Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat doe je in je vrije tijd? Juist.. Paarden houden..
Ik ben niet heel erg claustrofobisch aangelegd, maar op dat soort momenten breekt het zweet me letterlijk uit
Het is maar een klein liftje zonder airco oid... Eerst geprobeerd de deur open te krijgen, lukte uiteraard niet... Toen maar naar mijn eigen toestel gebeld, wist het nummer van Wouter en Silvia niet, maar Wouter zit aan de andere kant van het gangpad dus ik hoopte dat ie mijn telefoon hoorde... En godzijdank nam Silvia op. Wouter en Silvia naar de kelder, toen ze op de deur bonkten kwam er ineens beweging in de lift
Toen ik boven was, naar de kelder gebeld, maar geen reactie...
Naar beneden gerend, mee dat ik op de begane grond aankom rent de receptioniste die er net was naar de kelder... Waren Wouter en Silvia de lift ingestapt
Nadat ik op de deur gebonkt had gingen ook zij naar boven...
) 

Wel goed voor de conditie, de hele tijd 2 á 3 etages omhoog 
Ben wel heel benieuwd naar je nieuwe aanwinst 
Ik wissel vrij regelmatig, als iets me niet aanstaat ben ik weg. Ben benieuwd hoe de nieuwe smid je bevalt

vast in Lift
gelukkig toch nog snel omhoog gekunnen maar neit zo handig van collega's om er dan ook in te stappen
tinker van stalgenootje had nooit brokkelhoeven toen een keer op zo'n dierendag voor gehandicapten ook laten bekappen door een andere smid en toen dus promt brokkelhoeven
dus die laat het ook niet snel meer door een ander doen 
--> Wou dat ik zoiets ook met werk kon combineren vond dat altijd erg leuk om te doen
maar heb er nu de plek en ook de tijd niet voor 
--> Ze vond het weer geweldig 
maar ff kijken hoe of wat, want heb hem natuurlijk zaterdag wel nodig!
maar vind stiekum trailer doen leuker dan auto

HIj krijg al flinke sokjes! En tandjes, zooooo lief (behalve als hij ze liefdevol in je arm zet tijdens het kriebelen
)
Die van mij komt al sinds ik Aman heb hier over het erf (8 jaar dus). Alleen toen hij met een hernia zat is er een vervanger geweest, en vorig jaar toen ik te laat belde met een ijzer eraf en hij niet kon eens een ander. Dat was ook eens maar nooit weer. Ik ben heel tevreden met mijn huidige smid, qua omgang, qua werk wat ie aflevert. Ook al is ie redelijk duur. Ik weet wat ik aan 'm heb, en ik vertrouw 'm blindelings. Soms doet hij zelfs de paarden alleen 

Vanochtend weer gewerkt... Waren 2 Duitsers met hun 4 bloedjes van kinderen van de leeftijd 3 tot 8 ofzo. Ze wilden gaan kamperen.... maar waren de tentstokken vergeten, dus hebben ze bij ons overnacht. In de twee reservekamers... Daar kan je normaal nooit al je kont keren, maar drie kinders dus in het tweepersoonsbed, ouders in de twee losse bedden met kinderbedje ertussen in andere kamer, en t ging net
Ontbeten en daarna gingen ze op weg... Was meneer alleen vergeten de koelkast uit te schakelen... accu leeg dus
Niemand met startkabels in de buurt natuurlijk, garage dicht. Dus ik naar huis gereden, startkabels gehaald en ze zo op weg geholpen...
Vakantie begon goed dus 

Wel lief dat ze bij jullie mochten overnachten
Wij bekappen zelf (natuurlijk). Kost heel wat bloed, zweet en nou ja, geen tranen dan
Valt niet mee om een Tinker en Bels bij te vijlen in de zomer. Maar de HS die we hadden was ook een goede, jonge vent nog

Hij wordt ook al echt stevig, goed gespierd enzo. Hunkje in de dop
Ellie is goed 3 maanden en past het nog net...
Ga morgen om een pony-halstertje.
al bijna strak. Hij heeft ook best een groot hoofd
Maar goed, achternichtje heeft al een nieuw halstertje voor hem gekocht. Ze had een mooie bruine een een KNALblauwe, en ze vond de blauwe het mooist
dus nou moet Flynn straks met een felblauw halster door het leven
Maar goed, ik heb al een ponyhalster voor hem hangen, een mooie zwarte met gouden gespen (Jes heeft met zilver
) dus zodra hij die ook maar enigzins past krijgt hij die om

Eindelijk haar verloren zoon teruggevonden. Dewi kwam naar Nederland met een veulen aan de voet, die op de 1e foto dus. Daarna 1 veulen gehad bij Leonoor (Sarina, verdronken) toen Isa, en nu Elvira dus. Nu ken ik bijna haar hele familie van sinds ze in Nederland is... Zij zochten Dewi en contacteerden Leonoor, en die contacteert mij dus.. maar die man is dus gewoon maandag hier geweest.. hij heeft zelfs Dewi ontmoet... Jeeeee....
Leonoor schreef:Rarara wie is dit: