Zo, ik heb gister na het rijden nog een paar foto's weten te schieten van Hendrik. Het nadeel is dat hij gewoon niet zo fotogeniek is, en het er daarom maar een páár zijn
Hij is wel een viespeuk op de foto's, maar dat is voor jullie vast niks nieuws!
haha, ja dat is hij zeker Wacht maar tot ik hem een keer gewassen heb En, fotogeniek is hij écht niet hoor. Ik had mazzel dat ik deze plaatjes heb kunnen maken want ik hoef de camera maar op hem te richten en hij is alweer weg
Laatst bijgewerkt door IkbenMarije op 02-12-06 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat vlekje op pallieter zijn neus is inderdaad erg gaaf, vooral omdat zijn vader precies dezelfde vlek heeft. Ag Zo vader Zo zoon, Ben in iedergeval blij dat meneer zo lekker blijft groeien!
@Snowdon, wat een super leuk vriendinnetje, daar vind je er niet veel van mag hij zeunig op wezen
@ Callandra; Wat een leuke zeg! Kleintjes zijn idd erg leuk! Maar de wat grotere vind ik persoonlijk wat mooier. Ze heeft een heel leuk hoofdje, en ze is mooi fijntjes gebouwd! Ja, ik vind d'r leuk!
dit is taryn ze is vorige week geschoren wat me erg goed bevalt, toen ik haar dekentje opdeed kwam ik er pas achter dat haar halster in dezelfde kleuren zijn! hihi toevallig he? ook van hetzelfde merk dus het zal wel van een bepaalde lijn zijn. Het dekentje is alleen iets te ruim, maar ja beter te ruim dan te klein, hier zit hij nog keurig hoor, maar nu valt de flap langs de hals wat naar binnen en zie je het lichtblauwe biesje niet meer.