[TI] [HK] Tinkerdag in Leusden op 4 en 5 oktober!! :D

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JorisA

Re: [HK] Tinkerdag in Leusden op 4 en 5 oktober!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 12:26

desillies schreef:
JorisA schreef:
Natuurlijk kan de organisatie er niets aan doen dat ze er in de kantine een zooitje van maken. Voor de organisatie neem ik mijn petje af, eerlijk waar. Ik heb genoten de hele dag.

Dat wilde ik alleen nog maar even duidelijk maken voor het geval iemand zich anders gekrenkt voelde Lachen

Eigenlijk is het doodzonde dat door die kantinelui de boel zo verstiert wordt. De organisatie kan er helemaal niets aandoen maar wordt er misschien wel op aangekeken. Ik weet niet of het een uitbater is die daar de kantine runt of dat de Treekhoeve dat zelf doet maar die zou toch op hun handelen aangesproken moeten worden.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 12:41

Ik heb daar ook geen last van gehad eigenlijk, vond de prijzen die ik moest betalen voor de frikandel, kroket, patatje en chocomel ook heel normaal eigenlijk... Bloos Maar goed, jammer dat het toch gebeurd is, dat ze de prijzen omhoog gooien zie je wel vaker, zij moeten er ook aan verdienen, anders doen ze het niet, maar slimmer zou zijn om dat voor opening te doen...

Heb verder wel echt genoten hoor! Was zo top geregeld. Helaas wat kleine dingetjes die de organisatie niet aan te rekenen vallen, maar het ging om de lol en die hebben we gehad... Ja

Michel, ik heb je een paar keer geprobeerd te bellen over je planning voor het afbreken vandaag, maar ik krijg je niet meer te pakken. Moet zo naar stal, dus het wordt een beetje lastig nog. Jammer, had je graag even geholpen, vele handen maken licht werk he...

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 12:56

heb eigenlijk niet echt op de prijzen gelet behalve dat de appeltaart aardig aan de prijs was maar hij was wel heeeel lekker,
buiten de prijzen hadden wij wel de mogelijkheid om in de kantine te overnachten Haha! vele malen beter dan buiten in de kou en wind brrr

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 13:04

Bonte schreef:
Esther, heb je mijn filmpje van jou ook gezien??

Ja ja heb ik gezien,had al gereageerd maar heb je niet gelezen denk Knipoog

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 13:42

dazmar schreef:
heb eigenlijk niet echt op de prijzen gelet behalve dat de appeltaart aardig aan de prijs was maar hij was wel heeeel lekker,
buiten de prijzen hadden wij wel de mogelijkheid om in de kantine te overnachten Haha! vele malen beter dan buiten in de kou en wind brrr

De appeltaart was inderdaad heerlijk!! Heb eigenlijk niet eens echt op de prijzen gelet......
Wij hebben uiteindelijk toch in onze tent geslapen!! Viel best mee hoe koud het was maar de wind hoorde je goed!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 13:53

Michel, als ik je volgend jaar kan helpen met de stalplanning/indeling, dan bied ik me bij deze aan, serieus bedoeld!

Heel heel aardig van het slapen maar dat maakt niet dat ik dat van de appeltaart niet vergeet!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 14:11

Bonte schreef:
He, he, dressuurfilmpje van Ilona en Baggio staat eindelijk online. Wat duren die lang.

Die punten waren dik verdiend! Super gedaan Bas en Ilona! OK dan!
Ik moest nog even denken aan je voorgenomen eerbetoon... wauw...kouwe rillingen...

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 14:20

Cheveyo schreef:
Michel, als ik je volgend jaar kan helpen met de stalplanning/indeling, dan bied ik me bij deze aan, serieus bedoeld!

Heel heel aardig van het slapen maar dat maakt niet dat ik dat van de appeltaart niet vergeet!

