Foto's van Nuage ook heel mooi, heb het topic zeker bekeken maar had rijtechnisch niets te zeggen en dan gaan mods weer zeuren dus heb niets geplaatst maar mooie foto's hoor.
Ook de rest van jullie, leuke tinkers komen er weer voorbij
TheWelsh
Geplaatst: 11-08-14 19:56
Heerlijk al dat jonge grut! Kan ik naar blijven kijken in de wei!
Lekker knuffelen met Zine in de wei, ik vind zijn "centenbakkie" altijd zo aandoenlijk.
Dankje, die van jou zijn ook echte knapperds, wat is Yago trouwens een binkje aan het worden als je hem nu vergelijkt met z'n foto's van 2 weken oud
frenia
Geplaatst: 16-08-14 15:59
aaaaaaaaaaaaah...effe übertrots
2-jarige nakomeling van Tinkerbell & Deaglàn, volle zus van onze GF Rheanna en jaarling nakomeling van Angel & Deaglàn, volle broer van onze GF Zebulon en beide dus ook halfbroer en -zus WAT een heerlijk stel he
Halfbroertje van Janesho ook haha, ze hebben er kennelijk natuurlijk aanleg voor
callandra: nee mn ex en ik hebben de paarden verdeeld en Deaglàn is van hem aansprekend veulen seg
Caily
Geplaatst: 16-08-14 22:18
Wow! Ofenna is gaaf! Is Pendragon ruin? Mooi setje in ieder geval!
Zebulon is ook tof! Duidelijk broertje van he (al is halfzus net iets meer mijn ding )
Knappe Bart, zijn bles is ongeveer gelijk aan die van Lola, leuk om te kunnen vergelijken
toekomstig vriendinnetje, wij genieten hier nog lekker van de rust, zolang het nog kan (let vooral op de hanglip die de kleine overduidelijk van moeders heeft mee gekregen )
Laatst bijgewerkt door Caily op 16-08-14 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt
nee, ofenna is aan de "pil", pendragon is nog hengst
Calanddra
Geplaatst: 16-08-14 22:24
Dankje Jeanine ze is van Ryon en Eve, van Annelot hier op bokt had al een veulen voor volgend jaar gereserveerd (als opvolger straks voor Bart, hij gaat nooit meer weg maar hij wordt wel n dagje ouder, over 3 jaar is hij 20), maarja, toen werd dit hummeltje geboren en was ik verliefd
Ik wilde sowieso altijd een tinker, dat werd Bart maar mijn allergrootste droom was een tinkermerrie en dan het liefst eentje die ik kon laten dekken door Ryon of een nakomeling van hem (heb echt al járen n crush op Ryon en zn nakomelingen ). En dit dametje is qua aftekening echt perfect afgelopen zondag op kraambezoek geweest en toen was de keuze snel gemaakt Ze is overigens pas 3 weekjes oud dus blijft voorlopig nog lekker bij paps en mams daarna gaat ze naar de opfok en wordt ze hopelijk vriendinnetjes met Lola
Dankje Frenia! Oow oke, vind Deaglàn en zijn nakomelingen ook zo sprekend! Blijft hij wel beschikbaar voor de dekdienst in de toekomst?
Lola knapperd is t! En moeders ook geweldig die hanglip
callandra: aaaah! ik dacht al van komt me bekend voor, maar mn euro viel niet
voor zover ik weet is hij nog beschikbaar voor de dekdienst maar ik beslis niet over zn toekomst natuurlijk, dus daarvoor moet je je tot zn eigenaar wenden