Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
silas schreef:zijn er nog mensen die foto's van mijn proefje van zondag hebben gemaakt of van het springen?
guppekop schreef:voor ieder die zich afvraagt welke persoon Mikel is.. jullie kennen hem denk ik allemaal die persoon die bij het inspringen stond
Cheveyo schreef:wel leuk om een persoon bij een naam te hebben hoor Mikel, ik wist niet dat je zo heet maar ik zie op de foto wel wie je bent.
mikel schreef:ja evy is ook bekend op de manege als paparazzize moet nog ergens springfoto's van mij hebben die ze gemaakt heeft van mijn springles
:P maar daar moet ik net als jullie op de foto's van de tinkerdag nog even op wachten
:P
mikel schreef:ik weet niet of het al bekend is maar volgens mij wordt angelique na zondag echt een dressuurmuts
Volgende keer gewoon weer zelf starten angelique stel je voor dat je van te voren geoefend zou hebbensilas schreef:zijn er nog mensen die foto's van mijn proefje van zondag hebben gemaakt of van het springen?
Cheveyo schreef:lekker beiden kan ook, ik vind de dressuur ook weer leuk (na jaren alleen maar western..)