[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 22:47

Ik zal wel even kijken welke dag M'nique kan/gaat rijden.. Zowiezo de Woensdag en Vrijdag.. Lachen

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 22:50

Weltrusten allemaal,
Sita: doe je aan parelli met shania?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 22:55

Ja.. Beetje vanalles..
Heb in Damme een boek gekocht en daar ben ik uit aan het werken. Niet alles uit en volgens het boekje natuurlijk. Maar gewoon wat oefeningen..

Maar dat is vanalles, Monty Roberts, Parelli, Linda Tellington Jones enzo.. Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 22:57

Kga naar bed trouwens.. Heb hoofdpijn.. Scheve mond
Weltrusten allemaal!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 23:04

Ik ga denk ik ook maar eens die kant uit, mijn hoofdpijn zet weer op Scheve mond

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 08:25

Goedemorgen..

Zometeen werken tot 8 uur vanavond.. Zit echt even in een dip..
Er sieren 2 mooie plekken op mijn been en een grote bloedblaar op mijn vinger.. Scheve mond Wat doe je in je vrije tijd? Juist.. Paarden houden..

Fijne dag allemaal!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 09:49

En daar zit je dan, vast in de lift... Ziek

Ik had om 8 uur op kantoor afgesproken met Wouter en Silvia om de kamer van Jan te versieren, aangezien Mario (interne dienst) vakantie had. Ik naar de kelder om de versierdingen te halen, weer met de lift naar de 2e. Ik druk op '2', deur gaat dicht, en... er gebeurd niks Scheve mond Ik ben niet heel erg claustrofobisch aangelegd, maar op dat soort momenten breekt het zweet me letterlijk uit Scheve mond Het is maar een klein liftje zonder airco oid... Eerst geprobeerd de deur open te krijgen, lukte uiteraard niet... Toen maar naar mijn eigen toestel gebeld, wist het nummer van Wouter en Silvia niet, maar Wouter zit aan de andere kant van het gangpad dus ik hoopte dat ie mijn telefoon hoorde... En godzijdank nam Silvia op. Wouter en Silvia naar de kelder, toen ze op de deur bonkten kwam er ineens beweging in de lift Go jij! Go jij! Toen ik boven was, naar de kelder gebeld, maar geen reactie... Nagelbijten / Gniffelen Naar beneden gerend, mee dat ik op de begane grond aankom rent de receptioniste die er net was naar de kelder... Waren Wouter en Silvia de lift ingestapt ROFL Nadat ik op de deur gebonkt had gingen ook zij naar boven...

Nu hangen er overal briefjes en heb ik net de liftmonteur subtiel naar de kelder gestuurd, die begint bovenaan met het probleem zoeken... Maar ik weet vrij zeker dat het probleem 'm in de deur van de kelder zit.

En nu werken... Gaaaap

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 10:39

Oei Sylvia, dat is k*t, opgesloten zitten in een lift! Nagelbijten / Gniffelen
Gelukkig dat je er snel weer uit was. Offeh.. hoopte je stiekem op een gespierde redder door het dakje van lift? (net als in de reclame ROFL )

Vrij! Go jij! Go jij!
Zo even boodschappen doen voor m'n verjaardag, en dan lekker naar stal. En het is MOOI weer! Cool Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 10:40

Neuh... Ik had ook geen cola-light bij me Vork
Het is maar een klein liftje, ik schat 1x1,5, geen frisse lucht én geen luikje in het dak. Je moet er dus echt via de deur in en uit.

Wouter is overigens wel leuk, maar die zat met mijn naamgenootje vast in de lift Clown

wisky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 11:10

llo allemaal.
We hebben weer internet.
Onze oude pc heeft na 10 jaar trouwe dienst het leven gelaten.
Morsdood.
Nu hebben we fijn een nieuwe en erg snelle pc gekocht.
Wat een vooruitgang!

Vanavond gaat viking weer weg.
Hij is klaar en wordt vrijdag gekeurd en gaat dan naar een nieuw baasje die voor het eerst een Tinker koopt.
Erg lieve mensen met een goede begeleiding er bij.

In plaats van Viking komt er vanavond weer een nieuwe Tinker.
Een merrie die beleerd moet worden.
Een prachtig overwegend zwart gevlekte Tinkerdame.
Ze is 4 jaar.
Foto's volgen natuurlijk nog.

Vandaag ook alle Tinkers wassen die mee gaan doen aan de bruiloftsoptocht van a.s. vrijdag.
Zadels en hoofdstellen klaar leggen(is allemaal western en die gebruik ik niet elke dag)
De zadelpads heb ik gisteren met de hogedrukspuit schoon gemaakt.

Groetjes van Gerda

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 11:12

wat eng vast zitten in de lift. Bah, moet er niet aan denken. Dan zou mij het zweet ook uitbreken.
Jammer dat je geen coca cola light bij je had. ROFL
Jammer dat wouter met je naam genoot in de lift vast zat. Vork
sita: hoe heet dat boek dat je laatst gekocht hebt in Damme?

