Wij werden vannacht ons bed uitgetrommeld hoop gebonk op de deur. Was brand bij de buren..... http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=12842 We werden geevacueerd,konijnen gepakt hond in de auto katten naar buiten gegooid.... Echt heftig om zo dichtbij mee te maken.
Het is zo snel gegaan dat was niet normaal........
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-10 07:51
Jeetje, dat is schrikken! Wat een hele heftige brand! Is jullie huis gespaard gebleven? Wat akelig zeg! Hopelijk geen mens en dier gewond geraakt? Ik wens je heel veel sterkte toe!
Jeetje dat is schrikken zeg, ik hoop maar dat jullie huis geen schade heeft....
nikkielvis
Geplaatst: 11-02-10 09:18
Oh Lotte die sneeuw snorren op die foto's super.
Jacky dat is wel heel fijn dat het al een heel stuk beter gaat. Ga voor je duimen dat het weg gaat en niet meer terug komt. En zoals je al zei de aanhouder wint. Mijn zus is wel is naar een huishoudbeurs geweest. Ze vond het wel leuk maar erg druk.
MDH gelukkig komt zo'n discussie meestal weer op zijn pootjes terecht. En kun je toch lekker naar antwerpen. Maar nekken breken kan best een rommel geven. Wat ik op tv zie dan he.
Hanneke wat een leuke lamp. Is het al gelukt hem in mekaar te zetten. Een meisje bij mij op stal heeft een bijzet tafel daar gekocht van de week. Er zitten geen schroeven bij nu kan ze hem niet in mekaar zetten.
Leonie er zijn inderdaad mensen die dan zeggen. He jo ga lekker erop zitten. Je gaat er toch niet naast lopen. Maar hij vind dat zo gezellie. De stagaire naar huis om 1 uur. Dat vond ze vast niet erg
Dakota_75 dat is jammer. Succes met Crosby hoop dat je hele leuke mensen kan vinden.
Yvonne dat is irritant dat ze dat nou niet snappen. Nu kan je weer van voor af aan beginne. Maar ik hoef geen aquarium heb 3 katten dat is geen succes.
Marja leuke sneeuw foto's. Ik heb Elvis tot zijn 4 jaar hengst gelaten. Toen heb ik hem meer voor hem gecastreerd dan om het feit dat ie vervelend was. Ja hij was wel een echt man en liet wel zien wat ie in huis had. Maar bleef netjes bij mij. Alleen moet ik wel zeggen dat ie wel dominant was naar andere mensen. Ik kon met een loshangend touw langs een merrie lopen en hij bleef bij mij. Maar iemand anders werdt dan het halvve terrein over gesleurd.
En is er geen schade aan jullie huis. Dat zal best schrikken geweest zijn. Succes daarmee Marja.
Gister is de hoefsmid geweest. En hij neemt me altijd in de maling over het feit dat het een raar paard is. Niet echt een paard. Maar hij is wel verliefd op zijn voeten. Elke keer weer zegd ie wat heeft ie mooie voeten. Daar ben ik zo blij mee. Dat ze goed zijn natuurlijk. En hij is ook zo braaf bij de hoefsmid.
Na helemaal te zijn bijgelezen, stap ik er weer (even) midden in. Jeetje Marja, dat zal schrikken zijn geweest!!! Brand bij de buren, moet je toch even niet aan denken. Is écht dichtbij!!!
Knutsellamp(met daar achter scheef schilderij ), daarom hou ik niet van IKEA! Knutselen....dat gen mis ik.(en heb dat overerft naar zoonlief)
Wat jammer Dakota, dat de koop van Kailey niet is door gegaan. Het zit je ven niet mee he . Ga je nu opzoek naar een ander of wacht je tot je eigen paardje verkocht is?
