[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 23:24

ziet er goed uit Ellen!! :j

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 23:29

Thanx Nathalie!
Misschien kom ik je nog wel tegen met je nieuwe aanwinst!
Is ze al zadelmak? denk het wel he? anders kun je nog niet echt gaan lessen!

ellieellende

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 23:40

Ben slapen! truste!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 23:44

Wie Athosja? Ja die is zadelmak, maar ze is van een meisje die zlef nog moet leren rijden (niet handig dus) dus ga ik haar doorrijden. Ze is 4 jaar en super braaf en leergierig.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 23:47

Ziet er goed uit Ellen!!! En hele mooie punten, je zal wel op een roze wolkje hebben gezeten.

Wat had je voor de verzorging???

Leuk Nathalie!!
Met Tom's hoef gaat het goed. Hij is afgelopen vrijdag weer op ijzers gezet. Dus hij kan weer de straat op.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 23:51

ellen wat een mooie foto's!!

nathalie leuk dat je athosja gaat rijden!!

fijn grit dat het met Tom goed gaat!!

en nog gelezen over de mac maar dat scroll ik snel door voordat ik honger krijg haha

Travis was aardig braaf met wassen vanavond.. eerst vond hij het HELEMAAALL niet leuk, daarna een beetje niet leuk, maar toe maar dan, maar pas op want ik til wel steeds mijn been op (niet trappen ofzo), en daarna gaf hij zich over.
Braaf kind.. en toen sprong hij ineesn mega hoog de lucht in en gauw de wasplaats uit.. jammer voor meneer moest hij er toch nog eventjes in om het goed af te sluiten. (ik was eigenlijk al klaar maar goed) dus na veel gedoe terug gezet en toen even 5 seconden voor de show gespoten met de slang en toen beloond :)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 23:55

ehm deze foto geeft mijn blijheid na de eerste proef het beste weer denk ik!
En Niamh; die denkt, zo dat heb ik volgens mij wel goed gefixt!

Afbeelding

sorry, kon het niet laten! bijna in bed, maar zie de foto's nu ook pas net zelf dus ben weer wakker :D

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 00:06

gave foto's ellie! Super gedaan hoor, ik doe je niet na :P

Nathalie leuk voor je, lekker weer een paardje om te rijden.

Fijn grit dat het met Tom zijn hoef weer goed gaat. De verzorging is dus goed gegaan.

Ik lig dus ook nog niet in bed, heb wel al de hond uitgelaten en zit nu in mn zijde nachtpon voor de comp. heb nog geen zin om mn bed in te gaan en op tv is ook geen zak...

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 00:11

He Bianca! dan zitten we in dezelfde kleren achter de pc! Hopelijk duurt het met mijn trouwjurk dan ook zo lang niet meer! whahahahaha
Kan ook niet slapen, heb een beetje een verliefd gevoel in mijn buik, maar dat komt door die pony van mij! ben zo trots op haar.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 00:16

ja kan me voorstellen hoor! Je mag ook echt trots op haar zijn... En de trouwjurk komt ook vanzelf hoor ;)
ik ga mn bed opzoekennnn trusten allemaal ;)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 00:19

truste! ik ga nu ook afsluiten!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 00:21

Fijn om te horen!!!! Kan vervelend uitpakken die hoeven.. Goeie verzorging doet wonderen.

Brave Travis, ondanks z'n sprongetje

Trusten allemaal. ik duik er ook maar eens in :evaw:

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 07:28

Goedemorgen allemaal,

Mooie foto's El en je trots en opluchting straalt er vanaf :D :D :D

Travis toch netjes gedragen ook al vond hij er helemaal niets aan

Hoop Mac geklets, ben ik niet echt fan van behalve kipnuggets of mac chicken de rest vind ik zo klef.

