[TI] [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Re: [HK] LGVIII - Harig en bont, draven we topic 3 samen rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:13

Ik heb alles, behalve tijd :D En oja, ergens verderop nog n bontje die ik niet kwijt wil ;)
Caily was 2500. Fransje zit er mooi tussenin.

dianalamboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:16

Rondweg is niet woerden, maar zegveld. Dorpje naast woerden

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:16

o ok nou ja maakt ook niet uit :D...t was daar in de buurt haha...voor mij uurtje rijden met de auto
en de linkjes naar antwerpen en limburg gaat em niet worden dan moet ik bij familie van mij daar blijven overnachten ik rij daar dik 3 a 4 uur over :wow: dat is best wel heel erg lang en dan moet je ook nog terug haha...
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 26-01-13 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:18

@hijadeluna geloof het niet maar heb wel FB daar staan nog meer foto's op

dianalamboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:28

Is idd in de buurt.

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:32

Fayem89: Ooh die advertentie van die shet met dat westernzadeltje is zo schattig! Als ik dat zie zou ik het echt al willen kopen voor mijn metekindje (haha hij is wel nog maar 2 maanden :D )

Kaat, leuk filmpje van Jacky voor de slee! Lijkt me zo leuk zo’n ponytje dat voor de kar en slee kan, het ziet er best nog goed uit hoor! En het is inderdaad zéééér leuk als de examens gedaan zijn :D

Welkom gypsylady! Ben zelf ook nog maar net nieuw in het topic. En wat ontzettend leuk dat jullie die pipowagen opknappen, ben helemaal verliefd op van die pipowagens, mijn ouders hebben er ook nog even over gedacht om er zo 1 in de tuin te zetten voor als er bezoek blijft slapen ofzo. Maar er staat er nog steeds geen, het past nochtans zo mooi bij een tinker hé ;)

Hinke1985, deze donderdagnamiddag moet ik om mijn punten gaan op school, phoehoe heb er wel wat zenuwen voor. Heb over 3 examens wel een goed gevoel en dan nog 2 twijfelgevallen…

Mira283, leuke foto’s!

nathalietjeB, sterkte met de verkoop van je paardje, wel leuk dat hij naar een bokster gaat! Dat shetje ziet er leuk uit, ooit wil ik toch ook nog een shetje/a ponytje om lekker mee te mennen enz, ze zijn zo leuk.

Lepel, wat leuk zeg zo’n knalroze deken! Iowa heeft zo’n groengrijsachtig deken, ze gaat soms op in de omgeving dan is zo’n fel kleurtje wel handig om ze meteen terug te vinden :D

Fayem89, Heel leuk hoofdstel maar heb het dan ook zelf :D ! Aah was jij niet degene die eens op mijn foto’s had gereageerd dat ik als ik mijn hoofdstel weg deed dat ik je moest contacteren?

Clocloken, leuk filmpje van al die bonte knapperds! En die foto is ook leuk, die dikke jas stoort me helemaal niet!

Hijadelaluna, heb je een vriendschapsverzoek verstuurd ;) uitleg van Iowa zet ik even algemeen vanonder ;) die merrie van in Brussel is inderdaad wel een knap dier! Leuke sneeuwfoto’s van Kyra, ben benieuwd naar de rest!

Hetlevenwint, knappe Jack, ik wou oorspronkelijk ook een zwarte of bruine tinker, blijft toch nog een beetje proper :+

Nathalietje, wel leuk nu die zoektocht naar een nieuw paardje, die pre hengst is wel ontzettend knap! Het is ook zo’n mooi ras, mijn zus heeft momenteel ook een 2-jarige andalusier van spanje.

Die kleine vanner tinker die Kaat gepost heeft ziet er echt nog wel leuk uit eigenlijk! Iowa was trouwens ook 3000 :)

