Hee, die Baileys had een paar jaar geleden interesse in een dekking van Drum!
Mijn Drumkindje, halve dag oud
en een week geleden, 2jr 10,5 mnd.
Tinkermuts
Geplaatst: 02-03-10 07:01
Namaar is prachtig
enne bintekindje is een huge bintekind geworden, ;lekker mokkel hoor.
mijn bol waar ik zo trots op ben, heeft vh weekend 1000 kilo kar door het land gesleurd, wat een krachtsexplosie, dan zie je weer ff hoe sterk onze tinks zijn he, daarna met kar drie kwartier bij de vuilstort gestaan om af te laden, meneer stond gewoon te slapen, mensen vonden het prachtig en nostalgie. zo moest er ff uit, weet weer ff hoe uniek die bolle van me is
nu ff picca'a
ff uit de oude doos, paukenpaard chuck
en gewoon lieve chuck
nikkielvis
Geplaatst: 02-03-10 09:30
Elke keer als ik hier op kom. Kan ik alleen maar genieten van alle mooie tinkertjes. Binnenkort toch maar weer een camara aanschaffen kan ik ook weer foto's maken.
die patrick het lijkt wel of tie niet meer mee terug wil, ik wil op het strand blijven vrouwtje ( net een klein kind die in de winkel op de grond gaat liggen ikwilnietikwilnietikwilniet ) vet van Chuck zeg @tinkert_tje genieten zeg lijkt me ook gaaf me meissie over een paar jaar op Samba. @shetlandfan vaker foto's plaatsen hoor het is zo'n lekkertje @KMD wat een koppie om op te vr ten wat vliegt de tijd, en toch blijf je ze als je kleintje zien tenminste dat heb ik wel bij Samba feb, '08 nu
Namara en haar kleine grote vriendin Bintekind al een hele dame Stoere Chuck Patrick waterpret Jill met haar twee gezichten Lief oogje van Kayla
Floortje zegt: 'Dag mams, ik vermaak me prima hoor.'
DianneM
Geplaatst: 03-03-10 00:43
nieuwe stek, nieuwe kansen
DianneM
Geplaatst: 03-03-10 01:04
Chay_Flame
Geplaatst: 03-03-10 08:46
weer leuke foto's Mooie Jill wat een manen Patrick lekker op het strand Mijn favorietje als paukenpaard en zijn hele mooie hoofdje tinkert_tje leuke foto's zo 6 jaar later Kleine wilgje met maanoog Kleine hindu en fenore en cesair, die zijn al groot geworden
Wat een lange manen heeft Jill Prachtige paarden heb je teuntje Wollige floor Patrick met zijn grote hobby op het strand spelen Chuck blijf ik stoer vinden Samba en Binti ,leuk die foto's van hoe ze gegroeid zijn ! Wow drum ,je haar danst !
Na een speelpartij heerlijk pootjebaden
Mella vind water echt geweldig
IndianaJones
Geplaatst: 03-03-10 12:24
whahaaha die onderste foto van Mella ! hwhahaha
En Drum als vliegtuig
Vasthi
Geplaatst: 03-03-10 13:08
Is het een vogel, is het een vliegtuig nee dat is het niet.... het is Mega Drummie die je aan de hemel ziet
Wow wat heeft Floortje veel haar!
Samba en Binti zijn grooooot geworden. 3 hele vieze smeerpoetsen...........Ik geloof dat Cesair en Noor er nu ongeveer weer zo uit zien
Mooie vieze Jill! Flame als klein meisje (ze groeien veel te hard!). Aricia's peerdjes lekkere waterratten Teuntje's meiden, nieuwe ronde, nieuwe start. Patrick lekker op 't strand. Moet met schaamte bekennen dat ik Mira nog nooit mee heb genomen naar 't strand.... Lieve knappe Floortje... Babet en Guus aan het knabbelen, en een rustig oogje van Kayla. Lekkere goorlapjes van jou, Diny!
tinkert_tje
Geplaatst: 03-03-10 13:26
Vasthi heerlijke smeerpoetsen aricia hihi die laatste is leuk KootMiraDrum vliegende drum gave foto
Stoere Drum Lekker ding hoor die Binti Flame is leuk getekend Chuck als echte drumhorse, stoer Kleine vriend van Bing, wordt groot Ik kan er al niet meer overheen kijken. Neus van Flynn lijkt wel fluweel Patrick heerlijk zeepaardje