nikkielvis schreef:Ik hou wel enorm van zwarte paarden.
Daarom heb ik ook een bijna hele witte gekocht!

.
nikkielvis schreef:Maar toen hij vroeger nog een jonge man was en ik niet kon rijden.
Wandelde ik zo vaak met hem..
Die vraag kreeg ik ook toen Lonan gecastereerd was regelmatig, toen heb ik ook wat met hem afgewandeld.
Mensen (lees mannen
) die dan vragen moet je dr niet op zitten ipv dr naast lopen ?
petra dagje vorstverlet. Lekker.
Schrok me rot vanmorgen toen ik naar buiten keek. Moest krabben, was al laat en kreeg een stagaire..oeff...
Petra als ik die foto's zo zie vind ik dat Serada een Chuck hoofd heeft. Maar wellicht komt het ook omdat die beide van voren zijn genomen.
hdv , wauw, welke hengst is dat ?
Ik vind dr ook meer van mams hebben op het eerste gezicht. wat een prachtige blauwe ogen.
Petra wil nieuwe meubels
Gooya, ja savonds praatte ie alwer met me
Marja, zo is sneeuw wel een mooi gezicht he, sissy in de sneeuw en wat staat Patrick daar mooi in zijn stalletje. Is dat bij Ilona?
Uit zijn dak in de sneeuw haha, heb je Patrick geruint ?
Claudia78, ik heb niet zo een voorkeur aan merries of ruinen. Ik heb altijd merries gehad eerlijk gezegt. Lonan was hengst toen ik hem kocht...(mijn opa waar ik het paardenvirus van heb schudde met zijn hoofd en zei: waar ben je mee bezig...
,kwam ook door het ongeluk wat ik heb gehad dat ze vonden dat ik voorzichtiger moest doen maar Lonan was zelfs naast merries prima te rijden..ik merkte bijna niet dat ie hengst was.) Om hem een leuk leven in de groep te geven op het land is ie toen geruind. Hij is mijn eerste mannelijke versie zeg maar
maar wat een heerlijk beest...echt ik ben zo verliefd op mijn mannetje.
DiaBelle schreef:De paardentandarts heb ze vorige keer bezig gezien is best wel ingrijpend, heb begrepen dat voor de komst van de auto's rond 1900 de tandartsen ook al bestonden. Ik dacht dat het een nieuwe hype was.
Mijn paardje heeft er vroeger nooit een gezien.
Bij ons ook niet hoor, ze komt nu wel elk jaar maar tot een jaar of 5 terug nog nooit eerder gedaan.
Ik bekeek het eerst ook met opgetrokken wenkbrauwen zo van..nah we zien wel...maar ben helemaal overtuigd..
Jackie_H schreef:Ben net terug van stal en helemaal happy.
Paddy heeft al vanaf dat ik haar heb,dus nu 5 jaar, open ecxeem de achterkant van haar voorbenen. Vanalles al geprobeerd, maar ben nu sinds 3 weken met een nieuw homeopatisch middel bezig en het is nu bijna weg.
Ik had de moed al bijna opgegeven. Maar je ziet de aanhouder wint. Nu maar hopen dat het ook zo blijft.
wat gaaf !!! zo zie je maar weer dat het ook op andere wijzes kan.
__Lotte , haha wat grappig nee ze lijken idd totaal niet op elkaar. Ik snap er ook niks van hoor.
m_D_H.....lastige situatie. Ik zou eerlijk gezegt ook niet amused zijn.
Wat een luxe qua tandarts, jij bent nooit bang om te gaan
Huishoudbeurs ben ik ook nog nooit geweest.
Teuntje111 schreef:als wij ruzie hebben, draai ik het vaak om.... Hoe zou ik me voelen als hij de dingen tegen mij zei, die ik tegen hem zei, waardoor hij boos werd.. Vaak kom ik er dan op uit dat ik ook boos zou zijn geworden

zo probeer ik ook altijd te denken ...en andersom kom ik daar ook vaak mee, zo van "en als je t andersom was dan ?"
Mooie lamp !!
Ik heb vandaag een rustig dagje gahad voor de verandering. Door de sneeuw weinig te doen in de winkel dus kalm aan gedaan.
Stagaire naar huis gestuurd om 1 uur..wat dingetjes afgehandeld en verder beetje koffie drinken
Laatst bijgewerkt door Lonan op 10-02-10 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt