[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 21:52

:wave: hoi allemaal!
ff bijgelezen over tandartsen en huishoudbeurs, ben er een paar x geweest met school maar niks voor mij! tandarts niet bang voor de kaakchirurg wel na een mislukte operatie!
mdh een meningsverschil met vriendlief (vind ruzie altijd zo'n groot woord) wij hebben in het begin ook vaak meningsverschillen gehad had vaak te maken met vertrouwen nu inmiddels na 9,5 jaar hebben we er geen last meer van

@ gooya heb ind die grote bol met bloemetjes van ikea het was een onwijse puzzel om inelkaar ze zetten maar hij hangt inmiddels en ik vind hem gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf! man lief niet zo maar die weet niet wat mooi is ;)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:01

je hebt gelijk :P
ruzie klinkt niet zo...
hij was boos :D
en ik was me van geen kwaad bewust _O- :')

wat voor een bol met bloemetjes?
klinkt mooi :D

hdv

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:03

wij hebben ook wel een "ruzie" en dan denk ik huh wat is er?? waar maak je je druk om hihi
zal eens ff een foto van de lamp opzoeken

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:07

Afbeelding

mijn nieuwe lamp, kreeg hem alleen als bouwpakket dat is het nadeel van ikea, ben een uur bezig geweest om hem in elkaar te zetten :s

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:09

wauw...
mooi (L)

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:13

Wel een leuke lamp zeg

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:17

nikkielvis schreef:
Ik hou wel enorm van zwarte paarden.
Daarom heb ik ook een bijna hele witte gekocht! :? .

:D :D
nikkielvis schreef:
Maar toen hij vroeger nog een jonge man was en ik niet kon rijden.
Wandelde ik zo vaak met hem..

Die vraag kreeg ik ook toen Lonan gecastereerd was regelmatig, toen heb ik ook wat met hem afgewandeld.
Mensen (lees mannen ;) ) die dan vragen moet je dr niet op zitten ipv dr naast lopen ?

petra dagje vorstverlet. Lekker.
Schrok me rot vanmorgen toen ik naar buiten keek. Moest krabben, was al laat en kreeg een stagaire..oeff...

Petra als ik die foto's zo zie vind ik dat Serada een Chuck hoofd heeft. Maar wellicht komt het ook omdat die beide van voren zijn genomen.

hdv , wauw, welke hengst is dat ?
Ik vind dr ook meer van mams hebben op het eerste gezicht. wat een prachtige blauwe ogen.

Petra wil nieuwe meubels :D

Gooya, ja savonds praatte ie alwer met me ;)

Marja, zo is sneeuw wel een mooi gezicht he, sissy in de sneeuw en wat staat Patrick daar mooi in zijn stalletje. Is dat bij Ilona?
Uit zijn dak in de sneeuw haha, heb je Patrick geruint ?

Claudia78, ik heb niet zo een voorkeur aan merries of ruinen. Ik heb altijd merries gehad eerlijk gezegt. Lonan was hengst toen ik hem kocht...(mijn opa waar ik het paardenvirus van heb schudde met zijn hoofd en zei: waar ben je mee bezig... ;) ,kwam ook door het ongeluk wat ik heb gehad dat ze vonden dat ik voorzichtiger moest doen maar Lonan was zelfs naast merries prima te rijden..ik merkte bijna niet dat ie hengst was.) Om hem een leuk leven in de groep te geven op het land is ie toen geruind. Hij is mijn eerste mannelijke versie zeg maar ;) maar wat een heerlijk beest...echt ik ben zo verliefd op mijn mannetje.

DiaBelle schreef:
De paardentandarts heb ze vorige keer bezig gezien is best wel ingrijpend, heb begrepen dat voor de komst van de auto's rond 1900 de tandartsen ook al bestonden. Ik dacht dat het een nieuwe hype was.
Mijn paardje heeft er vroeger nooit een gezien.

Bij ons ook niet hoor, ze komt nu wel elk jaar maar tot een jaar of 5 terug nog nooit eerder gedaan.
Ik bekeek het eerst ook met opgetrokken wenkbrauwen zo van..nah we zien wel...maar ben helemaal overtuigd..

Jackie_H schreef:
Ben net terug van stal en helemaal happy.
Paddy heeft al vanaf dat ik haar heb,dus nu 5 jaar, open ecxeem de achterkant van haar voorbenen. Vanalles al geprobeerd, maar ben nu sinds 3 weken met een nieuw homeopatisch middel bezig en het is nu bijna weg.
Ik had de moed al bijna opgegeven. Maar je ziet de aanhouder wint. Nu maar hopen dat het ook zo blijft.

wat gaaf !!! zo zie je maar weer dat het ook op andere wijzes kan.

__Lotte , haha wat grappig nee ze lijken idd totaal niet op elkaar. Ik snap er ook niks van hoor.

m_D_H.....lastige situatie. Ik zou eerlijk gezegt ook niet amused zijn.
Wat een luxe qua tandarts, jij bent nooit bang om te gaan ;)

Huishoudbeurs ben ik ook nog nooit geweest.

