[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

twist

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 10:40

oke gezellie hier zeg
wist niet eens dat het erwas maar goed ben ook een tijd weg geweest

en wat een leuke foto''s

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 10:43

Kiara schreef:
Maya, paarden vervoeren over land is voor mij al ver-van-mijn-bed (zonder auto en trailer en zonder E-rijbewijs), door de lucht is helemáál hocus pocus voor me, kan je niets adviseren dus....

Je moet me juist niet adviseren, maar vertellen wat jij graag zou weten als je (al dan niet hypothetisch) een paard via de lucht zou willen vervoeren Zoals ik ook in dat topic uitleg. Het gaat erom dat ik weet waar potentiële klanten en informatie-zoekers benieuwd naar zijn…

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 10:47

Betonmolen Dienie

Welkom Twist! Het is hier idd erg gezellig*D

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 10:51

yarka schreef:
Betonmolen Dienie

Dank je wel, kwam er ff niet op, komt door mijn whiplash (opgelopen in 1992 door een auto-ongeluk, een andere auto is met grote snelheid achterop gereden bij mij en toen is mijn nekkie tever achtergeklapt, half jaar niet kunnen werken, nog steeds geheugenproblemen en pijn in mijn nekkie), kan het woord dan gewoon ff niet vinden daarboven.

* Bericht 2x aangepast (was nog steeds nog goed omschreven) *
Laatst bijgewerkt door Knollehollen op 27-09-05 10:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 10:53

Och Dienie, ik heb geen wiplash, maar kan ook af en toe niet op woorden komen hoor! Vond metselmolen wel een leuke

Welkom Twist!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 11:01

@ Dienie: daar heb je volgens mij geen whiplash voor nodig om dingen te vergeten Ik moet ook echt (belangrijke) dingen opschrijven om er aan te (blijven) denken

Welkom Twist!

@ SR: zo te horen gaat weer wat beter met poppetje 101
Hoe gaat het met je knie?

Tumtiedum.... nog een uurtje uithouden en dan gaat mijn manager weer weg. Zit ie tot a.s. maandag in de UK en hebben wij weer lekker rust.
Alhoewel... vanaf a.s. maandag hebben mijn ene collegaatje en ik sowieso een stuk minder last van hem omdat we intern gaan verhuizen en onze afdeling (nu op 1 groot kantoor) verdeeld gaat worden over 2 kleinere kantoortjes. En wij dus zonder onze manager komen te zitten

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 11:14

Precies! Iedereen heeft daar wel eens last van.
Wel erg vervelend voor je dat je zoveel last hebt van je nek.

Ga ff eten. Eet ze iedereen!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 11:49

Eet smakelijk! Heb mijn broodjes al aan m'n bureau naar binnen gewerkt

Zo even een soepje halen

Wel lekker Flet, zonder manager om je heen!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 12:42

@coydog: ja ik ben daar nu bezig om die hengst zadelmak te maken en in te rijden.. heb hem gister voor het eerst 10 min. gelongeerd om te kijken hoe dat ging, en hij snapte het heel goed! dus ben wel trots op hem

enja dat van mij oom.. heel vervelend ze gaan vandaag zo'n officiele test doen dus ik ben benieuwd..

zit nu in de les dus ga weer even verder!!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 13:32

twist, welkom

flettie, ja gaat idd beter met dat poppetje haha
met de knie gaat wel aardig eigenlijk, begin stiekem te hopen dat het zo blijft of zelfs nog beter wordt, t gaat nu redelijk met de pijn, t is minder pijn dan ik had zeg maar, dus voor mij is het echt weinig ofzo, weenie
jullie krijgen dus een beetje rust op t werk als de manager ergens anders zit

nikita, balen van die whiplash zeg, kennis van ons heeft het ook, vergeet ook zoveel dingen, echt vervelend

CF, fijn dat het met de hengst allemaal goed gaat

ben ff onze nieuwe scanner aan het pesten, haha hele boek van linda tellington jones gaat erdoor, plaatjes voor op de site, hahaha

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 13:49

Zo ik ben terug van grote meisjes ponykamp .Was super en mooi weer.
Foto's volgen nog wel met 3 karren en 8 paarden onder de man op stap geweest in Soerendonk.

