En daar zit je dan, vast in de lift...
Ik had om 8 uur op kantoor afgesproken met Wouter en Silvia om de kamer van Jan te versieren, aangezien Mario (interne dienst) vakantie had. Ik naar de kelder om de versierdingen te halen, weer met de lift naar de 2e. Ik druk op '2', deur gaat dicht, en... er gebeurd niks
Ik ben niet heel erg claustrofobisch aangelegd, maar op dat soort momenten breekt het zweet me letterlijk uit
Het is maar een klein liftje zonder airco oid... Eerst geprobeerd de deur open te krijgen, lukte uiteraard niet... Toen maar naar mijn eigen toestel gebeld, wist het nummer van Wouter en Silvia niet, maar Wouter zit aan de andere kant van het gangpad dus ik hoopte dat ie mijn telefoon hoorde... En godzijdank nam Silvia op. Wouter en Silvia naar de kelder, toen ze op de deur bonkten kwam er ineens beweging in de lift
Toen ik boven was, naar de kelder gebeld, maar geen reactie...
Naar beneden gerend, mee dat ik op de begane grond aankom rent de receptioniste die er net was naar de kelder... Waren Wouter en Silvia de lift ingestapt
Nadat ik op de deur gebonkt had gingen ook zij naar boven...
Nu hangen er overal briefjes en heb ik net de liftmonteur subtiel naar de kelder gestuurd, die begint bovenaan met het probleem zoeken... Maar ik weet vrij zeker dat het probleem 'm in de deur van de kelder zit.
En nu werken...