[TI] Tinkers in de sport (uitslagen/verslagen)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Re: Tinkers in de sport (uitslagen/verslagen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:27

Vandaag was voor ons een typisch gevalletje van "jammer van die tinker", maar al met al was het wel een fijne dag.

Bij aankomst waren we al wat aan de late kant, maar nog op tjd. Hoorden allerlei mensen aan de kant: "Jeetje zeg, een tinker, nou daar zou ik nooit mee gezien worden." Waarop instemmend geknik van de juryleden volgde. Inrijden ging echt fijn, ze was heel geconcentreerd op mij, netjes aan het been etc. Eenmaal buiten (inrijden was binnen) werd ze wat afgeleid want er liep manvolk rond (mevrouw is zo hengstig als de pest). Toch nog een voor mijn gevoel nette proef neer weten te zetten, ik schatte hem niet ruim in, maar een 180-185 zou haalbaar moeten zijn, ze was continue aan de teugel, kwam netjes mee van achter en was helaas net niet fijn aan mijn been. 2e proef was eigenlijk hetzelfde, niet echt slechter of beter dan de 1e.
Uitslag: 167 en 170 punten met als opmerking dat een zwart dekje niet gewenst is en de manen naar 1 kant gevlochten moeten zijn. Voor de rest stond er nog commentaar bij waar ik het echt niet mee eens was: "paard loopt net voor de loodlijn" was het commentaar bij enkele 4en en 5en. Sorry, maar dat willen we in de B hoor... Kan het met dit commentaar en deze punten echt niet eens zijn.

Wat punten betreft dus een teleurstellende dag, maar Lisje liep verder wel fijn. Ze was geweldig met de trailer (stond er zo op) en ik heb haar zelfs even op de trailer kunnen laten staan (20 minuutjes) zonder dat ze de boel afbrak. Kortom, wat dat betreft was het wel een superdag en ik ben hoe dan ook blij met mijn meissie...

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:51

jeetje zeg, dat met die manen wist ik, dat ze aan een kant moesten, maar dat commentaar met het dekje is wel apart.
wat voor punten had je voor de verzorging dan?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 14:53

Ik heb het nagevraagd Lowara en dat moet dus NIET. Zeker met een raspaard mag vrijwel alles, los ook. Bij andere paarden (KWPN bijv) moet het wel gevlochten zijn, maar maakt de wijze waarop niet uit. Staat ook een topic over ergens... Had een 6 voor de verzorging.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:39

Oke een 6 voor de verzorging is toch nog een voldoende, Kan me overgens over het cijfer van verzorging nooit druk maken.

Wel balen van de rest van je punten, zeker omdat voor je gevoel het commentaar niet klopt en er dus niets aan hebt,
naja volgende keer beter moet je maar denken,

kreeg je overgens van beide jury`s reactie op de manen en het dekje, of was dat bij een jury zo, volgens mij mag het namelijk beiden wel. al vind ik persoonlijk een zwart dekje ook niet mooi, maar dat is net wat je smaak is.

succes de volgende keer.

Lowara gefeli met je winstpunt. op naar de volgende.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 18:52

Nee, van een jury. Voor zo ver mij bekend (heb het nagevraagd bij een vriendin van mijn juf en zij vroeg het nog eens na aan mijn juf, zijn beiden officiele jury's) mag het idd allebei. Manen sowieso. Dekje is een smaakgeval, het mag wel, maar de jury mag het ook niet mooi vinden. Het probleem wat ik met witte dekjes heb is dat Lisje altijd geel/grijs lijkt, mede door de vlekjes die wel op de huid zitten, maar niet doorlopen op de vacht.

