijd even kan gaan. Toen Bert ziek was en ik moest werken, ging hij er twee keer per dag heen om even met hem te wandelen, temperaturen of medicijnen te geven. En toen Bert eenmaal in Utrecht stond, hoefde ik er ook nooit alleen heen.
Dus als ik er weer eens van baal (vooral op vrijdagavond), dan denk ik daar maar aan.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 10:07

Doei!

Ohh TK, gelukkig nog goed nieuws over Nienke.. Succes met het klinische onderzoek!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 10:07

TK; Fijn dat de foto's goed zijn. Maar wat is het dan wel? dat blijft toch nog even vervelend.
Een (goede) fysiotherapeut kan soms ook veel voelen en weer losmaken/op de plek zetten.

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 10:14

Grit schreef:
Goedemorgen.

Soms mopper ik er wel over, maar het heeft voor- en nadelen eigen baas te zijn. Als er iets is, dan is hij ook thuis.
Voordeel is dat als er overdag iets is met de paarden, hij altijd even kan gaan. Toen Bert ziek was en ik moest werken, ging hij er twee keer per dag heen om even met hem te wandelen, temperaturen of medicijnen te geven. En toen Bert eenmaal in Utrecht stond, hoefde ik er ook nooit alleen heen.
Dus als ik er weer eens van baal (vooral op vrijdagavond), dan denk ik daar maar aan.

Hier ook zo n mannetje als eigen baas, heeft idd voordelen maar het is idd ook niet altijd leuk als ie veel weg is.
Maar hij is niet elke avond laat thuis, hebben de avonden gesplitst zodat ik ook doordeweeks naar de paardjes kan.
Meestal zijn we vrijdagavond samen thuis Pling

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 10:20

TinkerTom schreef:
Hier ook zo n mannetje als eigen baas, heeft idd voordelen maar het is idd ook niet altijd leuk als ie veel weg is.
Maar hij is niet elke avond laat thuis, hebben de avonden gesplitst zodat ik ook doordeweeks naar de paardjes kan.
Meestal zijn we vrijdagavond samen thuis Pling

Ik werk zelf vrijdagavond ook, maar een keer in de drie weken niet. En dan heb ik wel zoiets van "kun je dan niet een keer wat eerder thuis zijn". Hij probeert er dan wel rekening mee te houden.
En met kinderen is het helemaal fijn als je het zo kunt afspreken, anders kun je zelf savonds ook nooit weg.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:01

Goedemorgen...

Paardjes hier weer gevoerd... Zo maar eerst alles netjes aanvegen...

En hier iemand die er een moord voor zou doen om eens alleen thuis te mogen zijn Nagelbijten / Gniffelen Mijn vent is waarachtig altijd thuis... Wordt je ook wel eens gek van hoor... Die moet je gewoon eruit schoppen, anders komt 'ie nergens... Haha! En zelfs dat krijg ik niet altijd voor elkaar Boos! Haha! Verder is 'ie harstikke lief Tong uitsteken

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:05

bij ons is het een andere situatie. Ik werk van 8 tot half 5 op een bureau. Hij werkt van 9h - 9h30 tot 18h ook op een bureau. Maar hij gaat van daaruit direct door om les te geven in zelfverdediging en daarnaast volgt hij ook nog eens lessen zelf.
Dus meestal is hij pas thuis rond 22h-22h30.
Vrijdag komt hij naar huis tegen 17h en dan gaan we samen naar de Lunchgarden. Tegen 20h vertrekt hij dan alweer om les te geven tot 22.00h.
MAAR iedere morgen stofzuigt hij, of doet de afwas, steekt de afwas in de afwasmachine. En daar ben ik dan ook weer blij om. Dat hij niet in zijn bed blijft liggen maar mee met mij opstaat om toch nog wat in het huishouden te kunnen doen.
Laatst bijgewerkt door Sjintoo op 20-11-08 11:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:06

