Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat was wel een spectakel denk ik 
) zonde he
.
.
. Maar ieder voor zich natuurlijk
. Niet alles is te voorspellen.
.Cheveyo schreef:Peesbeschermers passen hier ook niet.....dan maar bandages.
Maar dat was ook een jaar of 5 geleden 

Cheveyo schreef:Beenbescherming geeft geen steun maar slechts bescherming, de naam zegt het al.
Het sterker maken van het been wordt volgens mij niet belemmerd door de bescherming, of je moet het sterker willen maken door het vaak laten raken van de benen met zijn andere benen, maar daar kan ik niet bij komen.
, hoe leg ik dit uit, ik bedoel hiermee de pezen (spieren). Zal eens kijken of ik die post op bokt terug kan vinden. Ik doelde niet op harder maken dat mijn paard zijn eigen benen opzettelijk aantikt maar meer op de 'vering 'in de pezen.
ga even research doen
. Als jij niet te strak maar juist beschermd dan knel je niks af en kan het gewoon veren, zou niet best zijn anders zou hij met gipsen pootjes lopen.
Cheveyo schreef:Ik snap wel wat je bedoelt, maar dat mag hij in zijn uppie op het land doen. Als jij niet te strak maar juist beschermd dan knel je niks af en kan het gewoon veren, zou niet best zijn anders zou hij met gipsen pootjes lopen.
zou al niet weten hoe ik het uit moest leggen.
Blaze is de appaloosa die je op het laatst bij Nero ziet. Dat is Amy haar lover.. 
timokyana schreef:Cheveyo schreef:Ik snap wel wat je bedoelt, maar dat mag hij in zijn uppie op het land doen. Als jij niet te strak maar juist beschermt dan knel je niks af en kan het gewoon veren, zou niet best zijn anders zou hij met gipsen pootjes lopen.
he bedanktzou al niet weten hoe ik het uit moest leggen.

hij gaat vreemd
toen pas was het kwartje gevallen met het idee

apart lijkt me dat 
..
Maargoed.

Zij heeft me over mijn angst heen geholpen. En Maya van bokt heeft Amy nog een tijdje voor me bijgereden. Zo zijn we ook langzaamaan weer (zonder hulpteugels ed) naar buiten gegaan. En eerst alleen stappen, kleine stukjes draven en dan eens een galopje.. Ze is nu echt superkalm buiten.
Ik was toen wel angstig omdat ze me er ook meerdere keren per uur afbokte.