Ik duik helemaal alleen mijn nest in, verveel me... en heb nog steeds zin in brie en droge worst...
Grit
Geplaatst: 11-05-09 22:25
Mac Donalds quarter pounder/cheeseburger, frietjes, frietsaus en de mc flurry's Heeft er iemand al de kit kat flurry op???
Last pictures of San Diego. Dan zal ik jullie met rust laten.
Uitzichten en vakantiekiekjes. Die foto met de vage bruine vlekken op het strand, dat zijn zeehonden . En de paarden staan daar allemaal in paddockjes met eigen afdakjes, echt een wirwar van hekken en paddocks.
Hallo! Nou.... heb ik ook zin in de mac! morgen maar dan! Vandaag weer een mijlpaal bereikt met tinkiewinkie!! Hij was zo lekker soepeltjes vond de springleraar! (tja, werk op zondag meestal niet zo hard, bietje boscrossen, maar nu dus wedstrijd gehad) En het springen ging zo lekker, en toen lag de balk ineens op 1.20! En daar sprong ze ff op haar sokken overheen!!! whaaaaa. das dus wel ff Z niveau bij de pony's.... (zei de springleraar, weet ik veel) En toen kreeg ik een stuk gebak, samen gedeeld met Niamh! dus weeeeeer apetrots!
_janet_
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-09 22:26
Paintlinger schreef:
Hahah....ik heb Brie in huis Janet
aaaah trut... Ik ga morgen eerst naar de supermarkt voor brie en droge worst... ga een voorraad inslaan.
nou zeg.. ben ik met mijn goede gedrag netjes aan het bijlezen.. heb ik ineens ontzettend zin in een mcflurry
Het is nu officieel!! Ik ga vanaf komende woensdag iig elke woensdag op Athosja rijden Me les met Levera van woensdag vervalt dan maar met haar kan ik rijden waneer ik wil en met Athosja kan ik ook zelf hogerop komen omdat zij alles nog moet leren en zodra Levera verkocht is, stap ik helemaal over naar Athosja met rijden Ik heb er zin in!!! En het leuke is, ze is een halfzusje van Levera en Avalon
Jaaaaaaa de foto's vd wedstrijd zijn binnen! Zal er ff een paar plaatsen!
losrijden (zo te zien zwaar geconcentreerd)
In de ring
KLAAR!
Het zijn 2 proeven door elkaar, maar goed. de eerste proef 183 (13 vd 24) tweede proef 175 (12 vd 21) En dat voor onze eerste wedstrijd! ikke trots! En de vlecht!!! hihihihihi volgens mij had ik de tip van Grid? mousse.... geen springharen op de manenkam! geweldige tip!
Laatst bijgewerkt door ellieellende op 11-05-09 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt