[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 13:44

Ach gut prada gecondoleerd

en verder ook nare verhalen van familie Ach gut

Haha! Sylvia had ik nog nieteens aan gedacht heb het gewoon weggelaten Clown miste niks Tong uitsteken

Jellie --> ik vind rode kool met appeltjes super lekker Vingers aflikken dus eet het dan ook graag bij vanalles Haha!
Zou ook best andere groente bij smaken Knipoog

Bloos! Maya Aman behoorlijk zitten pesten Nagelbijten / Gniffelen

Sita --> da's volgens mij wel de hoogte bij de paarden Knipoog pony's is lager

Rom heerlijk genoten weer dus Dromen

Janet gaat ringsteken Cool

Verder ?? Bloos Vriendjes zijn?

Vanmiddag nog genoeg te doen Whoosh! dus ben er weer weg van Doei!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 14:28

f**********ck!!! Het geld naar Ierland is er nóg niet, het is 18-07 overgemaakt, maar niet aangekomen dus. Moet nou dus contact opnemen met mijn bank, maar aangezien mijn vader het geld heeft overgemaakt, kan ik nou nog niks doen. Baaaal zo ontzettend, niks gaat zoals het moet. Straks ben ik te laat met die kamer, zijn alle vluchten naar Dublin vol, gaat de trein naar Galway niet en oh.. ik zie het helemaal niet meer zitten *major breakdown*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 14:37

Oei Berdien.. da's niet zo mooi. Even ademen... *zennnnn* en *oemmmmmm* peace? Ja?

Het komt allemaal goed Ja Echtwel! Bel je pappa, leg uit wat er aan de hand is, en of ie het even wil regelen. Pappa's kunnen alles Lachen En die kamer.. ach, er is altijd wel ergens een plekkie, desnoods ga je een week in een youth hostel ofzoiets, en kijk je van daaruit verder meid? Vluchten naar Dublin vol? Nou, dan gaan we toch een dagje later? Trein naar Galway niet rijden? Dat denk ik niet hoor Ach gut

Cheer up girl! Lachen

Prada, geen wijze woorden behalve, denk er goed over na, en kijk eens hoe het loopt. Vind wel dat Sita een punt heeft, met dat ze van springen nog opgewondener kunnen worden, dus dan zou eerst een dresuurwedstrijdje, en dan dat in Drunen een mooie oplossing zijn?

Vanaaf ga ik het strand onveilig maken met Aman Haha! En misschien vrijdag weer, heb er zin in!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 14:46

Tja Maya, deze ellende plus een PMS = een Berdien die zwaar overstuur is Bloos
Het is dus ook of deze kamer en 27-08 vliegen, of daar een kamer zoeken, en 23-08 vliegen. Maar goed, ik moet dus wel een keer m'n vliegtickets gaan boeken.
Paps is nou aan het wielrennen, die komt tussen 3 en 4 thuis. Hij gaat het vast op kunnen lossen, mijn papa kan ALLES Ja
Oh, hij is thuis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 14:49

Kijk! Ren naar 'm toe! Haha! en zeg dat ie het moet regelen.

Ik snap je gevoel... Ik hang er net tegenaan eigenlijk.. mijn buik en rug zeurt al, ben moe, heb slaapgebrek, vanochtend op werk echt even moeten beheersen om vriendelijk te blijven Clown

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 14:51

Mooi, meteen laten bellen! Haha! Komt vast goed meid! Ach gut Adem in, adem uit...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 14:52

Heb eerst maar even m'n huilsporen weggepoetst. En een verklaring bedacht. Maar op een vreemde blik na zei hij niets *phew*
Hij gaat nou eerst douchen (zware fietstraining *LOL* ) en dan gaat hij bellen Ja
Mijn paps gaat dagelijks om met miljoenencontracten bij HP, dus hij gaat dit vast fixen Ja
Thanks voor jullie support! Lachen Kusje

Maya, ik heb geen 'lichamelijke' klachten, ik ben alleen emotioneel zo labiel als wat. Huilbuien, hypervrolijk maar ook dodelijke sjacherijnigheid. Dan moet alles en iedereen het ontgelden Bloos

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 14:54

Met HP bedoel je vast de computerdingen en niet Harry Potter ROFL Dat je je paps niet onder de douche uitgetrokken hebt zeg Knipoog

De buurman is hier boven aan het verbouwen. Crisis zeg, wat een herrie. Koppijn begint ook weer op te zetten ook Zij zijn groot en ik is klein!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 14:57