Teuntje111 schreef:
als wij ruzie hebben, draai ik het vaak om.... Hoe zou ik me voelen als hij de dingen tegen mij zei, die ik tegen hem zei, waardoor hij boos werd.. Vaak kom ik er dan op uit dat ik ook boos zou zijn geworden :)

zo probeer ik ook altijd te denken ...en andersom kom ik daar ook vaak mee, zo van "en als je t andersom was dan ?"

Mooie lamp !!

Ik heb vandaag een rustig dagje gahad voor de verandering. Door de sneeuw weinig te doen in de winkel dus kalm aan gedaan.
Stagaire naar huis gestuurd om 1 uur..wat dingetjes afgehandeld en verder beetje koffie drinken ;)
Laatst bijgewerkt door Lonan op 10-02-10 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:18

Wel leuk zo'n stagaire Leonie?

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:20

Afbeelding

zoals die thuis hangt
(ja weet dat het schilderij scheeft hangt :D )

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:21

Leonie Patrick staat al bijna een jaar niet meer bij Ilona.
Hij is nog steeds hengst, en ook nog steeds heel braaf.
Patrick staat daar super waar hij nu staat, zijn ook leuke mensen die echt alles doen voor de beesies.

Gave lamp hdv

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:23

Whis_Serada schreef:
Wel leuk zo'n stagaire Leonie?

nah....tja... :D ...jawel wel leuk maar heb de komende weken gewoon niks voor dr te doen en dr steeds aan de schoonmaak zetten wil ik ook niet, dus dan heb ik zoiets van ga maar lekker naar huis.Vandaag was zo'n dag dat ik het gevoel had dat IK haar moet vermaken..en daar heb ik geen zin in. Kan genoeg dingen bedenken die ik moet doen..en die kan ik niet aan haar overlaten.
Het zijn even 3 rare weken..2 winkels op loopafstand..de een ben je aan het vullen en die andere moet gewoon leeg verkocht worden.
En er gebeuren gewoon een hoop dingen ...reclame...inkopen..etc..kan ik haar gewoon niet bij gebruiken dat moet ik echt allemaal zelf doen.

Dakota_75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:23

Hallo allemaal, ik was even een poosje afwezig hier maar had het behoorlijk druk met vanalles.... Dus ik spring er even weer midden in als jullie het goed vinden ;).

Allereerst wil ik even vertellen dat de koop van Kailey niet door gaat. Ik heb mij teruggetrokken en Kailey heeft inmiddels een goed tehuis bij andere mensen kunnen vinden heb ik van Dobbel begrepen. Dus eind goed al goed zullen we maar zeggen ;).

Ondertussen ga ik dus gewoon eerst verder met het zoeken van een goed tehuis voor Crosby (volgende week vrijdag bezichtiging) en dan zien we wel weer eens verder.

hdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:24

Lonan schreef:
nikkielvis schreef:

hdv , wauw, welke hengst is dat ?
Ik vind dr ook meer van mams hebben op het eerste gezicht. wat een prachtige blauwe ogen.

Storm haar vader = pablo van de bonte parels.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:25

_Patrick_ schreef:
Leonie Patrick staat al bijna een jaar niet meer bij Ilona.
Hij is nog steeds hengst, en ook nog steeds heel braaf.
Patrick staat daar super waar hij nu staat, zijn ook leuke mensen die echt alles doen voor de beesies.

Gave lamp hdv

Ohw joh dat heb ik gemist, sorry. Hij staat daar zeker leuk. Fijn he dat je dan zo'n lekker plekkie hebt.

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:25

Sommige dingen moet je zelf doen Leonie en snap ook dat je ze niet voor de rotklusjes wilt gebruiken zoals je vaak ziet.

Dakota wat jammer....

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:28

Dakota wat jammer he.
Nee..ik wil niet dat ze straks zegt "daar moet je niet gaan stage lopen hoor..die laat je alleen maar schoonmaken" haha..nee keb zelf ook stage gelopen dus weet precies hoe dat gaat.

Patrick is idd braaf, volgens mij is het een vreselijk lief mannetje.
Laat je hem hengst of word ie met de tijd geruind?