Dat hoeft ook niet Knipoog

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 14:22

Boncho schreef:
dazmar schreef:

De appeltaart was inderdaad heerlijk!! Heb eigenlijk niet eens echt op de prijzen gelet......
Wij hebben uiteindelijk toch in onze tent geslapen!! Viel best mee hoe koud het was maar de wind hoorde je goed!

hihi bikkels! in de kantine stond de kachel aan. niet dat we veel geslapen hebben door 2 lekker luchtbedden en een heel avontuur Knipoog

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 14:27

dazmar schreef:
hihi bikkels! in de kantine stond de kachel aan. niet dat we veel geslapen hebben door 2 lekker luchtbedden en een heel avontuur Knipoog
[/quote]

ook wij hebben niet veel geslapen!! Veel wind daar buiten hoor!!
Laatst bijgewerkt door Boncho op 06-10-08 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 14:41

Daar hebben we het niet meer over.

Mamamiesje- ik had er na de proef met Tom in de L2 ook echt even moeilijk mee. Die ging zo lekker dat ik na afloop echt even vol schoot. Met Baggio had ik er eigenlijk geen last van omdat hij niet zo lekker gelopen had als dat hij kon.
Wij hebben ook geen last van de kantine gehad. Heb er lekker mogen overnachten.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 14:43

wat zoet Iloon!

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:18

Esther
Ik heb net je filmpje zitten kijken. Mijn complimenten je hebt roos er goed aan staan. Ziet er super uit.

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 16:48

wenk, de tenten waren zeiknat dus die staan nog... gaan we morgen afbreken.... kom je ook? Haha!

ja dat stomme luchtbed zorgde voor een nacht op een harde vloer Clown hahahaah ach mag de pret niet drukken!!

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 17:23

hoi,
Ik heb net het stukje van ons op omroep Amersfoort gezien.
Oa Marieke, Melanie, Kristel, Sharianna, Saskia en uiteraard ik zijt de gek....
Ik ga de link zoeken....

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 17:28

oh leuk, laat maar zien michel .... hahahahah

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 17:30

Tamara is ziek vandaag, van gisteren Tong uitsteken

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 17:34

Leuk Michel plaats maar snel de link!! Tong uitsteken

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 17:36

ik zoek.....

mikel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 17:43

Joris,

Ik denk dat die 50 cent is opgeteld aangezien het te pinnen bedrag onder de 10 euro ligt....dat is bij ons op de manege gebruikelijk.
De kantine wordt inderdaad door de manege-eigenaren gerunt en niet door de organisatie van de tinkerdag Knipoog

Sommige dingen zijn misschien niet helemaal netjes gelopen maar aan de andere kant... de kantine werd wel heel netjes ter beschikking gesteld, zodat de mensen die bleven slapen niet in een koude trailer of tent hoefde te liggen Knipoog

Ook al heb ik geen tinker maar een KWPNer de tinkerdagen help ik vaak als vrijwilliger meer voornamelijk omdat de sfeer tijdens deze twee dagen erg goed is... dat zie ik bij wedstrijden van KWPNers wel vaak anders daarbij zijn het meer "kleine" groepjes per stal die elkaar verder links laten liggen.

Het mooie aan de mensen die op deze tinkerdagen komen vind ik dat het vrijwel 1 grote groep is en iedereen elkaar kent, gunt te winnen of winstpunten te rijden. Dat vind ik een groot pluspunt waardoor ik me de volgende keer weer laat strikken als vrijwilliger Knipoog Ook al ben ik dan de hele dag druk en kan ik aan het einde van de dag pas mijn eigen paard verzorgen en rijden.

ps. Ik snap de frustratie van sommige mensen wel maar bedenk je eens hoe:
wil jij dat mensen naar deze twee dagen kijken en hier later op terug zien?
wil jij dat andere naar deze tweedagen terug kijken?

Vaak worden negatieve dingen breder uit gemeten dan .....

Daarbij komt dat het organiseren van beide dagen ook niet mis is daar is de familie Ruijs echt wel maanden mee bezig ( kijk maar naar de startdatum van dit topic Knipoog). Ik vind het jammer dat de negatieve uitlatingen publiekelijk worden geuit.

Een mail naar de organisatie met het verzoek dit mee te nemen/ te bespreken met de treekhoeve had ook gekund.

Mikel

Verder wil ik iedereen bedanken voor een top weekend want ik heb me prima vermaakt, het hele weekend dus tot de volgende Tinkerdag.

