Niets aan toe te voegen, aan mijn voorgangers Je leert het ras prima kennen maar ook 'het volk' wat erbij hoort (net zo nuchter en sociaal als de paarden).
Ik heb er heel veel zin in, maar eerst deze week nog uitzingen, dan volgende week 4 dagen werken en ondertussen de dingen klaarleggen inderdaad. Maar heb nu ff veel aan mn hoofd, dus kan niet zo genieten van de "voobereidingskriebels" zeg maar...
POLLO
Geplaatst: 29-05-13 22:14
Ik heb steeds het idee dat het nog heel lang duurt voordat het leusden weekend is. Maar het is volgende week al
ook hier al met de voorbereidingen bezig Hebben er heel veel zin in ben ook blij dat we maar met 1 stinkertje op pad gaan jeetje zeg wat moet er weer een hoop mee
Angeliekje
Geplaatst: 29-05-13 23:04
Pff had er bijna niet bij kunnen zijn door een zadelprobleem (wie weet red ik het alsnog niet ). Als het goed is, is volgende week mijn zadel gecheckt en opgevuld (lag blijkbaar niet helemaal goed op Anouk).
Gezellig boerinnetje, en gewoon mensen aanspreken, dat vind niemand erg! Ik ga snel geld overmaken, bedenk me net dat ik dat nog steeds niet gedaan heb! Foei!
Als ik tenminste het nationaal schoolconcours overleef...
Hier een nieuwe tent gekregen, en een nieuw luchtbed (de vorige is halverwege de terugreis naar naderland vanuit Portugal gesneuveld...) Dus ik hoop op mooi weer... Want mijn nieuwe tent hoeft niet meteen kapot... En voor de rest is mijn lijste weer zoals die al jaren is... Veels te uitgebreid met veels te veel spullen...
Vasthi
Geplaatst: 30-05-13 09:55
Ben nog aan het twijfelen of Cesair en ik komen....... Wacht even de antwoorden op mijn vragen aan Michel en Evy af en ga dan de knoop doorhakken. Anders wordt het misschien september, alhoewel ze dan al weer zo in het dikke haar zit.........
Ben ook wel benieuwd hoe gil het met mijn bijrijdster doet... Ze gaan 40 cm springen Nou, ik had gister tijdens de springtraining ook een hekje van 40 cm er in, eerst galoppeerde hij er over (zonder te springen) toen struikelde hij er over (bedacht zich halverwege zijn pas dat er 5 minuten er voor nog iets gestaan had dus tilde snel zijn voetje nog op) en daarna bedacht hij zich dat hij wel moest springen, dus ging hij te vroeg af en lande vervolgens met beide benen keurig op het hekje... RIP ons mooie witte hekje die nu uit 2 delen bestaat Denk dat het te laag voor hem is, dus ben erg benieuwd wat hij in leusden met marit gaat doen
starjo
Geplaatst: 30-05-13 10:57
POLLO schreef:
Ik heb steeds het idee dat het nog heel lang duurt voordat het leusden weekend is. Maar het is volgende week al
Zie je eerst omstanders kijken van: " wtf, je gaat toch niet springen met zo'n beest, hij red 40 cm nog niet eens"... En daarna valt hun mond open want de sprong er na staat op 1 meter en dat springt hij dan weer met gemak ...
Hier helemaal happy, want we gaan onverwachts toch in stijl naar Leusden Gisteren een Toyota Landrover gekocht, en na wat smeken richting vriendlief ( hij moet eigenlijk op grijs kenteken omgebouwd worden zo snel mogelijk) wachten we daar even mee zodat de auto mee kan naar Leusden.
Blijf je slapen Max_en_Max?? Voor 1 dag denk oa aan peesjes, beloning, extra halster touw, lange lijn voor grazen, extra dekje voor evt springen, emmer voor water, extra hooinet, cap, bodyprotector, handschoentjes, zweep (dressuur & springen), spons voor wassen & trekker voor na wassen