Nou ik ben weer helemaal bijgelezen denk ik :D Nu het verslag van de ostepaat bij Iowa:
Iowa was weer voorbeeldig braaf, vorig jaar was de osteo ook al eens geweest en ze zei dat ze het haar nog herinnerde dat ze een braaf beestje was dat overal goed op reageerde, leuk om te horen dus ;) Ze heeft een volledige behandeling van een goed uur gedaan. En langs links vond ze inderdaad een blokkade in haar ribben die er wel voor kunnen zorgen dat ze kreupel loopt links voor als er druk op komt. Wel kon ze niet zeggen of het zadel er de oorzaak van was of dat ze die blokkade heeft gekregen door een verkeerde beweging, stress of iets anders. Dus ze heeft wel aangeraden om nog eens een zadelpasser te laten komen, als het inderdaad door het zadel komt is het probleem dus opgelost met een ander zadel of een aanpassing eventueel (is een wintec). Moest het zadel nu wel nog gewoon goed liggen, moet ik de osteopaat binnen 4 à 5 weken nog is laten komen zodat ze enkel de zone van de blokkade nog eens kan behandelen. Dus ik ga een afspraak maken met de zadelpasser , hopelijk kan die nog volgende week komen voor ik op reis vertrek. Na die osteobehandeling mag Iowa ook best 5 daagjes niet mee gereden worden (was ik ook sowieso niet van plan zolang ik niet weet of het zadel nu nog deftig ligt) En ben daarna ook op skivakantie dus ga Iowa pas midden februari weer kunnen oppakken, en ze staat nu al stil van eind december, haar bespiering die ze eindelijk had is ook weer helemaal weg maarja die komt wel terug hé! Kijk er in ieder geval naar uit om daarna weer met haar aan de slag te gaan, vooral op dressuurvlak gingen we net wat goed dus dan is het zo zonde dat het weer even stil ligt. Deze week lekker wat grondwerk en vrijheidsdressuur doen dan zijn we toch ook bezig :D

Phoe en morgenvroeg ga ik met mijn zus spinning volgen, hebben enkele weken geleden de eerste les gehad en dat was echt doodgaan! Mijn conditie is sinds ik op kot/kamers zit redelijk zwak geworden en mijn zus wil haar zwangerschapskilos kwijt dus vandaar de keuze, gelukkig dat we met 2 zijn, kunnen we elkaar toch wat motiveren!

Oh hier trouwens een foto van het kindje van mijn zus: Loïc, en ik ben de trotse meter :D [FK] [foto] Bedankkaartje baby
Laatst bijgewerkt door Soprano op 26-01-13 19:35, in het totaal 2 keer bewerkt

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:32

waar is eigenlijk die sokken was rit??en wanneer was dat ook alweer ik zou wel graag willen komen kijken dat lijkt me echt zo een gaaf gezicht

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:46

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:46

21 april te oostkapelle :)

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:17

@Emmy. Niet Kyra, maar Caily ;)

Hopelijk is het probleem met Iowa snel opgelost! Zo weet je iig wel dat ze lang genoeg rust heeft gehad straks :P

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:25

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:26

Nathalie ,
Of je spaart nog even verder en neem heel rustig de tijd, er komt er heus wel eentje op je pad ( die paardjes die ik nu in linken voorbij zag komen kijk ik met een fokkers oog naar en vind sommigen echt veel te duur , maja , dat is mijn mening ) .
Als je wat tegenkomt , ga dan eerst alle negatieve dingen benoemen van het paard .. zo doe ik het altijd.
Mijn paarden zijn stuk voor stuk zo braaf dat de jongste laatst per ongeuk bij de blauwe merrie tegen het achtebeen aanliep ( hield mijn hart vast)... merrie keek om en zag dat het de jongste was en deed vervolgens helemaal niets... hahahah en als ik aan haar achterbenen wil komen vind ze het nog superspannend

Ik heb hier dus 3 Tinkers staan die in jouw beeld passen , alleen zijn ze echt niet te koop.
het veulen uit Kaydee waarschijnlijk wel , maar alleen naar een goed thuis.

Nee echt , er komt er heus wel eentje , maar neem de tijd en laat je niet leiden door het mooie uiterlijk , kijk vooral ( wat jezelf al zegt ) naar het gedrag van je toekomstige paardje

vreselijk die advertentie hierboven .......
Verkoop dan zonder foto's of zonder iemand erop ... |(
Laatst bijgewerkt door VandeMol op 26-01-13 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Soprano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:28

HijadelaLuna schreef:
@Emmy. Niet Kyra, maar Caily ;)

Hopelijk is het probleem met Iowa snel opgelost! Zo weet je iig wel dat ze lang genoeg rust heeft gehad straks :P

Woeps was even in de war :+

Ja inderdaad ik hoop het ook! Dat de rest van 2013 maar een vol plezier wordt ;)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:28

Nathalie, ik weet nog steeds die kleine tinkerruin te koop he, 137 en bloedbraaf, kan je alles mee :j

Mooie sneeuwfoto's weer!