Net even een afspraak gemaakt met een nieuwe hoefsmit. Ben niet heel erg ontevreden over die ik nu heb. Maar heb het idee dat het beter kan. Die ik eerst had heeft ook niet zo heel veel ervaring.

wisky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 11:13

De lift!
Ik ga liever met de trap,vind het zulke enge dingen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 11:48

Ik neem ook al heel braaf de hele dag de trap Clown Wel goed voor de conditie, de hele tijd 2 á 3 etages omhoog Pling

Je hebt nog zat te doen Wisky... Nagelbijten / Gniffelen Ben wel heel benieuwd naar je nieuwe aanwinst Ja

Janet, qua hoefsmeden ben ik zowiezo een zeikerd... Bloos Ik wissel vrij regelmatig, als iets me niet aanstaat ben ik weg. Ben benieuwd hoe de nieuwe smid je bevalt Lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 12:21

dobbel hier op bokt, heeft haar ook al een keer gehad. En het is haar goed bevallen. Dus ik probeer het ook gewoon een keer.
De hoefsmit die ik had, kan het goed vinden met Ziggy. Hij was altijd zo braaf bij hem.
Maar voor mijn gevoel had hij niet genoeg ervaring (alleen een cursus van 3 maanden in amerika gedaan, en heeft geen stage gelopen bij een hoefsmit hier in nederland)
Bekappen kan hij goed hoor, maar hij weet van probleem dingetjes niet zoveel af. En Ziggy heeft behoorlijke brokkel hoeven, en soms scheuren. En ben benieuwd hoe de nieuwe smit het aanpakt.
Ben ook een zeikerd hoor.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 14:20

Pff Sita niet fijn van Shania maar hulp wordt al aangeboden gelukkig OK dan!

Bloos! vast in Lift Scheve mond gelukkig toch nog snel omhoog gekunnen maar neit zo handig van collega's om er dan ook in te stappen Clown

Hoefsmid kan echt het verschil betekenen tussen wel en geen brokkelhoeven Ja tinker van stalgenootje had nooit brokkelhoeven toen een keer op zo'n dierendag voor gehandicapten ook laten bekappen door een andere smid en toen dus promt brokkelhoeven Rolleyes dus die laat het ook niet snel meer door een ander doen Nagelbijten / Gniffelen

Wisky ene projectje klaar en nieuwe weer in aantocht Cool --> Wou dat ik zoiets ook met werk kon combineren vond dat altijd erg leuk om te doen *LOL* maar heb er nu de plek en ook de tijd niet voor

Nou starttijden voor wedstrijd zijn bekend dat wordt rond half 8 op stal zijn Gaaaap

Vanmorgen dus gezellig met zus en kleine naar Sayla geweest ff zelf gereden en daarna Manon voorop uitstappen en daarna nog naar de wei Dromen --> Ze vond het weer geweldig *LOL*

Misschien ga ik vanmiddag een start maken om de trailer te verven is nu weer súper mooi weer Cool maar ff kijken hoe of wat, want heb hem natuurlijk zaterdag wel nodig!
Dus misschien dan eerst alleen de kap en na het weekend de rest ?!

Anders misschien vandaag maar eerst de werkauto uitmesten en wassen/ zuigen want dat is al HÉÉL lang geleden Bloos maar vind stiekum trailer doen leuker dan auto Nagelbijten / Gniffelen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 15:53

Oei dat is wel een hele kleine lift Sylvia Nagelbijten / Gniffelen
Het weer is heerlijk inderdaad Lovers

Vanmiddag Jessie weer getraind, ze pakt het allemaal weer lekker op. Nog een flinke bokpartij gehad, ze werd nogal heet van de stops en rollbacks, en toen ze weggleed in de bak ging ze er bokkend vandoor Rolleyes
Flynn ging ook weer helemaal los, steigeren, bokken, rondvliegen, en de Fries stalken ROFL HIj krijg al flinke sokjes! En tandjes, zooooo lief (behalve als hij ze liefdevol in je arm zet tijdens het kriebelen Nagelbijten / Gniffelen )
Nou rol ik de zon in, boek en een beker ijskoffie erbij en dan vermaak ik me wel. Vanavond kom m'n moeder weer thuis, dus dan ben ik van het eten koken en boodschappen doen af Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 16:15

Hoefsmeden Lachen Die van mij komt al sinds ik Aman heb hier over het erf (8 jaar dus). Alleen toen hij met een hernia zat is er een vervanger geweest, en vorig jaar toen ik te laat belde met een ijzer eraf en hij niet kon eens een ander. Dat was ook eens maar nooit weer. Ik ben heel tevreden met mijn huidige smid, qua omgang, qua werk wat ie aflevert. Ook al is ie redelijk duur. Ik weet wat ik aan 'm heb, en ik vertrouw 'm blindelings. Soms doet hij zelfs de paarden alleen Ja

Leuk Berdien! Klinkt grappig zoals je t verteld Haha!

