Ik heb (nog) geen bok/steiger foto's. Ik heb vorige week mijn droompaardje gevonden, een kruising Tinker (waarmee is niet bekend). Zijn naam: Harley, 8 jaar jong, erg knuffelig maar weing opvoeding genoten. Werk aan de winkel dus. Meet Harley:
Wat gaaf al die steigerfoto's! Mijn Tinkertje steigert echt nooit, ook niet in de wei. Jammer want het levert van die leuke foto's op.
Niet dat ze niet van actie houd hoor:D :
Maar echt eens lekker gek doen, dat zit er bij haar niet in en dus ook geen spectaculaire pics. Daar zal ze zich wel teveel een dame op middelbare leeftjd voor voelen
Ik heb vorige week mijn droompaardje gevonden, een kruising Tinker (waarmee is niet bekend).
Ik vind jouw paardje een typische haflotinker.. Met name de achterhand, benen en korte rug en de kleur (pangare/mealy is erg duidelijk aanwezig)
Een kruissing met een fjord kan het niet zijn, het "dun" gen van fjorden is namelijk enkelvoudig dominant en had het paardje een brunblakke bonte geweest. En geen bruinbonte met sooty EN pangare/mealy
Heerlijke foto's.... Kruising is ook een leuk paardje zeg....
Nog een paar foto's uit de oude doos.... Deze jongens hebben bij mij gestaan en zijn ondertussen verkocht... Maar de foto's blijven heerlijk om te zien...