Op het cijfer van de verzorging moet je je winstpunt niet willen halen, maar omdat alles zo laag is... Anyway, ik ben blij met hoe Lisje voelde, heb een paar dingetjes die minder fijn gingen op het "oefenprogramma" van de komende dagen staan en er waren ook absoluut Yes momenten, een superfijne overgang naar galop bijvoorbeeld. En daarbij, het lijkt er op dat het trailerprobleem nu eindelijk echt opgelost is! En dat is me veel meer waard dan een winstpunt!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:48

Hé Lienek deze is echt leuk van Lightning Cool
Afbeelding Kan me nog als de dag van gister herinneren dat ie opgeschoren en met handbreed manen uit Engeland kwam Knipoog toen ook al mooi, maar nu toch wel nog veel mooier *LOL*

Lowara ook weer puntje erbij en fijn gereden OK dan!

en WenK ook fijn gereden OK dan! maar niet zo beoordeeld door de jury Ach gut da's jammer ...
Wel fijn dat ze goed de trailer op ging en je met een fijn gevoel gereden heb (muv niet helemaal fijn aan het been)

Kleur van dekje is VRIJ Ja (zou je zo'n opmerking eigenlijk bij KNHS moeten melden??) en idd met een zwart dekje zijn ze mooi wit Ja en met wit echt gelig(er) Scheve mond daarom heb ik ook zwart Knipoog

Say liep vandaag weer goed OK dan! --> gister ook nog even hoefsmid naar laten kijken (kwam toch) zag idd beetje stijf maar niks vanuit hoef/ voet ofzo, dus wellicht verdraaid/ verstapt of ruzie gehad of zoiets ??? maar vandaag dus niks meer te zien dus morgen weer kijken of rustig weer kan rijden...

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:02

Daarom heb ik Off white dekjes, dan lijken ze ook mooi wit, en vind ik persoonlijk veel mooier.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:07

Ja, maar dat vind ik weer lelijk met de echt witte rijbroek en plastron die ik heb. Als je iets off-white doet moet je alles off-white doen.

Ga geen opmerking bij KNHS plaatsen. Heb nog even gekeken of ik de jury kon spreken, maar die zaten de volgende klasse te jureren en daar ging ik echt niet op wachten, dan is het maar jammer he. Over 2 weken sowieso weer en heel misschien volgende week ook nog even, maar als dat niet door gaat is het mij ook goed hoor..

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:10

is ook zo, al heb ik dat niet en vind dat minder storend als een zwart dekje, maar dat is puur smaak.

Grid rij jij ook met een zwart dekje, met een bruinbonte vind ik dat nog minder mooi persoonlijk, dan zou ik helemaal voor of gewoon wit of off white gaan. maar goed ben een zemel daar in hoor.
wanneer moet je weer starten.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:51

dobbel schreef:
is ook zo, al heb ik dat niet en vind dat minder storend als een zwart dekje, maar dat is puur smaak.

Grid rij jij ook met een zwart dekje, met een bruinbonte vind ik dat nog minder mooi persoonlijk, dan zou ik helemaal voor of gewoon wit of off white gaan. maar goed ben een zemel daar in hoor.
wanneer moet je weer starten.

Say heeft precies veel wit voor het dekje en heb het geprobeerd (ook beige trouwens) maar vind dat bij haar echt niet mooi dan lijkt ze geel Bloos! en off white idd idem wat WenK zegt dan ook rijbroek + plastron in die kleur anders vind ik het niet mooi Bloos en da's vaak ook meteen weer duur Geld, geld! moet wel hobby blijven Knipoog --> had eerst wel nog gezocht naar mooi wit dekje met donkere bies, zodat de overgang wit/ wit er niet is Knipoog maar niks naar mijn zin gevonden en toen zag ik zwartvelours en dat was voor mij toen dé oplossing Haha! en tot dat ik het zat ben hou ik het nu hierbij misschien ooit nog wel iets anders Knipoog

Maar is idd smaak Knipoog ik zou zeker bij Vianne omdat ze veel wit heeft bv een zwart dekje veel mooier vinden Bloos bij weinig wit is wit wel weer mooi Ja
Vind bijvoorbeeld bij Lisje en Kit zwart dan ook zeer mooi staan *LOL*

Weet je dat het ook bijna niemand opvalt dat ik met zwart rij Knipoog Alleen als ze dan vragen hoe ik haar zo wit krijg en ik zeg hmm ik kreeg haar nieteens helemaal wit ze lijkt extra wit door het zwarte dekje Haha! dan Pling gaan ze kijken en dan ... O ja nu zie ik het je hebt zwart dekje is me nieteens opgevallen Haha! op tinkertoernooi pas ook weer 2 mensen met zo'n reactie Clown

