Dus ik ga bokt maar afsluiten nu.... truste!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Grit schreef:Ben doordeweeks elke avond alleen thuis. Vriendje is eigenlijk nooit voor 10-11 uur thuis.
Grit schreef:Goedemorgen.
Soms mopper ik er wel over, maar het heeft voor- en nadelen eigen baas te zijn. Als er iets is, dan is hij ook thuis.
Voordeel is dat als er overdag iets is met de paarden, hij altijd even kan gaan. Toen Bert ziek was en ik moest werken, ging hij er twee keer per dag heen om even met hem te wandelen, temperaturen of medicijnen te geven. En toen Bert eenmaal in Utrecht stond, hoefde ik er ook nooit alleen heen.
Dus als ik er weer eens van baal (vooral op vrijdagavond), dan denk ik daar maar aan.
TinkerTom schreef:Hier ook zo n mannetje als eigen baas, heeft idd voordelen maar het is idd ook niet altijd leuk als ie veel weg is.
Maar hij is niet elke avond laat thuis, hebben de avonden gesplitst zodat ik ook doordeweeks naar de paardjes kan.
Meestal zijn we vrijdagavond samen thuis
Sita_ schreef:God jeetje.. Ik zou t juist fijn vinden als ik mijn vent eens wat meer zag als 2 dagen in de 2 á 3 weken..
Sita_ schreef:Als ik het goed begrijp Sjintoo wonen jullie ook al samen? Dus is hij welk elke nacht thuis? Of niet?
Jee Leon, respect voor je broer..Dat is een lange tijd om elkaar zo 9 jaar alleen in de vakanties te zien..
timokyana schreef:We hebben hier gister eigenlijk heel goed nieuws gehad, geen afwijkende dingen aan de achterbenen bij onze merriejeehh.
Maar goed, volgende stap wat is het dan wel? A.s. dinsdag komt de veearts opnieuw voor klinisch onderzoek, hopelijk komt er dan iets uit .