JorisA schreef:
Cheveyo schreef:
en de appeltaart werd verhoogd in prijs... alleen zo jammer dat het spontaan veranderd is op het moment dat ik kwam betalen...toen ik kwam vertellen dat ik teveel betaald had was inene het bordje met de prijs veranderd....niet netjes. Dat heb ik ook tegen hun gezegd. Denk dat ze genoeg binnenhalen aan baromzet..

Ik had ook al zo een akelige ervaring in die kantine.
Wij hadden twee kroketten besteld, toen die werden gebracht zat er geen mosterd bij. Ik vroeg om mosterd en kreeg als antwoord dat hij dat niet gerekend had. Ik moest voor de mosterd apart betalen??????? Later zag ik dat ik 50 cent teveel had betaald. 2 Kroketten waren 2,80 euro en ik heb 3.30 euro betaald. Dus waarschijnlijk wel voor mosterd! Ik heb wel gepind maar dat kan nooit en te nimmer 50 cent kosten, dat zou vreselijke afzetterij zijn, het kost de zaak immers niets meer bij de bank, dat is veranderd.
Ik wide niet eens meer naar binnen om die man te melden dat de mosterd waarschijnlijk wel betaald was. Hij had eerder al zo vreselijk akelig gedaan. "Ik moet ze wel verdienen, ik weet niet of u alles gratis krijgt, maar ik moet het wel verdienen." Akelige kerel. Bovendien had ik de kroketten al lang op, dat zou dus letterlijk mosterd na de maaltijd zijn.
Volgende keer bestel ik daar dus niets meer. Nu ik dat verhaal van die appeltaart lees ben ik blij dat ik niet terug ben gegaan. Waarschijnlijk zou hij spontaan, ter plekke de prijs van de kroketten verhoogd hebben!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 17:46

ach er gebeurd op elk evenement wel iets... Knipoog
daar ontkom je niet aan.....

Ik vind dat de familie Ruijs het super heeft georganiseerd met hart en ziel. Ik help ze dan ook heel graag een handje bij het opbouwen en afbreken.
Het weekend was weer top!! en ik kijk dan ook met veel plezier en enthousiasme uit naar het volgende weekend....

van foutjes leert men en ik weet heel zeker dat alle puntjes meegenomen worden naar een volgend weekend...

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 17:49

Ik vond het ook erg gezellig, was leuker als ik meer mensen kende daar en het weer zat niet echt mee, maarja daar kun je niets aan doen

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-08 18:07

mikel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 18:09

Marjo,

Meer mensen leren komt vanzelf als de er de volgende keer weer bij bent Knipoog Ik ben nu 3 keer als vrijwilliger bij de tinkerdag betrokken geweest en ik ken steeds meer mensen van gezicht Knipoog en het zijn altijd de zelfde die nadrukkelijk aanwezig zijn Knipoog

Kleine opsomming Tong uitsteken

Leonoor
Irja en zus Annika ( voral Irja Knipoog).
niet te vergeten Angelique ....
(Nu kan ik me nog twee zusjes herinneren waarvan 1 zaterdag een eerste prijs had gewonnen Tong uitsteken en waarvan de moeder in april vertelde dat haar tinker toch wel de mooiste billen heeft Knipoog maar daar ken ik de naam niet van)
Ingrid tja die is er met dameszadel ook bij dan val je ook wel op.

Zo kan ik nog wel even doorgaan Knipoog en de meeste zijn er de volgende keer vast weer bij Knipoog

ps. kunnen we het onderwerp kantine en dergelijke hierbij niet afsluiten? je hoeft het niet te vergeten maar ik vind andere berrichten veel intressanter om te lezen

tevens vond ik het ook leuk om te zien dat er 2 tinkers voldoende punten hebben gehaald voor het Z dat moet ik mijn mijn KWPNer nog maar zien te halen Knipoog gefeliciteerd in ieder geval met jullie punten.
Marjoow schreef:
Ik vond het ook erg gezellig, was leuker als ik meer mensen kende daar en het weer zat niet echt mee, maarja daar kun je niets aan doen

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 18:11

Ben ik zó nadrukkelijk aanwezig dan Bloos