Ga nu eerst bijlezen

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 13:49

Bedankt allemaal voor de super reacties,

Fletie met storm gaat het, ik spuit hem iedere dag met antibiotica en vrijdag moeten we voor een check up naar de kliniek, bloedtest ivm het witte bloedcel gehalte ivm ontsteking.

Mooie foto's nikita

chubby, ik duim nog steeds voor je hoor

En ik heb net besloten dat ik volgende maand 2 of 3 dagen naar Ierland ga, hahaha, ik doe het gewoon

meiden hebben herfstvakantie en Jelle wilde ze dan graag [wel hier in huis] [logeerkamer] want ze willen niet naar zijn huis, dus ga ik dan weg.

Terry vond het een geweldig plan nu even kijken waneer hij kan, heb er al helemaal zin in

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 13:51

Leuk Jean geniet er van , Vind het erg fijn om te zien dat he zo goed met je gaat,

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 13:58

jeanie, ben benieuwd naar de foto's, fijn dat het zo leuk was

jean, super dat je gaat, idd van genieten!

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 14:03

Top hoor Jean! Heerlijk!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 14:07

Jean schreef:
Bedankt allemaal voor de super reacties,

Fletie met storm gaat het, ik spuit hem iedere dag met antibiotica en vrijdag moeten we voor een check up naar de kliniek, bloedtest ivm het witte bloedcel gehalte ivm ontsteking.

Mooie foto's nikita

chubby, ik duim nog steeds voor je hoor

En ik heb net besloten dat ik volgende maand 2 of 3 dagen naar Ierland ga, hahaha, ik doe het gewoon

meiden hebben herfstvakantie en Jelle wilde ze dan graag [wel hier in huis] [logeerkamer] want ze willen niet naar zijn huis, dus ga ik dan weg.

Terry vond het een geweldig plan nu even kijken waneer hij kan, heb er al helemaal zin in

HMM vast niemand nodig om je bagage te dragen he???

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 14:34

Nou 30 bladzijdes is me wat teveel wat ik wel zag Jean met nieuwe lover op de foto .En iets van een oude lover die op hangende pootjes...............Goed gereageerd Jean .

Nieuwkomers welkom is Sox verdwenen hier ? lees nergens een reactie meer van haar.

Jellie het lukt niet altijd om te reageren maar blijf vooral hier ben gek op jou verhalen.

Zo nou je begrijpt als je 5 dagen op stap bent met 10 paarden en 13 mensen en in het weekend 18 mensen dat je naar de getver bent. Weinig geslapen veel gelachen en ik zat alle ritten op de kar.

Jeanie ook nog in het tuig gehad .......voor het eerst. Was super alleen droogoefenen in de buitenbak. Ze was telkens aan het zoeken er wordt tegen mij gepraat maar door de oogkleppen zie ik die persoon niet . Er is een film gemaakt , de band heeft er achter gehangen en ze heeft ook een mens getrokken die op de grond lag.(Strengen wel verlengd).Bit vond ze ook moeilijk ze liep gelijk achter de teugel Arme paard heeft nog nooit een stang in gehad.

Maar vanaf nu dooroefenen en in het voorjaar gaat iemand haar dan echt voor de kar beleren en ga ik starten met mencursus.
Laatst bijgewerkt door jeanie op 27-09-05 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 14:34

hoi,

Ik heb de "battie" net gelezen, goed stuk hoor "super roos " !

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 15:08

Jean schreef:

meiden hebben herfstvakantie en Jelle wilde ze dan graag [wel hier in huis]
[logeerkamer] want ze willen niet naar zijn huis, dus ga ik dan weg.

Wat heerlijk voor je, lekker met zijn tweetjes genieten in Ierland zonder kids, is ook wel erg romantisch toch? Gewoon datum prikken en gaan...

