Dan heb ik het verkeerd gelezen. Ik dacht dat bij een merrieveulen van hem de tekst staat als in 'laatste dochter van Pride voor hij geruind is' Of is gelded niet geruind?
Super amaliajulia Ben ook benieuwd naar foto's. En toch ook een tikje verbaasd dat ze geen direct verwant is van The Midget
Ze hebben hem uiteindelijk niet geruind omdat hij zo oud is
Elsje86
Geplaatst: 20-05-10 21:50
Ja inderdaad, had deze match ook echt niet verwacht.... Ik dacht ook echt dat haar vader The Midget zou zijn, hihi. Maar dna heeft anders bewezen. Ik ben niet handig met foto's maar ga mijn best doen
4Cleaflover zal zelf denk ik foto's plaatsen van Chester, ik heb alleen een link naar een webpagina met foto's weet alleen niet of iedereen die mag zien.
Hoop dat het zo gelukt is en jullie in iedergeval amalia kunnen zien
Laatst bijgewerkt door Elsje86 op 20-05-10 22:13, in het totaal 2 keer bewerkt
puur
Geplaatst: 20-05-10 22:11
zo die heeft ook veel weg van sayla van grid zeg!
Laatst bijgewerkt door puur op 20-05-10 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt
haha ja ik vind haar nog steeds net een tweelingzus van angel lijken maar iig gefeliciteerd met het resultaat!!!! gaaf!
Elsje86
Geplaatst: 20-05-10 22:15
Idd alexandra die mening deel ik ook qua overeenkomst met Angel.... Ik was ook verbaasd dat deze match eruit kwam. Maar ben blij dat er een match is. Dank je voor de felicitaties
desillies
Geplaatst: 20-05-10 22:17
Wat ontzettend leuk!!! Ik ben nu wel heel benieuwd welke hengst ook deze vader heeft Amalia is trouwens een mooie merrie zeg
Heel goed nieuws gehad zojuist, de andere vergelijkingen kunnen alsnog uitgevoerd worden. Het ICS is bereid hier toestemming voor te verlenen!
We moeten dus wederom weer enkele weken geduld hebben, maar dat is wel iets om naar uit te kijken
aricia
Geplaatst: 20-05-10 23:30
SUPER ESMEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan eindelijk de match van zoe" en the old horse en de anderen vergeleken worden . Man wat word ik hier blij van ,en wat een prachtige hengst is de vader van babet ,en ook nog vader van een goedgekeurde ned.hengst . Wat gaaf dat je de vader van je paard gevonden hebt amalia
Ik heb een idee van wie hij de vader is ,zijn koppie doet mij erg denken aan een bepaalde hengst ,ben zo benieuwd of ik gelijk heb . Het lijkt wel een puzzel
Laatst bijgewerkt door aricia op 20-05-10 23:44, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik zag het inderdaad ookal staan, wel leuk dat de databank al echt resultaat geeft
KootMiraDrum
Geplaatst: 20-05-10 23:50
snowdon schreef:
Zo geheimzinnig is die eventuele match niet meer, daar de eigenaren van Pride het al van de daken schreeuwen....
Yep, Pride de pappa van Thunder. Leuk!
aricia
Geplaatst: 20-05-10 23:56
Wat gaaf nu is de opa van Forrest bekent en vele andere thunder kids en is van kleine sanya zowel van zoe's en forrest kant de opa bekent dankzij de dna bank !
Ik wil graag weten waar die typische eigenschap van Thunder nakomelingen vandaan komt. De bruin, zwart witte voorbenen en de bruine kleur op het lichaam.
De merrie hoeft niet per se bont te zijn, dat kan ook van Pride komen. Pride is geschat uit 1993 dus je moet die schattingen met een korreltje zout nemen. Maar rond de 17 jaar oud igg. En de merrie moet bruin zijn, want Thunder moet zijn bruine kleur van zijn moeder hebben gekregen.