Hengsten heb ik hier niet. Wel gehad maar met twee jaar laten snijden. Kreeg teveel babbels en aangezien er altijd kids bij dat land liepen zijn de balen eraf gehaald. Krijgen binnenkort trouwens wel 2 hengsten!!(helemaal vergeten) Neef belde mij al weken geleden op. Zijn schoonpapa kon de verleiding in Zuid Laren niet weerstaan, kocht een hengstveulen van een paar maanden. In de vrachtauto en mee. Nu staat ie daar te staan, inmiddels zo mak als een hond(komt dus ook echt binnen ) maar moet ie wel weg. Drukke tijden breken voor hun nu aan en veulen staat daar te staan. Of ik 'm niet wilde hebben. Andere hengst is ieniemienie, echt héél klein mini shetje. Moet ook weg. Die twee mogen straks saampies bij de geiten/schapen. Gaan de dikbillen naar het andere land. Veulen wordt van het voorjaar ook gesneden en mag dienen als knuffel voor Nadine. Mini mag hengst blijven, mits dat geen problemen oplevert.
Ga er nu weer vandoor. Buik nog steeds heel slecht dus ga weer naar gyn, kijken of ie er iets aan kan doen.
Ik zit op school, twee uur wachten voor een uurtje, bah. Henk is wel nog hengst, en nog zo mak als een lammetje dus ik hoop dat dat zo blijft al vermoedt ik dat hij in de pubertijd toch echt een consequente hand nodig zal hebben
Ja het is wel jammer van Kailey inderdaad.... Ik ga zeker nog op zoek naar een andere hoor. Maar het mooiste is natuurlijk als Crosby eerst een goed tehuis heeft gevonden. En ondertussen kijk ik gewoon lekker verder . Ik heb ook wel de nodige eisen haha dus ben daar niet makkelijk in. Moet niet te groot zijn (omdat ik zelf een smurfje ben) ontzettend braaf en het liefst dus een mooi cob type tussen de 2 en 3 jaar zodat ik er langzaam aan al mee aan de slag kan.
Ja dat klopt Whis_Serada, er is genoeg leuks te koop. Dus we kijken rustig verder .
Veel succes met wachten op de postbode haha....
Sandra1984
Geplaatst: 11-02-10 14:07
sterkte claudia
mooie sneeuwfoto's met hele witte tinker
MDH, balen dat vriendje boos is.. en lief dat ie je gebeld heeft!
huishoudbeurs.. wil ik ook wel naar toe, maar zou niet weten met wie enzo..
Mooie lamp!!
jeetje marja, das schrikken!! heftige brand!
balen dakota dat het niet doorgaat..
zoo examens zijn vorbij!!! gisteren had ik 2 praktijkexamens, beide gehaald(gelukkig kreeg ik daar wel gelijk te horen of ik het gehaald had) en savonds ook het laatste vak afgerond, en denk dat ik die ook wel gehaald heb!! vandaag lekker rattenkooien soppen, boven opruimen en hopelijk is manlief op tijd thuis, dan kan ik naar king
Wanneer de huishoudbeurs niets is, dan zijn we zo weer weg.
Brand lijkt me een van de grootste nachtmerries die je kan overkomen. Gelukkig dat het nog "goed" is afgelopen. Ook zonder ongelukken houd je er een naar gevoel aan over.
Heb WilloW met 2 1/2 laten castreren. Merk eigenlijk niet veel verschil in zijn gedrag. In de opfok staat hij samen met nog 1 ruin en 2 hengsten. Dat gaat super. Daarbij zijn het allemaal volbloedjes waar mijn 3 paardjes tussen staan.(41 stuks) De eigenaresse vind het heerlijk dat mijn koudbloedjes er "wonen". Volgens haar brengen zij heel veel rust in de groep, omdat ze zich niet gek laten maken. Het voordeel voor mij is dat ze erg veel beweging krijgen, omdat ze toch met de groep mee willen doen.
Ga dadelijk voor het laatst naar de stad. Vanaf zaterdag tot woensdag kun je nergens meer terecht vanwege de carnaval.
Bij mij aan de overkant hebben ze gisteren 7 puppies gekregen.(labradoedels) Het leuke hieraan is dat zij op bont hebben gefokt. Moeder is effen bruin,vader bont. Alle pups zijn Effen bruin !!!! Het is dus niet alleen bij onze viervoeters een gok.