Jeanie - jij hebt leuke, vermoeiende dagen achter de rug lees ik en veel geleerd denk ik

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 15:29

Hoi

Ik kwam ook weer eens langs .
Ik ben al een paar weken bezig met conditie opbouwen met de jongste, et gaat al erg vooruit. Ze kan al 20 minuten gewoon longeren. En we zijn 2 weken geleden voor het eerst op dr gaan zitten en dat doen we nu een keer in een week, maar ze geeft er niks om. Ze gaan allebij erg vooruit met gedrag en uiterlijk.
Ze hebben al een beetje een glanzende vacht, de staarten en de manen worden ook al erg mooi. Alleen dat poep in de staart blijft een probleempje, helaas. Maargoed; valt niet zoveel aan te doen.
De oudste; Bessie, was eerst heel schrikkerig en je ziet dr vooruit gaan, ze is veel rustiger, niet meer doodsbenauwd als er een draadje beweegt.
Paar foto's in een topic;
TOPICC

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 16:13

Kiekeboe I'm back!

Ik heb besloten maar even niet te reageren op voorafgaande 57 pagina's, als iemand hier problemen mee heeft hoor ik dat alsnog niet graag

Om maar even te voldoen aan de sociale plichten, het volgende aan degenen die zich aangesproken voelen:

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 16:31

heeeeeeey!!

leon, alles goed ?? ga je mn tinkermeisje nog een keer wat trucjes leren ??;)

en toen waren we alweer 2 dagen terug......ik mis jean en de rest echt heel erg....heb gewoon heimwee !?

we hebben zondag wel erg gelachen......op de weg terug hadden we namelijk een extra vrachtje mee terug in de trailer, een mini-shet haha.....je had dunla over het schot moeten zien kijken.....die had nog nooit zoiets kleins gezien ( wat lijkt ze dan groot ineens ).
halverwege de terugreis werd het wel erg druk in de trailer achterin....we besloten maar even een tussenstop te maken om te kijken of iedereen nog heel was........wat bleek.....de shet was op de acrobatishc tour gegaan.....hij stond tussen dunla d'r voorbenen hahahaha.......ze vond het wel gezellig maar tog maar besloten om kruimel op z'n plek terug te zetten
het laatste gedeelte moesten we een andere route nemen om de shet af te zetten bij kennissen, ijsselmeer oversteken en dan nog ff 12 rotondes (!?) arme dunla had het helemaal gehad.
terug op stal was ze de trailer nog niet uit of ze was al verdwenen, gelijk richting luna en andere stalgenootjes, en allemaal gedag zeggen !!!....jaja dunla heeft goeie manieren haha.

gister heeeeerlijk gereden.....de mensen op stal wisten niet wat ze zagen : wijken, achterwaarts, keurig galopje op de volte, galopwissels.......ALLES deed ze!
ik wist niet wat me overkwam !?
- even voor de mensen die me nu niet meer volgen ------> Dunla is pas 4 maanden zadelmak......ben echt heel trots op haar, alles wat ik vroeg deed ze, zonder protesteren.

ik ga vanavond met veel zin weer naar stal, weer ff showen met m'n tinkerkind

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 16:35

Ha Ellen! Jij ook hier nu dus

*waarom krijg ik altijd de vraag of ik een paard wat trucjes wil leren hihi*

Maar Dunla en jij kunnen dat heel goed zelf... Dunla is een knap tinkerkindje van een creatieve geduldige meid

Heeft Kruimel het ook naar z'n zin op z'n nieuwe stekje?

PS: hoe kan t nu dat er onder jouw avatar (dat kleine foto'tje) geen gegevens staan?

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 16:42

snowdon schreef:
PS: hoe kan t nu dat er onder jouw avatar (dat kleine foto'tje) geen gegevens staan?

Omdat ze alleen maar in dit subforum heeft gepost, en die posts (net als de HK altijd) worden niet geteld.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 16:43

Ik snap het ondertussen ja, maar vind het wel vaag... er staan meer gegevens en er bestaat ook nog zoiets als de 0, hihi.