Ik baal hier wil ik aan het werk kan ik niet inloggen, klopt mijn wachtwoord niet en ik weet toch zeker van wel -:(- hebben ze denk ik op kantoor de wachtwoorden weer veranderd (moet eens in de zoveel tijd) en mij nog niets laten weten. Nu zijn ze dus pas rond 9 uur op kantoor en kan ik dus eerder niet aan het werk, moet ik vanavond mijn uren maar inhalen |( . Ik werk gemiddeld 4u pd en dan meestal van ongeveer 7 tot 11 want daarna ga ik naar school voor de overblijf en s'middags men huishouden (maar vanmiddag met El naar een ander zadel kieken en passen). Bah BAh Bah nu is mijn hele schema in de war en daar kan ik niet zo goed tegen.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 08:10

Goedemorgen,

Leuke foto's van je westrijd Ellen.. :j

Mac-verhalen.. :))
Ik eet altijd kipnuggets of Mc chicken.. Geen frietjes.. En soms een CBO ( :9 ) of Mc Kroket..
En soms ook een Happy Meal, _O- , ligt aan het speeltje wat er in zit.. :P

Leuke vakantie foto's gezien nog van Grit! :j

En Trea die niet in kan loggen.. Balen!! :(:)

Ik zit vandaag thuis, gister een ongelukje gehad op t werk. En verga eigenlijk van de pijn.. Moest naar school vandaag, maar gelukkig kan ik thuis ook goed doorwerken..

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 08:24

goeiemorgen!!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 08:25

Goedmorgen!

Stoere Travis, heeft zich als een echte vent gedragen! eerst sputteren en toen toch maar braaf geluisterd! hihihihi
He ships Trea! Ik zei al; baasje uit bed bellen!
Ow jee sita, wats gebeurt?

Zo maar ff aan het werk, dan paps en mams naar het vliegveld brengen.... die gaan lekker op vakantie! Heb wel een paar echte nep zonnebrillen besteld! hahahaha

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 08:31

Nou.. Ik heb gevochten met een prijskaarthouder.. En hij heeft gewonnen.. ^)

Onze prijskaarten zitten in deze staanders..

Afbeelding

De prijskaarten worden op printerpapier gedrukt en dan in zo'n hardplastic hoesje gedaan, in die houder..
Er stonden wat van die houders op de trap bij het magazijn, en ik moest ook een doos van de trap af sleuren, dus ik doe dat.. En buk daarbij om de doos op mijn karretje te zetten..
Ik sjor nog wat aan de doos en ineens komt dr dus zo'n prijskaarthouder mee naar beneden.. Met het plastic er boven uit stekend.. *Rats* in mijn gezicht.. :x
Toen heb ik toch gejodeld..

Nu heb ik een hele brandwond/snee iets in mijn gezicht met een mooie blauwe gloed over mijn wang..

Hoop dat het een beetje goed optrekt. Anders heb ik voor altijd een aandenken aan die stomme kaarthouders..

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 08:34

Ai Sita dat komt aan, toch wel snel een koude lap er op gedaan? Vandaag voor jou dus ook thuis werken.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 08:36

Uhm.. Gisteravond heb ik dr even een koude doek op gedaan..
Op t werk niet, was te druk.. Ik was dus met een klant bezig op dat moment en die gaf ook niet echt de indruk dat ik even een koude doek mocht halen..
IJskoud ging ze verder waar we mee bezig waren en mijn collega maar hyperen dat ik echt even naar boven moest gaan.. Mja, de klant gaf niet echt reactie op het aanbod dat mijn collega haar wel even verder hielp..

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 08:46

Goede morgen!

au sita, klinkt erg pijnijk. Hopenlijk trekt het snel weg.

mooie foto's ellen.

Travis braaf geweest.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:11

goedemorgen allemaal!

Ik heb vannacht voor het eerst in lange tijd eindelijk eens lekker geslapen! Mich die had me helemaal naar hem toe getrokken en ik lag dus in zijn armen met zijn gezicht in mijn haren (waar hij elke keer kusjes in aan het geven was :o ) Zo ben ik in slaap gevallen... Hij ligt nu nog lekekr in bed, dus ik kruip zo nog lekker bij hem.

Siet tjee wat een rot ongeluk zeg! Nou ik had die klant mooi laten staan, dalijk heb je een blijvend litteken in je gezicht!

Trea dalijk werk inhalen, wat een onzin, jij kan er toch niks aan doen dat je ww het niet doet. Moeten zij maar zorgen dat het werkt of dat er iemand is die daarvoor kan zorgen. Is toch hun fout?

Nou mn ontbijt is op, ik ga nog ff lekker liggen. Tot vanmiddag allemaal!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:12

Morguh!

Sita; dat is dan een heel meelevende klant geweest :roll:. Beterschap :(:)

En Travis (grotendeels) braaf geweest :D

Trea; dat is balen. Zit je er klaar voor, kun je niks :\

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 09:15

Wat raar dat je het in moet halen trea. Kan je het niet compenseren, dat doen wij tenminste op het werk. Als je een keer wat extra hebt gewerkt, kan je dat wegschrijven tegen de uren dat je wat eerder weg bent gegaan.

Lekker geslapen Bianca! Heerlijk zo in slaap vallen.
Ik werd wakker van Wilco vannacht toen hij in bed kroop, hij was ijskoud, brrr. En dan vind hij het lekker om tegen mij aan te kruipen, maar dan wordt ik heel boos := Kan er slecht tegen als iemand mij wakker maakt :o

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:21

Biancaa schreef:
goedemorgen allemaal!

Ik heb vannacht voor het eerst in lange tijd eindelijk eens lekker geslapen! Mich die had me helemaal naar hem toe getrokken en ik lag dus in zijn armen met zijn gezicht in mijn haren (waar hij elke keer kusjes in aan het geven was :o ) Zo ben ik in slaap gevallen... Hij ligt nu nog lekekr in bed, dus ik kruip zo nog lekker bij hem.

Siet tjee wat een rot ongeluk zeg! Nou ik had die klant mooi laten staan, dalijk heb je een blijvend litteken in je gezicht!

Trea dalijk werk inhalen, wat een onzin, jij kan er toch niks aan doen dat je ww het niet doet. Moeten zij maar zorgen dat het werkt of dat er iemand is die daarvoor kan zorgen. Is toch hun fout?

Nou mn ontbijt is op, ik ga nog ff lekker liggen. Tot vanmiddag allemaal!

Nee zo werkt het niet, helaas. Ik mag mijn eigen uren indelen en bepalen (dus dat is lekker vrij, maar aan de andere kant heeft het soms ook wel nadelen zoals nu en als ik vakantie heb of ziek ben dan krijg ik dus bijna niets uit betaald. Maar zo maak ik dus ook geen vakantiedagen op die krijg ik dan weer wel 2x per jaar uit betaald) als het werk maar gedaan word binnen een bepaalde tijd en bezoekers van de website maar op tijd antwoord krijgen op hun mails. Ik mag dus werken wanneer het mij uitkomt maar hun moeten zich aan kantoor uren houden. Ik mag mijn baas wel bellen hoor als ik er ff niet uitkom en het kan niet wachten tot kantoor tijden, maar voor het ff niet in kunnen loggen hoef ik dat denk ik niet te doen. Ik kan ondertussen weer lekker aan het werk, ze waren de website aan het uploaden dus niemand kon inloggen.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 09:43

goedemorgen,

Zo eerst even bijlezen,dan foto's van jukebox die we te koop hebben op internet zetten,ontbijten, huis poetsen, was draaien, en dan naar de paarden. vanavond ergens een afspraak over 'mijn'huisje dus kan ik niet gaan. :+

Gelukkig goed nieuws voor travis! valt allemaal mee :(:)

ellie: in spanning voor de scan van morgen :D

TV wat een plaatje van een veullie! :9

eefje: gefeliciteerd!

kwijl foto's van san diego :P

ellie mooie foto's van wedstrijd!

nathalie gaat paardje doorrijden :D

travis uiteindelijk toch braaf geweest :(:)

trea :(:)

siet in gevecht geweest :(:)

bianca heerlijk romantisch geslapen :D wat lief! :o