Elst is wel een zwaardere cross. Dus als je weinig ervaring hebt zou ik 50 adviseren. Is zwaarder omdat het niet in een afgesloten gebied plaats vindt maar in het bos. En de hindernissen zijn veelal gebouwd van hout en zien er daarom voor het paard soms eng uit. Is overigens wel een hele leuke cross!!
Haha Karin, Troy springt wel maar mijn ervaring os dat ik toch altijd te weinig conditie had voor de cross haha
Vraagje! Is het verplicht om je Tinker volledig te hebben geent? Heb per ongeluk haar enting laten verlopen, in oktober zou ze dan weer meekunnen met de rest vd paarden op stal, en dan in september voor de tinkerdagen de basisenting. Da komt zo, dienkan ik nog afmelden als iemand mij het kan vertellen. Zit namelijk in mijn stalhuur inbegrepen, maar nu moet ikalles zelfbetalen ( en anders alleen de basisenting)
Ja, heb haar vandaag laten enten. Het ging me er even om dat enten (de enkele jaarlijkse enting) in mijn stalgeld zit wat ik maandelijks betaal. En oktober gaan alle paarden van stal weer geënt worden, dus dan had ik bijv in september enkel de basisenting zelf moeten betalen. Is niet niks hier. Maar geeft niet, ze is vandaag gewoon geënt en over 4 weken nog een keer;)
Dat is wel een goede tip. Even uitzoeken of er hier een dicht in de buurt is. Scheelt me dan €50!! Voorrijkosten
Emmaar
Geplaatst: 09-08-14 13:15
Kijk ik eroverheen of is er inderdaad nergens een tijd-indicatie voor alle onderdelen? Vraag me af hoe laat het springen op zondag ongeveer is, ik hoop in de ochtend. Moet daarna namelijk nog met paard naar Duitsland rijden...
zin in ! doe dressuur en puppy cross. beginners cross ging zo dramatisch vorige keer, en dat terwijl ze het prima kan op de training. zit nog te twijfelen welke dag. en ga voor het eerst een springparcours doen ! spannend!