Goede morgen! Het waait hier flink, is vanachtr ook als een gek tekeer gegaan.
Ziggy is door de draden heen gegaan.... Gelukkig alleen van het afgezette stukje en die door de draden die om de hele wei heen staan. Dundee was het niet, want alle draden zijn kapot.
Ik kan lekker met de auto naar school, maar ga niet over de snelweg ik rij mooi binnendoor, heb ik geen kans da ik van de snelweg af waai, haha.
TK vervelend dat je tv telkens weg valt als het plenst. leon: vervelend dat je zo in de maling bent genomen.
Vanochtend laatste tentamen Bedrijfseconomie gehad... ik denk dat het eigenlijk wel ging... Durf er niet teveel over te zeggen enzo (je moet het lot ook weer niet uitdagen he ) Maar een weeer vanochtend.. heel veel hagelbuien, en we zitten in de gymzaal, en een geraas jongen.. Pfff
Dan was je er vroeg bij vanmorgen. Ik ben nog maar net uit bed. Hier is het ontzettend mooi weer, de zon schijnt en het is windstil. Hoopt dat het zo de hele dag blijft want ga vanmiddag naar de paarden om er 2 of 3 te rijden. Ligt eraan hoeveel zin ik heb.
timokyana
Ik woon in Winterswijk dat is in Gelderland.Ligt helemaal in uiterste oost punt tegen Duitsland. Nu gaat de zon af en toe weg maar het waait hier niet.
Leon; hopen dat het stukje land door gaat! Dat zou geweldig zijn.
ow ow ow, stoute ziggy door de draden heen!
Ik zag Massimo voorbij komen, heeft dat te maken met zadels passen??? (anders heb ik niets gezegd hoor) Ik heb nml ook een massimo dressuur zadel en ben er errug tevreden over.
Het was hier in noord holland ook pokke weer vanacht. Er is een flinke plas water gevallen. Nu is het redelijk rustig maar vanochtend hadden we zware wind stoten en hagel! De paarden staan lekker binnen, we hebben nml wel eens gehad dat er met storm een paal van de paddock omwaaide en dan lopen de paarden zometeen los, Dat moet maar niet!
timokyana
@ TK, geweldig joh, Massimo zadels zitten ook zo lekker. Welke boommaat heeft je paardje nodig??? Ryon heeft nml boommaat 40! Heb ik ff mazzel dat ze tot 42 gaan