Zou ook wel met HH amber willen starten (kleur bijna gelijk aan Sayla Haha! ) maar denk dat ik daar sneller opmerkingen over krijg tenue wat men gewend is is toch nog altijd zwart/wit (terwijl nu alle kleur dekjes mag als maar netjes is)

vb Sayla http://www.mijnalbum.nl/Foto-NITJVCBO.jpg

Ennuh in Made had ik dat trouwens ook al Knipoog http://www.mijnalbum.nl/Foto-QFBZJFF4.jpg

Nu mogen we 1 juli weer Knipoog

[edit] Vriendjes zijn? oeps lang verhaal geworden Bloos

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:55

Ben het met je eens hoor Grid, vind het op Sayla (even in je profiel/posts gezocht naar foto's) ook niet storend. Wat ik bij Lisje wel weer jammer vind is dat ze zomerzwart is en dus met name in de flanken erg bruin word in de zomer. Vind dat echt zwarte in het zwart-bonte dan weer mooier. Maar goed, je kunt niet alles hebben he... Knipoog

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 20:56

Overigens heb ik ook wel eens overwogen om met een zadelvormig dekje te starten, maar omdat Lisje vlekken heeft waar een pad precies "in" past vind ik dat weer mooier... Bloos Ach ja, zo zie je maar, smaken verschillen...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:03

WenK schreef:
Overigens heb ik ook wel eens overwogen om met een zadelvormig dekje te starten, maar omdat Lisje vlekken heeft waar een pad precies "in" past vind ik dat weer mooier... Bloos Ach ja, zo zie je maar, smaken verschillen...

Haha! Ja Ja heb dat ook nog overwogen, maar mijn zadel is wat langer dan "normaal" dus kon geen passend zadelvormig dekje vinden

Ja echt zwart zwart is wel mooi Cool , maar ook met bruine flanken is ze nog súper leuk hoor *LOL* Ennuh anders verven/ houtskool Clown --> bij friezen willen ze dan nog wel eens doen voor keuringen Knipoog maarja moet je niet aanraken dan wordt je zo zwart Nagelbijten / Gniffelen

Een stalgenootje met palomino heeft als springtenue heel licht geel --> denk champagne of zo? da's ook wel chic Cool misschien ooit nog eens Tong uitsteken

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:23

Vandaag had macho en joyce ook weer wedstrijd,bij een pensionstal 5 kilometer verder,
heen met de trailer(afgegooid door een vriendin) terug onder de man.

Ging heel lekker,veel beter dan de laatste keer,bij de tweede proef even verkeerd rijden,ach ja kan gebeuren.

Ze had 183 en 178 punten,goed gegedaan ze zijn nu L1 startgerechtigd,dit keer had ik voor het eerst het
idee dan de jury geen tinkerfanaat was ! Nagelbijten / Gniffelen
IK heb een hele leuke foto van de jury maar die zal ik niet plaatsten,laat ik wel zeggen dat ze niet erg
geboeid joyce aan het volgen was.

Verzorging een 7 nou macho was witter dan wit,normaal krijg macho altijd een 8,nu hoopte ik een
keer op de 9,we blijven ervoor gaan! Haha!
Mijn afdeling dus daar ga ik voor. Tong uitsteken

http://img111.imageshack.us/my.php?imag ... 090eh9.jpg

http://img111.imageshack.us/my.php?imag ... 223ph1.jpg
Laatst bijgewerkt door jacky2 op 17-06-07 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:28

jacky2 schreef:
Vandaag had macho en joyce ook weer wedstrijd,bij een pensionstal 5 kilometer verder,
heen met de trailer(afgegooid door een vriendin) terug onder de man.

Ging heel lekker,veel beter dan de laatste keer,bij de tweede proef even verkeerd rijden,ach ja kan gebeuren.

Ze had 183 en 178 punten,goed gegedaan ze zijn nu L1 startgerechtigd,dit keer had ik voor het eerst het
idee dan de jury geen tinkerfanaat was ! Nagelbijten / Gniffelen
IK heb een hele leuke foto van de jury maar die zal ik niet plaatsten,laat ik wel zeggen dat ze niet erg
geboeid joyce aan het volgen was.

Verzorging een 7 nou macho was witter dan wit,normaal krijg macho altijd een 8,nu hoopte ik een
keer op de 9,we blijven ervoor gaan! Haha!
Mijn afdeling dus daar ga ik voor. Tong uitsteken

Wow! alweer L1 startgerechtigd Cool

Nagelbijten / Gniffelen ik had op 1 dag een 7 en een 9 dus tja Nagelbijten / Gniffelen --> volgens het juryforum/topic geven de meesten standaard een 7 of standaard een 8 en als er iets wat minder netjes is een 6 (of lager) maar dus bijna NOOIT hoger Knipoog
Had het idee dat ik de 9 had gekregen omdat ie het toch wel net winstpuntwaardig vond Bloos , maar helaas verkeerd geteld of zo want had toen 179 Clown

Gaat nu proberen voor juli nog wat bij te schrijven, want anders pas weer eind augustus een wedstrijd dan schiet het ook niet op Bloos

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:43

@ Jacky2 : paard ziet er gewoon netjes uit hoor Ja
Ik krijg standaard een 7 of 8 voor de verzoring en daar ben ik eigenlijk erg tevreden mee. rij wel gewoon met een wit dekje en mijn tinker lijkt dus altijd geel Clown

Bij grid valt het zwarte dekje inderdaad niet op, echt heel vaag, pas toen ik het las dacht ik van. ooh verrek, die is helemaal niet wit!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 00:21

Grid, bij mij is het dus ook heel niet opgevallen dat je met zwart rijdt! Jullie staan als prachtige combi op mijn netvlies dus het misstaat niet Knipoog

Wenk, wat balen en oneerlijk! Daar zullen wij ook nog wel mee te maken gaan krijgen denk ik..

Dobbel, ik heb ook de Off White liggen voor Kit. Ben nog op zoek naar een 2ehands rijbroek en plastron, daarna gaan we zeeeeeeker in Off White starten. Mijn zwarte dekje gaat grijs/blauw worden en met zomerzwart staat dat minder mooi vind ik.

Op die donkere paardjes zoals Lightning en Macho staat het wel weer heel mooi dat witte, zou ik zeker zo houden.

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 11:19

Jippie, gisteren tijdens mijn 2e wedstrijd met Kalischa 3e geworden met 185 punten in de B! Ik ben zo blij als een kind met mijn beker en lint Bloos.

De andere (1e) proef werd met 175 punten beloond, toen was mijn merrie nog teveel met anderen dingen bezig maar dat ging tijdens de 2e proef dus al iets beter. Hopelijk kunnen we met meer wedstrijdervaring dadelijk ook in de ring het niveau van thuis behalen, want ze kan echt prima lopen maar voorlopig ziet ze in de witte hekjes, juryhokjes en dergelijke veel kabouters en draken Duivel .
De mijne voldoet meestal niet aan het prototype van stoer en koelbloedig tinker maar denkt dat ze een arabier is Haha!

De vorige wedstrijd in Didam had ik trouwens 158 (naar mijn mening niet helemaal terecht maar ja, jurysport he) en 172 punten behaald. Wederom was het hier een beetje eng volgens Kalischa.....

Citaat:
Boris: M2 + 10 (grai)
Gipsy: M2 + 5 (bij ponys)
Duncan: M2 + 1 (cob)
venco M1 + 8(grai)
Baggio: M1 + 4 (grai)
Roosa: M1 + 3 (cob)
Mc-Guigan: M1 + 0
Melby: L2 +10
Kayleigh: L2 + 3
El Carino Piedro: L2 +1
Dublin: L2 + 0
St. Oliver: L1 + 11
Candy: L1 + 7
Sissi: L1 + 5 (grai)
Gryffindor: L1 + 5
Celtic Mist; L1 + 3 (grai)
Tina: L1 + 1 (cob)
Mikado's Tequila: L1 + 1 (cob)
Irish Lady L1
Gaelic: B + 14
Lowara: B + 10
Shelta B+7
Lisje (Esperanza's Malissa): B + 7
Macho: B + 6
Tamlin B + 4
Jack: B + 4
Twist: B + 3
Tinka: B + 3
Sayla B + 2
Kalischa: B + 1 (cob)

