Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elliecuijk schreef:prachtige foto's.die laatste van de 3 foto's helemaal geweldig!
sinds gister ben ik eindelijk van dat vreselijke gevoel af,nadat ik te horen kreeg dat ik minder ging verdienen en in fuctie achteruit ging.en hoe t zo in ene keer verdwenen is,geen idee,maar lekker is t wel.alsof er een last van mijn schouders is verdwenen.ben nog steeds wel verdrietig en boos,maar schijnbaar zegt mijn lijf t is genoeg,kom op er tegen aan!
Nimby schreef:Was weer lekker achter... Andrea ik had je crossfilmpje al wel bekeken, bedankt voor het delen! Heel leuk om te zien en leerzaam. Hoe je hem de tijd heeft om sommige dingen eerst te bekijken, rustig stukje terug en dan hop! Daar gaat hij er soepel over met de oortjes vooruit
Welkom Diede met je gave tink!
Leuk om te lezen van Feike, jullie les en dan het buitenrijden, wat doet hij het goed. Het lijkt wel of hij dan braver is dan aan de hand? Fijn ook dat hij nu een vriendin heeft in de wei. Mooie foto's heb je altijd Nientsje!
Berdien van Flynn is dat ook een stoere foto. Die onwijze vlechten! (stel je voor dat er een onverlaat komt die ze op handbreedte afknipt)
Lieve JackHeb je nog weer foto's van hem en cup?
Foto's van Noedel, oh prachtig! Die met dat meisje, allebei zo'n
ontspannen uitstraling.
Mira is dat op je nieuwe stal? Je was toch verhuisd, bevalt het?
Claudia misschien moet je voor je opleiding eens een project doen, kan je dan kinderen en tinkers als onderwerp kiezen...
Maartje leuk om je rit te zien. Lijkt zeker een heerlijke omgeving bij jullie... *zucht*
Haha en tussen alles door duikt Eros iedere keer op die toch weer onder of over de draad is gegaan toen even niemand keek
Jane wat ga je precies doen op je clinic? Of weet je dat nog niet precies? Ik ben ook wel benieuwd wat jullie voor grondwerk doen?
Ik heb een les gehad met Tess en daarna de dingen uit de les een keer zelf geprobeerd. Vooral met zo'n leadrope van je af sturen. Maar het was niet zo'n succes en ik voelde me er ook niet happy bij. Ben gestopt toen ik het gevoel had dat zij geen raad meer wist ermee en zelfs een soort van overstuur werd. Voor haar doen dan. Gelukkig kwam het weer goed tussen ons, maar ik heb echt een heel tijdje rustig staan wachten tot ze uiteindelijk maar me toe kwam. Ze dacht volgens mij dat dat niet meer mocht.
Sinds die keer heb ik weer twee keer wat met haar gedaan aan grondwerk maar heel anders. Veel meer dingen samen doen, tussen pionnetjes door en dat ging prima. Vond ze ook zelf leuk en gezellig. En dan zeg ik weer dat ze het zo goed doet en daar is ze dan weer blij mee. Ze liep zelfs een slalom om vier van die piloontjes terwijl ik wees welke kant ze er langs moest. Echt lachen (wij allebei)
Zo hebben we er samen lol in, heb er zelf dus ook wat van geleerd. Dat wegsturen werkt voor haar (nog) niet.
Vanavond hebben we heel even simpele dingen gedaan als halt, achteruit, kont draaien om voorhand links en rechts en voorhand om kont, en ze deed alles super! Eigenlijk kent ze dat allemaal van aan de hand op het erf lopen en hekken open en dicht doen. Als ik het dan in de bak vraag, vindt ze het gewoon leuk om te laten zien dat ze het kan.
Was weer blij!!