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:32

Voorlopig blijft hij nog hengst, tenzij hij niet meer braaf wordt hihi....ik zie wel

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 22:34

hdv schreef:
zoals die thuis hangt
(ja weet dat het schilderij scheeft hangt :D )

Ik wilde net zeggen : het schilderij hangt scheef :D _O- ;)
Deze lamp bedoelde ik inderdaad. Vind de lamp prachtig, maar de reflectie op de muur helemaal geweldig. Ik ben om.... Ga hem ook halen!! =:)
Lonan, enorm druk met 2 winkels en alles wat erbij komt kijken :):)

Soms ben ik het een beetje kwijt met de paardennamen en wie naar een ander baasje gaat en wie niet Y;( Kailey fijn huisje en voor Crosby hopelijk een fijn huisje op komst

Ik heb mijn aquarium te koop staan op marktplaats (hint hint). De eerste avond al een hoop biedingen, en mensen die mij belde dat ze zeeeer geïnteresseerd waren. Prijs overeengekomen en a.s. zondag zou het aquarium opgehaald worden. Nou, krijg ik vandaag een mailtje dat manlief een aquarium gekocht heeft, dus ze hebben hem niet meer nodig. Kan ik zoooo boos om worden! Had mijn advertentie verwijderd, want ze wilden het aquarium echt hebben, andere geïnteresseerden afgemeld dat aquarium niet meer te koop is :( Echt niet leuk :n En eigenlijk heb ik ook geen tijd om me met dit soort dingen bezig te houden...
Nou ja, maar hopen op nieuwe reactie...

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:36

Dat zijn vervelende dingen als je iets te koop aanbied.
Je kan de andere geinteresseerde nog contacten dat de verkoop niet door is gegaan.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:36

super mooi zoals die lamp hangt hdv :P

Ik ben blij dat Gillian gecatreerd is...
hij is nu soms al bijna niet te handele met zijn streken
en het wordt al minder :D
gelukkig

hij was toen we hem net kregen echt onhandelbaar...

en nu soms nog...
vooral bij merries :P

DiaBelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:37

Hee hallo allemaal :D

Ben ik ook weer.

Nou ben blij dat het geschil met vriend weer opgelost is, beetje water bij de wijn wil wel eens helpen. Huishoudbeurs, ben er 1x geweest en dat was eens maar nooit weer, als er wat gedeeld werd, werd je haast onder de voet gelopen. :( Wat een krankzinnige drukte en gedoe. Moet zeggen dat het huishouden moet maar beslist niet mijn hobby is, vind het fijn dat het opgeruimd is maar dat ik het dan moet doen. :D
Zoveel tandartsen in de buurt, jij moet wel een supermooi gebit hebben.

Whis-Serada al 26 jaar bij elkaar, Jemig ben nog maar pas 12.5 jaar getrouwd, ben trouwens bescheiden
feestje aan het plannen voor pa en ma die zijn 50 jaar getrouwd. Bewonderingswaardig :D
Heb je nou je boodschappen al?

Patrick, heeft een heel mooi stalletje zo te zien, is het dichtbij huis?

Jacky-H de gebruikersnaam verandert. :D

Lente naar de tandarts, moedig hoor ik ben altijd bang, heb altijd na de behandeling tijd nodig om tot mezelf te komen, het ergste is je geeft het ook aan je kinderen door. En ik ga nooit samen met hun.
Mijn zoon is vorig jaar onder narcose behandeld in het ziekenhuis.

Teuntje111, mijn collega beweert op mijn werk dat DiaBelle zo wit is omdat bont op bont gezet is. Maar uit al jou reacties en die van anderen begrijp ik dat wat zei zegt klinklare nonsens is. Het wit was gewoon in de aanbieding. :+

hdv, wat een mooie lamp is dat, ik heb ook een Ikea lamp, de buren hebben dezelfde :D , maar dat is het risico van Ikea.

Grz Sabina

Nou ben weer een beetje bij voor ieder die ik vergeten ben.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 22:37

_Patrick_ schreef:
Dat zijn vervelende dingen als je iets te koop aanbied.
Je kan de andere geinteresseerde nog contacten dat de verkoop niet door is gegaan.

Ik was er zo van overtuigd dat ik de mailtjes van die mensen verwijderd heb |o Stom van me!!

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:38

Patrick is tot nu toe heel braaf, maar het voorjaar moet er nog aankomen en hij wordt 2 dus we zullen zien.....

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 22:42

jah idd...
en het scheelt dat hij al veel in de hand komt...
gillian was en vroeg hengst (qua gedrag en bouw)
en kwam uit kudde dus was ook nog is weinig in de hand geweest en heeft daardoor ook geleerd verschrikkelijk goed voor zichzelf op te komen...
en hij heeft zowiezo al een lastig karakter...
en hij is daarbij ook nog is zo dominant dat hij in zijn eentje in de wei moet staan :S
(anders is het zielig voor de andere paardjes :P)

maar hij heeft doordat hij qua bouw zo vroeg hengst was wel een mooie nek en bouw (L)

vind die lamp echt echt echt vet :D
wil hem ook hebben :P

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-10 22:44

Fijn dat Patrick zo braaf is. Ze groeien, vind ik, toch mooier uit als ze lang hengst kunnen zijn (of blijven). Janus is zover ik weet pas op zijn derde geruind, en er zit een lekker nekkie op. Ben heel benieuwd hoe het met Goofy zal gaan. Ik heb nl helemaal geen ervaring met hengsten. Hoop dat ie geen echte hengstenkuren gaat krijgen. Anders Tsjakka :o

Nekkie van Janus. :+
Afbeelding