Ja Pollo, heel bijzonder... Weet nog goed toen jij je laatste punten haalde, met je tranen van zowel geluk, dat het gelukt was, als verdriet, dat Louise het van boven moest zien ipv dat ze erbij was... Kippevel als ik er aan terug denk...
Nee, ga niet geforceert rijden, wordt ik door Lis meteen op afgestraft, ik doe mijn besten als het genoeg is is het genoeg en zo niet dan niet. Ben hard bezig met de laatste verbeterpuntjes, dus heb wel goede hoop, maar dan nog moet je de jury een beetje mee hebben...
het was zo'n spannende maar emo avond, geweldig! Kan het me ook nog herinneren als de dag van gisteren... wat leven we heerlijk met elkaar mee he Het was je ook zo gegund Ilona..! en jou ook Leo...
Roosa gaat ook spetteren de komende tinkerdagen...
Het gaat ongetwijfeld weer een top weekend worden voor iedereen
MamaMiesje
Geplaatst: 04-05-10 21:40
Ja Roosje heeft nog wel een geweldige come-back tegoed natuurlijk, na vorig jaar. Toen was ze toch heel ziek?
Absoluut Die heeft wel een paar spandoeken verdiend
roosa
Geplaatst: 04-05-10 21:47
Nee hoor,dan gaat ze flippen hi hi hi. En heeft ze een reden om niet bij de les te blijven
We gaan er met z,n allen weer een feest van maken
WenK
Geplaatst: 04-05-10 21:48
Denk dat er wel wat traantjes bij meerdere mensen hoog zitten dan hoor, deze tinkerdagen... En de tranen van geluk zijn iedereen van harte gegunt... Das de andere kant van de tinkerwereld he, er kan zoveel gedoe zijn, maar er is ook zo veel saamhorigheid, prachtig!
iedereen zit straks keihard te janken tijdens je proef! maaaarrr is wel onwijs speciaal hoor! als het je lukt om die 2 punten bij elkaar te krijgen, zul je gegarandeerd veel positief karma achter je hebben staan, want half Leusden zit dan aan de kant met je mee te duimen en te hopen