Neee Sylvia, ik heb het gezegd, hij heeft de pc opgestart om bij z'n bankgegevens te kunnen, en nou gaat hij er onder de douche vast over na denken *LOL*
HP is inderdaad computer ja ROFL hij is geen manager bij Harry ROFL
Was wel stoer geweest though *LOL*

jump_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 14:57

hoii ik ben er nog eens vanaf nu zal ik iedere dag proberen hierop te komen (ik ben altijd ingelogd maar niet altijd hier!) en kom altijd snel snel piepe meestal vergeet ik jullie wat me heel erg spijt! dus bij deze zal ik proberen iedere dag 5a 10 minuutjes vrij te maken groetjes mirthe!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 15:22

berdien wat balen. Maar papa's kunnen alles!
SUPER PAPA TO THE RESCUE!!!
Het gaat vast helemaal goed komen!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 15:50

paps heeft gebeld, geld kan elk moment in Ierland opduiken, het kost onze bank vijf dagen voor het verwerken, en dan nog eens vijf dagen voor de ierse bank. Tel daarbij nog eens de weekenden enzo op.. Heb een referentie nummer gekregen zodat de ierse bank kan kijken waar het geld is. Als het geld er vrijdag nog niet is, start onze bank een betaal onderzoek, om te zien waar het dan wel is. Maar goed, dat is pas vrijdag, en dan wordt het wel héél krap Nagelbijten / Gniffelen
Gelukkig is Elodie van corrib Village érg begripvol en meedenkend Ja

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 15:54

gelukkig dat de bank actie onderneemt als het niet lukt.
Ik wist niet dat het zo lang duurde voordat het geld daar aankomt

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 16:02

Grid.. Is inderdaad de hoogtes bij de paarden.
Maar ik het was voor Resdiray bedoelt, die vroeg er om, en ik neem aan dat als zij een B parcours wil rijden dat niet tussen de pony's doet.. Knipoog

Wat een gedoe Berdien! Ach gut Super papa gaat het helemaal fixen hoor! Komt ál goed! Ja

Beterschap Sylvia.

Heb vanmiddag eens de stoute schoenen aangetrokken en ben met mijn vader en moeder naar de zadelmaker gereden.
Heb informatie gewonnen over dressuurzadels.. Heb wel op 20 verschillende zadels gezeten. En ben nu overtuigd dat er ook voor mij een lekker dressuurzadel te vinden is. Ik val wel in de categorie 'boven 1300 euro' maar ach, dan hebben we ook wat..
Dankzij de spekjes op mijn kont Clown heb ik geen diepe zit nodig omdat ik me dan van voor kapot ga rijden en een knak in mijn onderste rugwervels krijg door de druk.. Dus een plattere zit en kniewrongen zijn niet per direct nodig.
Heb op een Bates, Passier, Kieffer, Stubben, Isabelle Werth, KN en een Prestige gezeten. Allemaal verschillende soorten. Heb een aantal zadels in gedachten en daarmee komt hij dan, als ik genoeg gespaard heb, eens mee langs..

Verder nog de halve winkel leeggekocht.. Een roze vliegendeken voor Shania + Roze halster.. *LOL*
Verder nog wat frutseltjes..

Ze zijn bij ons begonnen met dorsen, dus dat word binnenkort weer op het land crossen.. Vork

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 16:52

sita op zadel jacht. gelukkig wel wat leuke zadels gezien. En een roze halster voor shania, staat er vast super!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 17:46

haast haast
sil net gewassen
is even broodje door dat gat onder mijn neus aan het drukken platbekkies voeren en dan direct weer op pad Nagelbijten / Gniffelen
wich me luck Nagelbijten / Gniffelen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 17:59

Pff Berdien gelukkig zijn er Súper Dads Cool succes met alle verdere voorbereidingen!!

Bloos! Sita dacht dat dat ook voor prada bedoeld was Knipoog en Nagelbijten / Gniffelen dure zadelsmaak dus ...
Mijn Kentaur Artemis is ook een ongedwongen niet diepe zit dus en met extra lang zitvlak en heb je ook nog eens in 18,5 inch dus lekker ruim Ja --> ik hou ook niet van die gedwongen diepe zitten
Zeker door ijslanderzadels ben ik gewend om ongedwongen te kunnen zitten Bloos

Jump_girl --> lang niet iedereen komt hier elke dag dus je kunt gewoon meekletsen Knipoog

Rom *druk druk druk* ... hopelijk overwerk je je niet Knipoog Ach gut

Maya ga zo ff spieken Cool

Ben net terug van Say Haha! die staat nu weer lekker te eten Vork waterbak is ook weer schoon!
Morgen komt mijn zus met kleine en gaan we weer lekker tutten enzo Dromen

Verder ook nog even naar de bouwmarkt geweest en naar de super en daar natuurlijk weer wat vergeten Bloos naja morgen weer een dag Clown

Zo nog verzinnen wat te eten heb nog helemaal geen trek Scheve mond dus zie wel ...

Startlijsten wedstrijd aankomend weekend staat ook nog niet op internet daarom was ik eigenlijk alleen nog ff op net, maarja als er dan niks opstaat toch nog ff bokken Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 18:52

rom heeft het druk. heel veel succes vanavond! Haha!
grid say zit lekker te smikkel. Vingers aflikken leuk zeg een tut dagje morgen

