Grid.. Ik heb geen dure smaak hoor..
Haha, die man legde de zadels neer..
Hij zei ook, je moet een goed, duurzaam zadel hebben. Zeker met jou postuur.
Janet wat zonde van de haan zeg! Hij heeft wel gevochten.. 
Maya.. Had het al gezegt.. Maar ook een geslaagde avond! Super!
Vanavond bij de paardjes geweest..
Heerlijk gereden met Amy, weer een grote ronde gedaan.. Genoten van alle boeren op het land! Allemaal druk bezig.. En Amy galopeert sneller dan een John Deere trekker.. 
Ik was aan het galoperen over de Eikenstraat en er komt een grote JD naast me rijden.. (Hoezo aso) Maar het bleek een kennis te zijn, dus ik zeg wedstrijdje.. Zo van kom maar op.. Amy aangespoort tempo hardst.. En ze heeft gewonnen..
Of Erwin hield gewoon zijn JD in.. Dat kan ook.. Anyway, was lachen! 
Daarna richting huis, door Zuidzande.. Alleen daar waren alle voorbereidingen op het dorpsfeest morgen. En dat was toch wel raar hoor.. Zoveel mensen in dat altijd zo stille dorp. 
Daarna Shania gepakt. En dat is falikant fout gegaan.. Ik heb besloten dat ik hulp ga zoeken.
Ze is dwars over me heen gedenderd.. Kon haar niet tegenhouden. Heb het uitgebruld van ongenoegen waarom ze dat nou deed.. Jacqueline van Chico was er net. En Natas kwam ook net thuis van Porsche (nieuw paard) ophalen. En die vonden bij dus jankend in de zadelkamer.. Had het echt niet meer.. Er moet wat gebeuren.. Het kan zo niet langer.. Ik heb het nog nooit zo meegemaakt. Op geen enkele wijze heeft ze respect, niet voor de zachte hand, niet voor de harde hand, niet voor een pak slaag, voor niemand niet. Dus nu ga ik hulp zoeken, weet nog niet hoe en wat. Maar tips zijn dus welkom.