Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kiara schreef:Maya, paarden vervoeren over land is voor mij al ver-van-mijn-bed (zonder auto en trailer en zonder E-rijbewijs), door de lucht is helemáál hocus pocus voor me, kan je niets adviseren dus....
Zoals ik ook in dat topic uitleg. Het gaat erom dat ik weet waar potentiële klanten en informatie-zoekers benieuwd naar zijn… 
yarka schreef:Betonmolen Dienie
Ik moet ook echt (belangrijke) dingen opschrijven om er aan te (blijven) denken

dus ga weer even verder!! 

.Was super en mooi weer.
Jean schreef:Bedankt allemaal voor de super reacties,
Fletie met storm gaat het, ik spuit hem iedere dag met antibiotica en vrijdag moeten we voor een check up naar de kliniek, bloedtest ivm het witte bloedcel gehalte ivm ontsteking.
Mooie foto's nikita
chubby, ik duim nog steeds voor je hoor
En ik heb net besloten dat ik volgende maand 2 of 3 dagen naar Ierland ga, hahaha, ik doe het gewoon![]()
meiden hebben herfstvakantie en Jelle wilde ze dan graag [wel hier in huis] [logeerkamer] want ze willen niet naar zijn huis, dus ga ik dan weg.
Terry vond het een geweldig plan nu even kijken waneer hij kan, heb er al helemaal zin in
.En iets van een oude lover die op hangende pootjes...............Goed gereageerd Jean .
. Er is een film gemaakt , de band heeft er achter gehangen en ze heeft ook een mens getrokken die op de grond lag.(Strengen wel verlengd).Bit vond ze ook moeilijk ze liep gelijk achter de teugel
Arme paard heeft nog nooit een stang in gehad.
Jean schreef:En ik heb net besloten dat ik volgende maand 2 of 3 dagen naar Ierland ga, hahaha, ik doe het gewoon![]()
meiden hebben herfstvakantie en Jelle wilde ze dan graag [wel hier in huis]
[logeerkamer] want ze willen niet naar zijn huis, dus ga ik dan weg.
Terry vond het een geweldig plan nu even kijken waneer hij kan, heb er al helemaal zin in

.
I'm back!
).

snowdon schreef:PS: hoe kan t nu dat er onder jouw avatar (dat kleine foto'tje) geen gegevens staan?