Rhona begint steeds beter te galopperen eindelijk kunnen we een beetje mooie voltes rijden en schakelen in galop in plaats van kneiterhard plat door de bocht... toppertje
filmpje staat in ons topic op RIJ-ITP
__Amber__
Geplaatst: 26-08-12 14:17
King is echt een leuk paardje! Die foto van Kaitlin is ook mooi.. Rhona ziet er ook goed uit.
Ashlynn:
Tamadine
Geplaatst: 26-08-12 17:21
De bewerkte versie:
Ff dansen:
En weer rennen:
Echte liefde!!
frenia
Geplaatst: 26-08-12 17:44
Milano 4 maand oud
mnkortleve
Geplaatst: 26-08-12 20:42
Wat een geweldige plaatjes op sommige zou je spontaan verliefd worden
Heel jammer dat het in een binnenbak was en dan ook nog in de avond, mijn camera is daar absoluut niet geschikt voor Bravour heeft voor de 1e keer aan een wedstrijd mee gedaan. Kei braaf 193 punten 1 winst punt zegt mij niet zoveel omdat ik zelf niet aan wedstrijden doe, maar goed hij schijnt het voor de 1e keer heel goed gedaan te hebben.
Muds
Geplaatst: 26-08-12 21:12
Knappe Bravour En knappe berijdster
Milano
Mooie foto's, Tamadine Lekker fris paardje
Knappe Ashlynn
Rhona heeft het galopknopje door
Wat een kleintje is King
Erg leuke foto's van Kaitlin, Sissy, Aiko en Tirza
Is de mooiste man van Nederland uit logeren geweest, kinsealy? Fijn dat hij weer thuiskomt
Lekker bekkie van Tinky
Wat foto's van ruim drie maanden oude Doulton: Aan de sjouw vanwege een paar nieuwe buurvrouwen: koeien
Die hij veilig bekijkt vanachter zijn zuster: (held op sokken )
Muds: wat een mooie omgeving, wauw! En wat is Doulton gaaf zeg! Joyce; wat een leukerd. Mnkorteleve: knap gereden hoor 193 punten! Frenia, Milano is gaaaaaaaf.
oh jee ik ben een beetje verliefd op Milano... Doulton mag er ook wezen. Mooie prestatie van Bravour Romy heeft echt een lief koppie, daar houd ik van Diaz ziet er weer stralend uit. en Mona is gewoon een knappe meid.
Mero
Geplaatst: 28-08-12 14:26
Doulton is écht een prachtig hengstveulen... Wordt vast ook 'n mooie volwassen hengst! Diaz ziet er gezond en vitaal uit en zo te zien voelt ze zich ook zo, fijn om te zien Mooie fotoshoot van je paardje Tamadine, ze heeft een lief smoeltje.
Kleine meisjes worden groot. Hier Izaira Rua, 14 maanden jong en An Rua's 2e dochter....
Kijk mij eens ...... Kaydee is voor de 2e keer onder het zadel( staat elders om beleerd te worden ) en ik ben er vandaag voor de eerste keer opgeweest ..... Ben erg trots , hihihih , dat ik het durfde .... Sorry , foto is een beetje verweg genomen