Klopt Grid, noordelijker kan bijna niet! 3 km van Harlingen zitten we.. En daar houd de wereld zo ongeveer op..
grid
Geplaatst: 03-08-09 13:19
Je hebt iets met uithoeken geloof ik Harlingen klinkt wel iets bekend is dat waar de boten varen naar de eilanden? en wordt daar ook niet veel wad gelopen? Dan zit je dus nog steeds dicht bij het strand of is het daar voornamelijk dijk?
Ja.. Mja, we komen volgende zomer een week hier in Zeeland op vakantie.. Dus dan nemen we Sjaan en de honden mee, dan kunnen we de hele week op t strand..
pfff, gister een gedoe met shira. Voor haar kale weitje heeft ze een stukje gras waar ik haar liet grazen. Toen moest ze de wei weer in. Maar zij vond dat ze best nog wel even mocht grazen. Jullie raden het al, trekken, sleuren, af en toe een tik. Maar het is uiteindelijk gelukt
grid
Geplaatst: 03-08-09 14:07
Shira-de-koe Alias Poesila9
Ik zou het wel zo leuk vinden als je je verder voor zou willen stellen en niet alleen een verhaaltje "dumpt" en volgens mij mag je geen 2 accounts hebben
Frieslan Boppe?! Een collega van me woont in Drachten, maar aanwijzen op de kaart.... ehhhh Tjonge jonge jonge, de tijd kruipt voorbij..... Nog ff doorbijten en dan vakantie!!! Maar eerst deze week nog ff oefenen voor zondag, anders heeft het publiek zoveel te lachen.... hihihihi
Heb het erg druk de laatste dagen. Ben weer aan het oppassen op dezelfde boeren camping als vorig jaar, moet veel extra werken, ben druk met Ziggy voor het ringsteken wat zaterdag is en ben druk met solliciteren
Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel
ohhh wat is molly lief voor duko! zie het weleens anders.... hihihihi ow, succes dan nog Dagmar! haai Janet! dat klink erg druk allemaal idd! succes! al wat meer vorderingen betreft een nieuwe baan?
Sorry jongens, ik verwaarloos jullie Wat een lieve foto's trea Aanwaaiende janet Sita leuke foto's!! Heerlijk lijkt me dat Hier ligt logeerkonijn lekker in t zonnetje te pitten
ellieellende
Geplaatst: 03-08-09 17:25
ik voelde me al zwaar verwaarloosd hihihihihi Hoe gaat het met je Eva?