Leuke foto's van je meisje

Oe, lekker, appeltaart.
Kijk, mn zelf gemaakte draakje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

,draaakje
,ben erg benieuwd naar de foto's.

Maar eigenlijk niet omdat ik het zo leuk vond, meer omdat slimme ik mn kokspakkie bij de gewone was had gegooid, en die was dus nog niet gedaan. Morgen heb ik hem nodig, dus hij is nu aan het draaien, dan kan hij vannacht + morgen nog drogen. 
Nu gelukkig weer redelijk wit 
Hoe is het nu op stal?
Hopen maar dat er nu een opwaartse lijn gaat komen dan 

Twee brave, maar voorwaartse dames voorop, Luna en ik in het midden, en twee paardjes die niet echt haast maakten sloten de rij. Ging echt super! Zo trots op mijn kleine draakje
De ho is echt superfijn (ook een beetje trots op mezelf dus
), een keer schrok ze even en schoot een paar passen weg, maar ik had haar eigenlijk zo weer bij me, dus dat vergeten we gewoon. Kan de beste overkomen
Beter zo eentje dan eentje die klinisch dood is
Lepel schreef:Goedemorgen !
Even een vraagje ...
weten jullie hoe erg het is , wanneer ik horzellarven in de ontlasting van Karlijn aantref .....
Wist niet eens wat het waren( heb het gelijk op het internet opgezocht) , tref ze nu voor het eerst aan?
Komen ze eruit omdat ik ontwormd heb ?
Jeetje ... wat een gedoe , heb met haar te doen ......
Lepel schreef:Hoe zit het dan met bloedwormpjes ? Het waren er gelukkig nog niet zoveel , maar leuk vind ik het ook niet ..... Blijven die ook zo lang in Karlijn zitten, voordat ze eruit komen ? ?
Ik snap er niets van.......
Kyan( heb ik vanaf zijn geboorte ) mankeert niets , controleer ook telkens zijn ontlasting en Karlijn(heb haar sinds vorig jaar juni ) blijkt onder de wormen te zitten , vandaar dus ook haar diarree....
Heb nu de veearts erbij gehaald , althans vrijdag . Bel haar morgen weer.....
Wil dat Karlijntje goed aangepakt wordt , zodat ze er geen schade aan overhoudt...
! had vrijdag en gister stage de hele dag, was weer erg leuk
. maar ben gesloopt na zon dag! Lag vrijdag al om 7 uur in bed, maar alsnog sliep ik pas erg laat
. gisteravond gezellige avond gehad met vriendlief
. en ben me vergeten te wegen zaterdagochtend, dus dat komt morgen als het goed is! 
)
. maar daar zal ik dus nog wel losse lessen bij moeten kopen.

En Kaitlin die is ong 1.40m groot, heb haar proberen meten met een vouwmeter dusja...
Maar deze zomer wil ik ermee naar de keuring, wrs Torhout dus dan weet ik het precies
Misschien kan je de schaduwen wat meer laten vervagen? Door evt met een smudge tooltje te werken?