Doei! Vanochtend weer gewerkt... Waren 2 Duitsers met hun 4 bloedjes van kinderen van de leeftijd 3 tot 8 ofzo. Ze wilden gaan kamperen.... maar waren de tentstokken vergeten, dus hebben ze bij ons overnacht. In de twee reservekamers... Daar kan je normaal nooit al je kont keren, maar drie kinders dus in het tweepersoonsbed, ouders in de twee losse bedden met kinderbedje ertussen in andere kamer, en t ging net Clown Ontbeten en daarna gingen ze op weg... Was meneer alleen vergeten de koelkast uit te schakelen... accu leeg dus Clown Ach gut Niemand met startkabels in de buurt natuurlijk, garage dicht. Dus ik naar huis gereden, startkabels gehaald en ze zo op weg geholpen... Clown Haha!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 16:18

Je hebt die Duitser zeker geholpen vanwege die bloedjes van kinderen? Knipoog Vakantie begon goed dus Nagelbijten / Gniffelen

Fijn dat Jessie goed gaat Berdien Ja

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 16:31

fijn dat het zo goed gaat met Jessie. Lekker bokken
De vakantie van de duitsers begon goed.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 17:15

Goed begin is het halve werk Haha! Wel lief dat ze bij jullie mochten overnachten Ja

Wij hebben ook een goede hoefsmid, alleen komtie nooit Haha! Wij bekappen zelf (natuurlijk). Kost heel wat bloed, zweet en nou ja, geen tranen dan ROFL Valt niet mee om een Tinker en Bels bij te vijlen in de zomer. Maar de HS die we hadden was ook een goede, jonge vent nog Ja

De zon is heerlijk, wel een beetje warm. Maar de ijskoffie heeft plaatsgemaakt voor ijskoude rosé, ik vermaak me wel Cool

Overigens is Flynn nou 1.05 meter en zit z'n halstertje op het éénnalaatste gaatje Bloos! Bloos! Hij wordt ook al echt stevig, goed gespierd enzo. Hunkje in de dop Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 17:17

Een na laatste gaatje?!!!! Wow! Ellie is goed 3 maanden en past het nog net... Clown Ga morgen om een pony-halstertje.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 17:19

Maya, dat gaat hard he bij veulens. Zelda heeft nu ook al een ponyformaat en daarbij gaat ie vandaag naar gaatje nummer twee.

Sylvia, Brrr ik heb het nooit zo op liften en zeker niet zulke kleintjes. Neem wel de trap.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 17:20

Jep, en dan zittie echt goed Ja al bijna strak. Hij heeft ook best een groot hoofd Bloos Maar goed, achternichtje heeft al een nieuw halstertje voor hem gekocht. Ze had een mooie bruine een een KNALblauwe, en ze vond de blauwe het mooist Lips are sealed dus nou moet Flynn straks met een felblauw halster door het leven Nagelbijten / Gniffelen Maar goed, ik heb al een ponyhalster voor hem hangen, een mooie zwarte met gouden gespen (Jes heeft met zilver *LOL* ) dus zodra hij die ook maar enigzins past krijgt hij die om ROFL

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 17:33

Doei!

Ahh.. Sylvia vastgezeten in de lift.. Brrr... Zo eng.. Nagelbijten / Gniffelen

Vlek is ook weer online.. *LOL*

Groot groeiende veulens die uit de halsters groeien..

Janet.. Ik ga de titel opzoeken hoe het heet.. Had er 2..
Grondwerk met paarden en paarden trainen aan de hand ofzo.. Lachen

Maya een goede daad verricht voor een Duits gezin!

Heb etenspauze van het werk.. Relaxed dagje vandaag! Nog 2 uurtjes dalijk en dan zit de dag erweer op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 18:16

Jemig de wereld is klein!!!!

Jullie herinneren je nog dat maandag de veulencontroleur is geweest? Die heeft sinds zondag een nieuwe Tinker erbij... En weet je wiens zoon dat is? Van DEWI! Hyper! Eindelijk haar verloren zoon teruggevonden. Dewi kwam naar Nederland met een veulen aan de voet, die op de 1e foto dus. Daarna 1 veulen gehad bij Leonoor (Sarina, verdronken) toen Isa, en nu Elvira dus. Nu ken ik bijna haar hele familie van sinds ze in Nederland is... Zij zochten Dewi en contacteerden Leonoor, en die contacteert mij dus.. maar die man is dus gewoon maandag hier geweest.. hij heeft zelfs Dewi ontmoet... Jeeeee....

Afbeelding
-->
Leonoor schreef:
Rarara wie is dit:

Afbeelding