ik heb een gatenkaas hoofd nu....Wat zal wilco schrikken als hij thuis komt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik heb een gatenkaas hoofd nu....
beantsje schreef:*meldt zich
twee tinkers en geen vlekken (nou ja een heel kleintje dan)...
mijn zadel is er, choco bruin. Erg mooi moet ik zeggen, gelukkig tussen de buien door gepast.
) 
biancanij schreef:Dan was je er vroeg bij vanmorgen.
08.15 examen...

Mt 32? Idd niet overdreven breed, Aman heeft 33 
ik ben ook weer thuis. Eigenlijk viel het me best mee met het weer... Het waaide wel flink maar dat was eigenlijk niet zo'n ramp, de rukwinden die uit het niks kwamen opzetten, dat was veel erger. Vooral in de polder van Flevoland (ben zelfs nog op de andere weghelft beland
) en de snelweg richting Almere enzo, daar zit je nl helemaal open dus de wind heeft vrij spel. Verder was het in Zeeland vanaf Goes ook best bar... In Dronten nog een énorme hagelbui op m'n kop gehad, zo erg zelfs dat er een plakkaat ijs op de weg lag, en ik al driftend over de rotonde ben gegaan
gelukkig kon ik met wat stuurwerk op de weg blijven en de goeie afrit in glijden. Maar da's echt niet grappig...
Ben blij dat ik weer thuis ben.

Net zo erg als het thuis kan spoken

maar mijn merrie mag de western niet meer in

(hihi ooit
) 
(en janeeba ook ooit
en nienke als ze nog even een lekkere groeispurt gaat krijgen, maar verwacht het niet
) 
(ook niet mijn type
)

ruimd lekker op zo 

timokyana schreef:dankzij de oude eigenaar en een slecht passend zadel toen zijn er bij haar drie wervels in haar rug verschoven, zodoende kan er geen westernzadel meer op.
Verder ivm een hele slappe bespiering in de achterhand.