Springen:
El Carino Piedro: B + 5

Mennen:
Tina (cob):
M + 3 & VH + 3
marathon klasse1 : + 13

Marianne (kiss) met:
Santana:
Z + 1 & vh M + 9
Blondie:
L + 2 & vh L + 5
marathon klasse 1: +5
Tweespan Blondie en Santana,
B + 2 & vh L + 2
marathon klasse 1: + 1

Maaike met Blondie:
L + 4 & vh L + 8
marathon klasse 1: 11

Endurance:
Julie met Goodwin 4 x goed uitgelopen, 9 winstpunten, klasse 2 klaar.
Sox 34 km uitgelopen

Onderlinge dressuur:
Shelta: L1+2 ( + 1ste plaats Wisselbeker 2 jaar op rij )
Promiss (cob) B + 11
Lowara (grai) B + 11
Viane B + 4
Lonan (cob) met dobbel B + 3
Lonan (cob) met Iris F6b 222 punten , door naar F6Ainclusief theorie
Lonan (cob) met Ier B + 4
Sayla B + 2
Quincy B + 2
Silas B+2
Miss Mo B + 1
Chubby (grai) B + 5
Macho (cob) F9 + ..??
Sjimmy (cob) F5 + 0
Tommie O'Donnell (vanner) B + 1
Shayla (vanner) F4 + 0
Buster (vanner) B + 1
Ryon O'Malley (Cob) L
Cody (cob) met Yarka 157pt B groen (zonder galoponderdelen, worden ook niet gepunt)
Kit (vanner?) F1 + 1
Vasthi (vanner)
Snowdon (vanner)
Offspring (vanner)

Onderling Springen:
Boris: L (grai)
Lowara: BB en B
Snowdon (vanner)
Tommie O"Donnell (Vanner) BB
Candy

Mennen Onderling:
Snowdon (vanner): indoor marathons + vaardigheid
Mabellean (cob) : dressuur B tweespan mabel + ylean

Western officieel:
Sam (sandra H + vriend): amateur + open: trail, pleasure en horsemanschip
Blizz: WRAN C beginners: trail + pleasure
nielsd: Wran C beginners, pleausure, showmanship en horsemanship
Sita_: BAWR/VFAR Schooling; Trail

Western onderling:
Snowdon (vanner): pleasure, trail en horsemanship
Blizzard: trail, pleasure, reining
nielsd: pleasure, horsemanship
Sita_: Trail, Showmanship & Trail @ halter, Polebending
Mabellean : trail

Vaardigheid fnrs

Lonan en Iris 2 197 punten (moet 180 hebben om het te halen)

Voltige:
Piebald: D + 8 (Na NK > C)
'bettepet': basis, volgend jaar E

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 22:37

WenK schreef:
Vandaag was voor ons een typisch gevalletje van "jammer van die tinker", maar al met al was het wel een fijne dag.

Bij aankomst waren we al wat aan de late kant, maar nog op tjd. Hoorden allerlei mensen aan de kant: "Jeetje zeg, een tinker, nou daar zou ik nooit mee gezien worden." Waarop instemmend geknik van de juryleden volgde. Inrijden ging echt fijn, ze was heel geconcentreerd op mij, netjes aan het been etc. Eenmaal buiten (inrijden was binnen) werd ze wat afgeleid want er liep manvolk rond (mevrouw is zo hengstig als de pest). Toch nog een voor mijn gevoel nette proef neer weten te zetten, ik schatte hem niet ruim in, maar een 180-185 zou haalbaar moeten zijn, ze was continue aan de teugel, kwam netjes mee van achter en was helaas net niet fijn aan mijn been. 2e proef was eigenlijk hetzelfde, niet echt slechter of beter dan de 1e.
Uitslag: 167 en 170 punten met als opmerking dat een zwart dekje niet gewenst is en de manen naar 1 kant gevlochten moeten zijn. Voor de rest stond er nog commentaar bij waar ik het echt niet mee eens was: "paard loopt net voor de loodlijn" was het commentaar bij enkele 4en en 5en. Sorry, maar dat willen we in de B hoor... Kan het met dit commentaar en deze punten echt niet eens zijn.

