Goedemorgen allemaal !
Zit hier alweer hartstikke illegaal te Bokken op het werk, mag eigenlijk niet maar het is toch een soort van verslaving om gauw even te kijken hé ...
Silas, gewéldige deken. Hij staat qua kleur ook zo mooi bij Silas vind ik. Jij wilt hem natuurlijk mooi kort in het haar hebben voor de keuring ?!
Maya, je foto's zijn hier helaas niet (goed) zichtbaar, vanavond thuis even kijken.
Jean, beetje laat nog, maar
, hoe je je "geweerd" hebt t.o.v. van Jelle. Vind het knap van je, geeft wel aan hoe vér je al bent ! Vind het zo leuk om te lezen hoe happy je nu bent met je leuke Ier !
Muggen zijn erg, mijn lieve hubby het gisteravond het raam (zonder hor) open laten staan, dus het stikte van de muggen. Gelukkig was ik zo moe dat ik ze nauwelijks gehoord heb.
Peetorlan, ik weet niet of ik je al welkom geheten heb, anders nog : bij deze !! Gaaf zo'n rit in het donker. Lijkt me wel spannend !
Snowdon,
. Ellendig is dat, als je zoiets meemaakt hé. Ons vorige paard (geen tinker) hebben we ook moeten laten inslapen, is toch wel heel ingrijpend om zoiets mee te maken vind ik.
Frenia, ik vind Tinkerbell er wel drachtig uitzien. Keeva (uitgerekend 10 april 2006) krijgt nét zo'n buikje. Ze is met 3.5 maand voor het laatst gescand en toen zat alles nog goed.
WenK, sterkte, en doe rustig aan hé !
Vanmiddag ga ik met nog 3 collega's naar Marian, de collega met het doodgeboren kindje. Gek genoeg zie ik er helemaal niet tegenop, ze is zelf zo sterk en nuchter ! Maar zal toch wel vreemd zijn, normaal gesproken zouden we op kraamvisite gegaan zijn ...