teuntje111: wat een droppie, ze heeft nog een lange weg te gaan maar gaat helemaal goed komen. Wat een geweldigkoppie zit erop, die oogjes, smelt KMD: wat wordt ze groot zeg, en wat een mooie dame wordt het.
hier even een paar leuke pics van de shows afgelopen zondag in alden biezen, land en tuinbouw fair. (fotoos gemaakt door heidi ghoos)
Was jij daar met Chuk Saskia !! Verdomme wat vind ik dat erg dat ik dat niet wist. Ik heb Bono en bleu boy zien staan maar geen Chuk. Pppfff wat vind ik dat erg als er 1 hengst is die ik eens irl had willen zien was het Chuk wel
Oh..wat een schitterende foto's komen er weer voorbij!!
Een reuzen-slagroomveulen, één die genietend over een paaltje hangt (hihi), een hele vieze Noa en ergens in de verte een NOG viezere Whis!! En Chuck... tja... ik blijf verliefd...
Vandaag was voor mij EINDELIJK DE DAG.... Mijn meisje hebben we gehaald.....
Is het geen plaatje????
stalnijmegen
vandaag op pad met m'n digi, naar Fleur, het werd wel eer eens tijd haar op de plaat te leggen... wat denk je.. digi leeg, dus ok dan maar met mn mobiel, had dat nog nooit gedaan, en heb dus ook de hele avond zitten zoeken hoe ik ze op de pc moest krijgen...
de kwaliteit is bagger, maar zie hier Fleur, geboren 23mei, moeder tinkie vader Toss
was druk weekje, afgelopen woensdag duindigt en zondag alden biessen. Quincy, ik was met Chuckie shows aan het geven en tussendoor in het park aan het rond rijden.
Bai-Nar, ze is werkelijk een plaatje met een zeer lieve uitstraling, wat zou jij blij zijn dat ze eindelijk thuis is.
Biancaa, van dit weer word je als paard wel sjaggo
Vuurtoren is gemeen , ik haat naast een paard rijden, en heb een nog grotere hekel aan witte kleding , maar was verplicht....je fotoos zijn wel erg leuk.
daar was ik weer! Natuurlijk allereerst: Iedereen heeft weer mooie foto's geplaatst! Heerlijk al die tinkers!
@ teuntje111, wat een schatje! Maar inderdaad, die heeft nog een lange weg te gaan.. Veel succes en ik vind het top dat je dit doet!
Ik had nog beloofd een foto te plaatsen van vernon op de reestdaltocht! Betere komen misschien nog wel, dit was eerst het beste wat ik kon vinden. (we waren in alle spanning de camera vergeten..... ) Kijk en geniet van onze aanspanning! (ik ben het meisje op de bok... )
KMD: nou de jouwe slaat toch echt alles hoor vind het eigenlijk op die eerste foto nog frappanter dan wanneer jij ernaast staat wat een giga-veulen wat is ze ook al goed aan het verharen...Emaris is bijlange zover nog niet
Chuck straalt weer, je moet echt eens een bijverdienste gaan zoeken om reclame te maken "witter kan het niet!"
Bainar: mooie merrie, ze komt me zo bekend voor maar dat zal wel niet, denk dat ik haar verwissel met een ander paard, al weet ik zelfs niet direct welk... hoe heet ze?
Ook nog eens wat fotootjes van mij Twee van mijn meisjes op de keuring in Torhout.
Frenia: wat een mooi meiden heb jij!! Super zeg!! Gefeliciteerd met je resultaten!
Mijn meid heet officieel Banjer van de Bergh, misschien gaat er nu hier er daar een lampje branden??? Ik ga mijn merrie alleen GEEN Banjer noemen... dat wordt Jolynn!!
Leuk die aantrekkingkracht tussen tinkers onderling... hier op de achtergrond Noa (van Biancaa).... Er werd zelfs even gehinnikt
Ik krijg hier trouwens wel héél gek, nat eten... Bleeh!!! (volgens mij had ze nog nooit slobber gekregen.... knoeikont)
Wat een geweldige foto's weer allemaal. In het taxatietopic had ik al een keer geplaatst dat Tyson een keer mee heeft gelopen met een optocht van de schutterij. De afgelopen drie dagen was het weer zover, dit keer heb ik wat foto's gemaakt. Aankomende maandag nog een keertje en dan hebben we het voor dit jaar weer gehad.
Ik zie het als een goede oefening en we krijgen er ook een vergoeding voor. Verder is de sfeer ook erg leuk en kom ik weer eens op de manege waar ik ooit begonnen ben....