Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
elliecuijk schreef:die valt wel op mira!weet niet of ik m mooi vindt...maar houdt wel van leuke felle kleuren.ach als ie maar werkt das belangrijk.en in ieder geval haakjes als borstsluiting i.p.v gespen.
lekkere warme beenwarmers.de echte koukleumen zullen daar wel profijt van hebben.
HijadelaLuna schreef:Ga je als Iowa beter is ook naar de sokkenwasrit Emmy?
Alleen mijn grootste probleem: vervoer. Wij hebben hier thuis wel een trailer maar ik heb geen rijbewijs en mijn ouders werken meestal niet echt mee om mij of mijn zus te vervoeren
Verder heb ik wel een beetje schrik voor Iowa's reactie, ze is nogal overgevoelig en kan vreselijk introvert reageren op stressvolle situaties waardoor ze ook totaal geen oog meer kan hebben voor mij. Haar gedrag is al ontzettend gebeterd maar enkele uren (waar is de sokkenwasrit eigenlijk? Weet eigenlijk niet hoe lang het rijden is) op de trailer (ze heeft er enkel nog maar opgestaan toen ik ze gekocht had en haar ging ophalen) en dan allemaal vreemde paarden op een vreemd terrein dat ook nog eens raar zand en schuimende golven, ik heb er eerlijk gezegd wel een beetje schrik voor. Maar ik ben ook wel van mening dat ze het alleen zo maar kan leren hé en vaak heb ik ook altijd doemscenario's voor mij en is Iowa dan ineens zo braaf en maak ik me zorgen om niets
Dus wie weet als ik vervoer vind! Niemand die toevallig van klein-brabant, antwerpen naar daar gaat? Ik ga ook proberen om naar de tinkerrit in België op 1 april te geraken dus dat zou sowieso al wel een mooie oefening zijn om Iowa's reactie op trailer, vreemde omgeving en vreemde paarden te zien
Ik ga zonder paard. Vind het heel erg jammer dat Caily niet mee gaat, maar t is beter zo. Het zou voor Caily enkel erheen al 5 uur op de trailer zijn, en dan ook nog 5 uur terug. Overnachten zou wel kunnen, maar dan nog vind ik het te ver voor een "sokkenwasritje".
HijadelaLuna schreef:Ik heb twee paar winterboots vd action, die zijn ook zo heerlijk! Waterdicht nog ook. Vele malen beter dan die goedekope paarden thermoboots!
door een grapje genaamd ijs in de waterbak en dan doodleuk erop trappen maar dan erdoor zakken met de laars in t water dus fijn natte voeten
Ik heb dat dus ook gedaan met mn actionboots en nog steeds droge voeten
Die dingen zijn me echt heilig inmiddels. Ik heb twee verschillende, beiden even goed
Ik ben ook echt verbaasd, positief dan
sneeuw
mis die vent

Even zonder gekheid: prachtig hoor! Spinning marathon, klinkt heftig.
Ik hou d'r van, echt waar!