Aricia wat een sokken buffel. Wist trouwens niet dat tinkers ook gekruist met herten zijn. Voor de rest weer hele mooie dieren voorbij zien komen. Sorry maar kan het niet laten onze jonge buffel te showen. Zijn knappe koppie
Jayney
Geplaatst: 23-09-11 11:03
Wat een sokken heeft Rav zeg! vind hem echt prachtig! ben benieuwd hoe hij erover 2 jaar uitziet Hier nog even zijn Half zusje
Mama pesten is echt haar specialiteit (2 maand oud)
(ongeveer 3 maand oud)
Chantal1973
Geplaatst: 23-09-11 11:21
Hoi Jayney, wat leuk dat zijn halfzusje nu van jou is.. Proficiat! Het is een mooie dame Ben ook heel benieuwd hoe jouw dametje wordt uiteindelijk. Volgens mij geeft An Rua hele leuke/mooie eigenschappen door (of ga ik nu offtopic? ) edit: schrijf fout
elliecuijk
Geplaatst: 23-09-11 13:50
kyona en ruana aan het hooi,alleen dan kan ik ze rustig fotograveren
lastig als je allebei tegelijk hetzelfde sprietje wil pakken.
deze foto's heb ik gister genomen.jammergenoeg stonden ze al binnen anders waren het ongetwijfelt mooiere foto's geweest.Zeker nu ze sinds een paar dagen op het gras staan. wat gaat de tijd hard,nog een paar weken en kyona kan verhuizen.
Angeliekje
Geplaatst: 23-09-11 17:14
Van vriendlief een veel betere lens gehad voor mijn camera, dus Anouk was vanmiddag mijn testobject
Erynn blijft zo stoer !! Anouk is ook mooi wit en schoon zeg
Vandaag voor het eerst met Kayleigh de weg op wezen wandelen hier. Ze deed het echt super en was lekker wakker daarna op stal. Met touwhalster (moet nog ietsje aangepast worden qua maat)