die site is wel geinig hoor aniek, je kan gewoon wat spelen en wat kleppen meer hoeft niet... gewoon lol trappen en uiteraard doe je zelf wat je niet laten kunt.
Ik ken daar gewoon heel veel mensen, die weten hoe ik ben. Als ik iemand in mn prive krijg die dus gaat zeuren over zijn "grote" zeg, stuur maar foto op (heb een apart emailadres) en die stuur ik dan vrolijk door naar iedereen die ik ken
Moeten ze maar niet zo raar doen hoor, zij raar doen, ik ook en ik ben een bitch hihihihi
Ik zou het wel weer es leuk vinden hoor, iemand tegen komen en weer es ouderwets verliefd zijn. Dat er geen zinnig woord meer uit komt en dat collega's m'n werk moeten controleren.
Foto's vinden lukt niet internet werkt niet mee... misschien morgen
Uh ik heb die van mij ontmoet omdat we na een feestje nog niet naar huis wilden en een oud klasgenoot van mijn vriendin waren we toevallig op terugweg tegengekomen en die zei ik ken nog wel groepje die nog wakker is waar we altijd welkom zijn en zo zaten we half uur later bij John op zolder met een man of 10 (wist toen nog niet dat dat bij hem thuis was daar kwam ik pas weer later achter Dit is in April alweer 12 jr geleden
en vervolgens zochten we dat groepje steeds vaker omdat we dezelfde dingen leuk vonden en het er altijd gezellig was Toen probeerden een stel ons te koppelen omdat wij vaak lang bleven kletsen en john en ik het zovaak eens waren enzo maar daardoor heeft het nog zo'n 3 mnd geduurd Waren allebei even eigenwijs dus hoe harder zij riepen dat wij een leuk stel zouden zijn hoe meer wij het ontkenden tot een dag in juli dat alleen wij vrij waren