Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ga je hem ook in het echt bewonderen
en/ of komen ze nog eens bij jou op bezoek --> zo te zien groeide hij Dewi ook al snel voorbij
Berdien Jessie en Flynn gingen los

En ik heb een hele grote, zware, stijve, jonge en vooral dode roek uit de badkuip gevist
Zijn je katten weer bezig geweest Syl?
Beest is wsn gewoon verdronken

Toen ik nog in Roermond woonde, woonde ik in de garage en daar zat ook het kattenluikje. Ze zaten dus eigenlijk gewoon op mijn slaapkamer
Maar mén, wat een bende als ze weer eens een merel te pakken had gehad
Ze liet hem los toen ze in de keuken was en toen vloog ie door het hele huis..
Geeft minder rotzooi 
Nou is het op zich vrij rustig hier, voornamelijk fietsers... Maar een 100 meter hiervandaan ligt wel een doorgaande weg en er lopen gruwelijk veel katten rond hier. Van onze buurman zijn er inmiddels 2 "spoorloos verdwenen..." In Roermond woonden we ook vrij, dan kan dat imo.
denk dat ik voorlopig op t werk maar de trap pak

) en nog wat spullen.
Ben benieuwd.
Ik moet 's ochtends tot 1 uur werken, daarna ben ik vrij 
Heeft iedereen goed gedaan, 10 dagen zonder mams. Niet alleen haar, maar ons ook. Dat merk je gewoon
Vind dat helemaal niet leuk! Echt niet! Nou kan ik me nog ongegeneerd kinds gedragen (en met groooot plezier), en dan ben ik gewoon.. nou ja.. niet meer tiener
Moet ik me volwassen gaan gedragen enzo. En dan, dan nader ik de 21, en dan ben ik helemaaaaaal volwassen. Het liefst was ik nog een jaartje 19 gebleven