God jeetje.. Ik zou t juist fijn vinden als ik mijn vent eens wat meer zag als 2 dagen in de 2 á 3 weken.. No Cheer

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:08

Bwah dat went. Als we wat te vaak samen thuis zijn komt dat ook niet goed Knipoog

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:11

Nu na 2 jaar ben ik t ook wel 'gewend', maar dat neemt niet weg dat ik alsnog wat vaker tijd met hem zou willen doorbrengen. Zou een hoop woordenwisselingen en ergernissen en sjagerijn van beide kanten schelen.. Bloos

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:18

Natuurlijk wil ik ook meer tijd met hem doorbrengen. Maar ik ben nu zo gewoon van mijn eigen ding te doen thuis dat dat toch wennen is als we allebei bijvoorbeeld een weekje verlof hebben.
En neem me niet verkeerd he, ik zie mijn ventje doodgraag. We doen het ten slotte al 3 jaar zo en het gaat goed zo. In februari zijn we alweer 7 jaar samen. Wat gaat de tijd toch snel!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:20

Lijkt me idd moeilijk Siet...

Mijn broer heeft het 8 a 9 jaar volgehouden voordat hij trouwde en zijn vrouw (toen vriendin) naar NL kwam om die enkel in de vakantie te zien... respect!

Ik ben in elk geval erg blij als Arjan gewoon weer terug is Tong uitsteken

Pff hier ben ik bij een werkgever (klant van ons dus) zo'n 1000 regelingen aan het nalopen, per ongeluk zijn ooit ALLE mogelijke regelingen gekoppeld... maar dus niet alles actief. Nu 1 voor 1 nalopen welke er uit kan, zucht.... gelukkig nog wel een verstand op nul werkje Clown

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:25

Als ik het goed begrijp Sjintoo wonen jullie ook al samen? Dus is hij welk elke nacht thuis? Of niet?

Jee Leon, respect voor je broer.. Bloos! Dat is een lange tijd om elkaar zo 9 jaar alleen in de vakanties te zien..

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:34

Sita_ schreef:
God jeetje.. Ik zou t juist fijn vinden als ik mijn vent eens wat meer zag als 2 dagen in de 2 á 3 weken.. No Cheer

Ja, maar wij zijn al 20 jaar een stel he! Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:48

Misschien dat ik over een paar jaar ook wel zou roepen, van donder nou eens een eind op.. Tong uitsteken
Hij heeft namelijk straks wel zijn werk aan huis, dus zal ook vrijwel altijd thuis zijn.. Clown

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 11:49

Kga eens naar stal.. Rijden zal dr wel niet van komen, ik kan bijna niets door de zeer in me rug.. Dus ik hoop dat ze met longeren beiden op eigen benen lopen en niet aan mij gaan hangen.. Nagelbijten / Gniffelen

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:12

Sita_ schreef:
Als ik het goed begrijp Sjintoo wonen jullie ook al samen? Dus is hij welk elke nacht thuis? Of niet?

Jee Leon, respect voor je broer.. Bloos! Dat is een lange tijd om elkaar zo 9 jaar alleen in de vakanties te zien..

Ja dat klopt. Ik blijf dan ook op tot als hij thuis is zodat ik hem toch nog eventjes kan zien voor ik naar bed ga.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:54

timokyana schreef:
We hebben hier gister eigenlijk heel goed nieuws gehad, geen afwijkende dingen aan de achterbenen bij onze merrie Lachen jeehh.
Maar goed, volgende stap wat is het dan wel? A.s. dinsdag komt de veearts opnieuw voor klinisch onderzoek, hopelijk komt er dan iets uit .

Fijn dat er in ieder geval goed nieuws is Ja maar wat is er dan precies met je paard? (ja sorry ben nieuw Vork

Ik heb net gave foto's van Flannagan gekregen van de stal waar we hem gekocht hebben
zal zo eens even spammen Duivel