Hier een lazydag en nu wachten op mijn eten :o

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:43

zeg ik gister t moet 500 gram zijn...duidelijk gevalletje niet goed geluisterd.blijkt 300 gram te zijn.weet niet waar ik met mijn hoofd heb gezeten....maar ja ben vanmiddag even bij de boerenbond geweest en daar hing al t zelfde merk als wat ik heb.zal binnekort terug gaan om ze goed te bekijken.en wie weet kom ik wel iets tegen op t internet

ik zag dat iemand vroeg hoe het met de verkoudheid gaat;nou,dat gaat redelijk.nog niet helemaal over,maar bij mij blijft t toch wel langer zeuren altijd.

het nieuwe paard is vandaag weggebracht.zag m gister voor t eerst zonder deken,en wow wat een gaat dier zeg.maar helaas hij is terug naar de oude eigenaar.het dier bleek aan benen kreupel te zijn met de buigproeven.1 voor en een achterbeen.vermoedelijk zit t probleem in de rug.

@nathalie:wat een leuk diertje is die pony!

verder nog hele leuke foto's gezien in de sneeuw.hier heeft t vandaag ook weer gesneeuwd,maar nu is t volgensmij licht aan t regenen.jippie!!!!!

_Clocloken_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:44

Zo vandaag ben ik heerlijk eens met mijn kleine Naomi gaan wandelen.
Mijn zusje heeft een paar mooie foto's van ons twee gemaakt.
[ITP] Met Naomi in winterwonderland...
Daarna ging ik Dusty haar stal gaan uitkuisen, helaas was het toen al te donker om
foto's te maken van de tinks.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:51

Ga je als Iowa beter is ook naar de sokkenwasrit Emmy?

Caily loopt ook onder een 300 grams, weet nog niet of ik er blij mee ben :+ Weet wel dat een volgende deken een maatje groter moet :')

Naomi is cute <3

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:52

Laatst bijgewerkt door Lori op 26-01-13 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:56

HijadelaLuna schreef:
Ga je als Iowa beter is ook naar de sokkenwasrit Emmy?

Caily loopt ook onder een 300 grams, weet nog niet of ik er blij mee ben :+ Weet wel dat een volgende deken een maatje groter moet :')

Naomi is cute <3

Groeispurt? Miggs heeft ook eentje gehad alle dekens te klein....

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:56

ach gut,naomi is een mini tinker....wat snoezig!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:58

Caily is 13, neeh, geen groeispurt, gewoon te klein gekocht :+ Maar ze heeft er verder geen last van dus laat t lekker zo, maatje groter hadden ze niet toen ik belde, en ik wou toch echt nu n deken erop.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 21:03

Aah vandaar. Miggs speelde er op los met de kleinere deken en daar scheurde hij uit... Nu geen last van maar wel eentje die heel erg opvalt :P
Afbeelding

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 21:07

Soprano schreef:
Ooh kan me soms zo ergeren aan sommige verkoopsfoto's op verkoopsites :+ even een voorbeeldje: http://nl.kapaza.be/antwerpen/prachtige ... 247144.htm

nou jeetje zeg dat zadel ligt bekant op die pony dr nek..en ze is volgens mij hoog drachtig -O-
lepel ik ga zeker rustig kijken en t liefst vaker naar karakter en zeker naar wat mijn wensen zijn..

En mocht t een pony worden zonder sokken doe ik em gewoon deze om ze benen _O-
Afbeelding
<3 me nieuwe beenwarmers van de action

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 21:19

die valt wel op mira!weet niet of ik m mooi vindt...maar houdt wel van leuke felle kleuren.ach als ie maar werkt das belangrijk.en in ieder geval haakjes als borstsluiting i.p.v gespen.

lekkere warme beenwarmers.de echte koukleumen zullen daar wel profijt van hebben.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 21:21

Oh, die beenwarmers zien er lekker fluffy uit!

Ik wil voor Caily volgend jaar een geruite deken, liefste zwart/grijs tinten, of anders iets met rood :)