Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nuage schreef:Maddox draait altijd alle kanten op tijdens het wassen. Leuk vind ze het niet dus ik was altijd in een kwartier het hele paard. Snel snel snel!
Voorpluk doe ik ook niet, maar die is toch zwart dus who cares denk ik dan. Die bles doe ik ook niet, jammer dan

Vrijdag of zaterdagochtend was ik haar nog 1 keer en dan is het mooi geweest hoor!Vasthi schreef:Er is wel een kantine hoor TL, die omzet wil de manege natuurlijk niet missen!
Hooi, eventueel brok en een emmer zou ik zeker meenemen! Bodembedekking ligt normaal altijd al in de stal en in de stal zal ook wel watervoorziening voor de paarden zijn, maar een emmertje is altijd makkelijk om bij je te hebben.
Kan dus makkelijk dat Jinty er wel tegen kan en Femke allergisch heeft gereageerd op 1 van de ingrediënten Supertje schreef:
Ik heb trouwens ook wel hele grote emmers voor zijn benen, dat was echt zoeken. Jordy heeft best fijne benen, maar zijn hoeven zijn net soepborden.