Hihi, dat was bij Wietje ook. Ik had niet echt op kleur gefokt ofzo, maar goed, er kwam uit een zwartbonte en een bruinbonte een effen vos
Claudia78
Geplaatst: 11-02-10 15:05
Heeeey hallo, Zo wat hebben jullie wat afgekletst zeg. Het is sinds gisteravond hard gegaan.
Patrick: O, jeetje. Brand bij de buren. Alles is verder goed afgelopen hoop ik?
Irene nog steeds last van je buik. Succes bij de Gyn...Ik hoop echt dat hij wat voor je kan doen. Niks aan als je gezondheid je zo in de steek laat. (ik kan er alles van weten)
Dakota_75 : Hahaha je hebt zo`n beetje dezelfde eisen als mij wat betrefd een paardje. Er staat echt een hele leuke op m.p. maar ik vraag me af of het niet veel te snel is na Sorraya
Sandra: Gefeliciteerd!!!! Nou ga maar lekker soppen, boenen en opruimen dan schiet de tijd ook wel wat op. Ennehh veel plezier bij je paardje
Jackie_H : Winkelse dan nog maar even. Oh, Labradoedel schijnen erg leuke honden te zijn. Staan zij er ook niet bekend om dat er weinig haar vanaf komt?
Yvonne: Is een Boett deken niks voor Janus zomers?
Sabina: Dat denk ik ook hoor. Dat sommige zaken niet voor niks gebeuren en zeker niet alles toeval is wat er op iemands pad komt
Hanneke: Leuke apparte lamp. Ik vind Storm trouwens wel een hele leuke naam. Alleen verwacht je er dan meer 1 of andere woesteling bij hahaha
Nou, ik ben vanochtend voor het eerst naar de fysio geweest omdat ik sinds mijn zwangerschap 2 jaar terug enorme rugpijn heb. Vooral rechts, wat dan heerlijk je been en alles inschiet. Hopelijk kan ik over een tijdje eens zonder pijn opstaan. En heeb ibroprufen als snoepjes meer eten (wat ik toch probeer te beperken omdat ik niet zo v/d pilletjes ben). Gisteren nog even naar gurbe geweest. De kleine was ook mee samen met mijn man. Hahaha grappig zo`n inmens groot zwart paard met zo`n klein meisje.
Claudia ik heb ook altijd last van me rug , ook over gehouden van mijn zwangerschap. En dat is nu zo dat ik Chronische ontstekingen aan me SI gewrichten heb. Ik loop daar voor bij de pijnpoli al heel wat jaar.
Claudia78
Geplaatst: 11-02-10 15:16
He Petra: Kon je nou niet een beetje positievere nieuws brengen? (geintje hoor) Ik had net weer een beetje hoop. Weet je, ik zie wel waar dit op uitloopt. Er is vanochtend uitgebleken dat mijn spieren ook heel erg stijf zijn in mijn onderug aan de rechter kant. Alleen vind ik dan die steken in mijn rechterbeen wel vreemd. Ik heb ook wel eens aan een ontsteking gedacht maar goed, eerst dit maar eens afwachten. En ik moet nodig het zadel weer in want sinds ik niet meer rijd door het winterweer merk ik zoieso dat mijn lichaam wat meer achteruit gaat. Zo zie je maar, je paard is je beste medicijn (in mijn geval dan)
nikkielvis
Geplaatst: 11-02-10 15:18
Jeetje Petra dat is niet niks.
Claudia succes hoop voor je dat het over gaat. Voor mij is het ook een erg goed medicijn hoor paardrijden
Claudia78
Geplaatst: 11-02-10 15:29
hai haai nikkielvis ....En nog een gezond medicijn ook
Zo, ik zal zometeen nog even in de benen.. zo als de kleine meid wakker is maar even een bakkie leut gaan halen bij mams. Mijn man heeft avond dienst dus dan breekt het de dag toch even.