Wij hebben sinds gisteren ook een Tinker/Irish cob! Ze is 3.5Jr en ze heet Cloë Ze heeft een heel lief en zacht karakter, super makkelijk in de omgang!
Cerastes, gefeliciteerd, wat een droppie. Stoere knullen jptinkers. Spannend oniekje. Gisteren heerlijk naar Soestduinen geweest met Dax en Indey,
tinker_sally
Geplaatst: 04-02-18 20:30
Hier genoten van het zonnetje. Paardlief was er aan toe weer op pad te gaan.
_Lina
Geplaatst: 08-02-18 12:49
Ik heb net de fantastische uitslag gekregen dat Molly PSSM vrij is!
Cerastes
Geplaatst: 09-02-18 09:22
Gefeliciteerd dat je paardje pssm vrij is!
Annikaatje
Geplaatst: 10-02-18 14:28
Gefeliciteerd met Molly! Lieve Sally De ontzettend knappe Dax!! Ben benieuwd naar het veulentje van Wiske Wat heeft Cloë een leuk snoetje Mooie foto's JPtinkers van je mannen! En Edy Blijf ik een zwak voor houden
Mijn laatste post was in Juni zag ik, dus ik mag wel weer Inmiddels eigenaar van 2 Tinkers, Sandokan, maar die kenden jullie al!
Bruine sokken vind hij toch mooier
Sneeuwneusje
Slaapkopje
En sinds vorig jaar ook van kleine Boeff, deze maand 10 maanden oud
Feyre kreeg een mix van veulenbrok van Subli en muesli van Cavalor (Probreed?). Veulenbrok is nu op, dus nu alleen de muesli en als dat op is gaat ze over op een brok voor jonge paarden.
Och chips sorry. Naja HIJ is er niet minder knap om
En haha thanks, en het sokje is pas 10 maand.
vidya
Geplaatst: 12-02-18 21:45
Aaahhwww die puppysnuitjes
Maakt niet uit hoor, hihi! Splash kijkt erg nieuwsgierig, lief koppie.
aricia
Geplaatst: 13-02-18 13:26
Keuzes maken ,maar wel de goede ben ik van overtuigt ....Lieve trouwe Oonagh . Na 9 jaar bij mij te zijn geweest , prachtige veulens te hebben gegeven en heerlijke ritten die we gemaakt hebben ,heb ik toch de keuze gemaakt om niet meer met haar te fokken en gaat ze terug naar haar eerste eigenaresse die haar dolgraag terug wilde , en waar ze ongetwijfeld een superfijn thuis krijgt .
Ze had vast prachtige veulens kunnen krijgen met Skyrim ,maar niet dus
.
Tinkermuts
Geplaatst: 13-02-18 14:01
Heel veel Sterkte . Zware beslissing
aricia
Geplaatst: 13-02-18 14:31
Dankje Saskia. Jazeker een zware beslissing, heb er heel lang over nagedacht . Ik heb jarenlang met plezier gefokt ,maar ben er wel klaar mee nu . Mischien ooit Moysca nog eens eens veulen van Skyrim , zij is de enige Tinkermerrie die ik nog heb. Ik wordt ook een dagje ouder ,wat minder paarden is wel makkelijker dan .
2 jaar geleden alweer, een bijzondere foto voor mij : Famillie kiekje van Oonagh ,dochter Moysca , vader Forrest , vader Cullan van Moysca dr veulen Ninschca, en volle broer van Moysca ,Micky zit daar nog in Oonagh haar buik .
Zalige foto's. Ik denk dat het straks wel fijn is als het wat rustiger word. Ik heb ook vh fokken genoten , had het niet willen missen, maar wat vind ik het heerlijk om er nu nog maar 1 te hebben waar ik al m'n tijd in kan stoppen en die ook echt voor mij is....als je snapt wat ik bedoel. uit de oude en nieuwe doos