Ik ben zelf erg van van de Bull Mastiff, komt door naadje24, en haar dammon, zo een geweldig ras! En natuurlijk onze kleine boerenfox, is ook een geweldig ding! Die kan ik echt niet meer missen, zo lief en zo braaf!
Grrr, een avater maken is niet zo heel moeilijk hoor, maar je moet het inderdaad eventjes door hebben.
Ik ben stijf, me rug, me nek als ik hem draai, alles doet zeer grmbl.......
tsja, je zal je toch vervelen zo in de ochtend hihi, Ik heb wat avaters voor je geknutseld grrr, je hoeft er niets mee te doen hoor, maar verveelde me hihi....
Heb de foto's uit je topics, gebruikt ervoor:
Hoe moet je hem toevoegen: * Je slaat de avater die je wilt op in je afbeeldingen. * Dan ga je hier op bokt naar gebruikerspaneel * Dan naar profiel * Dan naar wijzig avater * En daar kan je bladeren, en hem versturen
Okee, dat was een zeer beknopte, maar toch wel duidelijke uitleg? Als je dat al wist, sorry........
Och Siet, was ik nog helemaal vergeten om je te feliciteren met de 3 ha van Hotze! Tof
Nee Leon, ik houd niet zo van harige katten Klinkt stom, maar als ik zie hoeveel haar er van een gewone kat afkomt... En ik heb ook gewoon meer met die slanke sportieve htk-katten om eerlijk te wezen...
Honden : vind ik de jacht-types mooi, maar daar moet je de ruimte en tijd en energie voor hebben. Wel de meer iets grotere honden. Van die kleine drukke hyperactieve onderdeurtjes : niet mijn type. Al ken ik ook een heel leuk lief klein hondje wat gewoon rustig is
Zeg Leon : hoe is het eigenlijk met Daphne? Heb er lang niks van je over gehoord?
Rottweilers van Sita dr stal heb ik ook heilig respect voor hoor. Nero vooral Ik durf daar alleen bij te zijn als die anderen erbij zijn
Gezellig sita. Heb net even op buienradar gekeken, en er hangen niet zo veel buien meer boven de noordzee. Dus in het noorden wordt het rond 3 uur droog, als het goed is.
Sita praten jij en maya ook zeeuws tegen elkaar? Vind dat zon grappig taaltje.
Ze noemen hun bern (kids) ook wel eens Jareg (als voornaam) en stelt dat kind zich voor als Jarig.. Zeg ik, oh gefeliciteerd.. Nee, compleet gestoord die Friezen..