Wat punten betreft dus een teleurstellende dag, maar Lisje liep verder wel fijn. Ze was geweldig met de trailer (stond er zo op) en ik heb haar zelfs even op de trailer kunnen laten staan (20 minuutjes) zonder dat ze de boel afbrak. Kortom, wat dat betreft was het wel een superdag en ik ben hoe dan ook blij met mijn meissie...

Ik blijf me verbazen over dit soort commentaren.
Er staat in het proevenboekje toch echt te lezen dat de voorkeur voor knotjes enz. niet geldt als het stamboek andere regels kent. Van het Tinkerstamboek weet ik het niet zeker maar het ICS schrijft toch echt voor dat er niet getoiletteerd mag worden; los dus.
Ik heb ook met een zwart dekje gereden (met gele rijbroek). Er is geen voorschrift omtrent het dekje.
En dan dat net voor de loodlijn lopen; ik zou het als een compliment opvatten. Een niet-verzameld paard (B of L dus) hoort niet eens op de loodlijn!

Lightielight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 11:51

grid schreef:
Hé Lienek deze is echt leuk van Lightning Cool
Afbeelding Kan me nog als de dag van gister herinneren dat ie opgeschoren en met handbreed manen uit Engeland kwam Knipoog toen ook al mooi, maar nu toch wel nog veel mooier *LOL*

Wat leuk dat je onze Lightning kent.................
We zijn ook supertrots op haar.....(en ook op onze andere tink Skip!)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:22

Bloos Chev je laat me bozen ... en toch grappig dat het iedereen pas zo laat opvalt Haha!
Vond bij Kit het zwarte dekje ook zeer netjes staan Ja Hij is ook echt zo stoer Cool

Go jij! Go jij! Mauvestraat winstpuntje --> hihi Say ziet vooral binnen bakkabouters en kan soms ook goed arabier spelen Ja alleen valt dat nu reuze mee op wedstrijd sta er zelf versteld van Nagelbijten / Gniffelen

Doei! Lightielight ben jij dan een zus of ? Heb jullie met z'n allen ook nog in Lommel gezien op wedstrijd toen was Tristan er nog bij Knipoog Hebben toen nog gezellig met moeders zitten kletsen enzo Ja Ben nu ook wel benieuwd naar Skip Haha!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 21:34

http://www.foto4u.nl/images/content/200 ... ndex3.html

Hier staan foto's van Lisje afgelopen zondag. Pagina 3 t/m 5. Er is genoeg van te zeggen (maakt zich wat te lang) maar is over het algemeen netjes genoeg voor een Bproef en ziet er ongeveer zo uit als het voelde. Overigens, moet je dat achterbeen eens zien op de meeste galopfoto's... Haha! Ziet er over de benen zo heel niet verkeerd uit, al zeg ik het zelf...

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 23:32

Vandaag eerste ronde Almelo gehad.

Nou, Lowara liep superfijn die eerste proef, zat er met een big smile op. was geloof ik 10e met 185 punten, en dat vond ik erg goed als ik zag wat voor superkwaliteit aan paarden er rondliepen

Tweede proef ging minder goed, de galop was een beetje onbeholpen en ik reed een keer verkeerd. Toch nog 7/ 8ste (geloof ik?) met 183 punten!
Ik had een 6 bij het commentaar verkeerd rijden en Marquez1 reed ook verkeerd in die ring en kreeg een -2 erbij. dus schijnbaar kan ik heel mooi en beheerst verkeerd rijden, een nieuw talent!!!

Dus weer 2 stuks erbij en mijn doel om zaterdag B + 13 te zijn heb ik nu al behaald! Vrijdag de laatste 2 proeven in Almelo!

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 10:29

En de foto's komen van de week nog hoor Knipoog
Eerste proef was inderdaad netjes! Tweede proef : e-B!!!! Moest zo lachen toen je zo lekker onverstoorbaar doorreed Haha!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 10:31

hehe ik vond E-M veel leuker Clown
en oew ja, foto's vooral die supermooie!