Ik kom net van huis. Lekker gegeten bij mams en paps. Sem was weer helemaal blij toen ze me zag Lovers . Zeg mijn vader onder het eten: ja janet, er ligt ook een dode haan en buizerd in de kippen ren. Dus ik snel na het eten naar mijn kipjes. Liggen er inderdaad een buizerd en mij haan Rien. Waarschijnlijk heeft de buizerd 1 van mijn kippen proberen te pakken, en is Rien als een goede man de buizerd te lijf gegaan. Ze hebben beide tot de dood gevochten. Ben wel trots op Rien hoor dat hij dit voor zijn vrouwtjes over had. Maar nu is hij helaas niet meer Verdrietig

jump_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 19:01

ooh wat jammer van je haan zeg! Ach gut
wij hebben morgen een bruiloft van me neef.
om 7opstaan Verdrietig naar de kapper en dan de hele dag naar de kerk feest enz..
bah dat het maar snel om is Knipoog

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 19:56

Wat sneu van die haan Janet... Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 21:50

Veel plezier jump_girl Lachen

Janet, en toch vind ik het idd ergens wel mooi... Dat een haan een buizerd aan kon... weliswaar tot z'n eigen dood, maar dat je die buizerd dan ook daar dood vond, daar heb ik eigenlijk wel respect voor... Zijn flinke vogels! Maar blijft zonde van je haan, een goeie is zeldzaam Lachen

Keurig om half 6 waren daar Nicole, Des, ouders en trailers. Aman ingeladen en weggereden. Richting het strand, naar een parking, daar uitgeladen, en even gewacht op Resy en Tante Kaat. Opzadelen en wegwezen. En jongens.. ik heb gewoon genoten, t is bijna niet te beschrijven hoe geslaagd het was Lachen Paarden waren in het begin een beetje, wooo.. wat is dit allemaal? Enge vlieger ook nog, maar daarna ging het helemaal toppie. Flink wat stukken heerlijk gedraafd, wat galopjes gedaan. Veel gekletst, en vooral heel veel genoten van het strand, de omgeving, de temperatuur, de paarden, gewoon fijn Lachen Bijna 2 uur rondgereden. De klapper was toen we in een plas zeewatergingen spelen van zo'n 20-30 cm diep ofzo. Toen was er een belg met een hele grote camera, en die heeft onwijs veel foto's van ons geschoten. Na een tijdje zijn we er zelfs in draf en galop doorheen gesjeesd. Nou... Haha! het water vlooog over m'n hoofd heen, was helemaal zeiknat, maar wat was dat fijn! Ben ook heel, heel erg benieuwd naar de foto's van die man. Als het goed is krijgen we volgende week een cd-rommetje... Lovers

Ben nu even mijn foto's uploaden voor een impressie Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 21:58

Doei!

Grid.. Ik heb geen dure smaak hoor.. Clown Haha, die man legde de zadels neer..
Hij zei ook, je moet een goed, duurzaam zadel hebben. Zeker met jou postuur.

Janet wat zonde van de haan zeg! Hij heeft wel gevochten.. Ach gut

Maya.. Had het al gezegt.. Maar ook een geslaagde avond! Super!

Vanavond bij de paardjes geweest..
Heerlijk gereden met Amy, weer een grote ronde gedaan.. Genoten van alle boeren op het land! Allemaal druk bezig.. En Amy galopeert sneller dan een John Deere trekker.. Cool
Ik was aan het galoperen over de Eikenstraat en er komt een grote JD naast me rijden.. (Hoezo aso) Maar het bleek een kennis te zijn, dus ik zeg wedstrijdje.. Zo van kom maar op.. Amy aangespoort tempo hardst.. En ze heeft gewonnen.. Go jij! Go jij! Of Erwin hield gewoon zijn JD in.. Dat kan ook.. Anyway, was lachen! *LOL*
Daarna richting huis, door Zuidzande.. Alleen daar waren alle voorbereidingen op het dorpsfeest morgen. En dat was toch wel raar hoor.. Zoveel mensen in dat altijd zo stille dorp. Clown

Daarna Shania gepakt. En dat is falikant fout gegaan.. Ik heb besloten dat ik hulp ga zoeken.
Ze is dwars over me heen gedenderd.. Kon haar niet tegenhouden. Heb het uitgebruld van ongenoegen waarom ze dat nou deed.. Jacqueline van Chico was er net. En Natas kwam ook net thuis van Porsche (nieuw paard) ophalen. En die vonden bij dus jankend in de zadelkamer.. Had het echt niet meer.. Er moet wat gebeuren.. Het kan zo niet langer.. Ik heb het nog nooit zo meegemaakt. Op geen enkele wijze heeft ze respect, niet voor de zachte hand, niet voor de harde hand, niet voor een pak slaag, voor niemand niet. Dus nu ga ik hulp zoeken, weet nog niet hoe en wat. Maar tips zijn dus welkom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 21:59

En ook hier Ach gut Siet Lachen En ja... zadels zijn idd redelijk duur, maar ik heb gemerkt dat voor een laag budget je gewoon weinig keus hebt. Maar die dingen zijn idd een goede investering moet je maar denken Lachen

Foto's : viewtopic.php?f=53&t=812113 Pling

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 22:01

Ik zei het al, maar het klinkt ook echt geweldig Maya! Klinkt als een heerlijke, lekker lange rit...! Ben heel benieuwd naar de foto's die die man gemaakt heeft Ja

Siet, klinkt heftig van Shania zeg Scheve mond Pijn gedaan? Ach gut Hopelijk heb je snel hulp...