van veulen tot rijpaard heb ik hier liggen, zal even kijken wat ik nog meer in de kast heb zodaarna ga ik nog even tv kijken en dan lekker slapentot morgen truste
ik wil een smart roadster en die kun je dus in 2 kleuren krijgen...dus wordt de hoofdkleur zwart...en de tweede kleur roze
D_Travis schreef:ik heb wel het boek van veulen tot rijpaard, of bedoel je die neit Nienke?Nee eigenlijk gewoon van de dracht,bevalling en veulen in 1 boek ( die zijn er vast wel toch ? )Dit is het eerste jaar dat ik veulens vanaf de geboorte mee ga maken en wil er graag wat meer over weten en voorbereid zijn enz
Van die dierenarts, ben naam even kwijt... hij is/was de vaste dierenarts op de HK van het NSvT... Paul de Vries?Dat boekje hebben wij ook en is echt super compleet
super boek die van paul de vries, heb ik ook gehad, maar na dat veulentje toch niet door ging weer verkocht, maar zeker de moeite waard
Sorry peter de vries heet hij hihihNee dat klopt niet.Op bol.com staat peter de vries en op het boek paul de vries whahahah