Dat puppyverhaal kan je beter overslaan...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

T is nog niet eens april... Nu hebben Luna en Clover nog wat gemeen

)
Je hebt je zadel wel snel binnen trouwens!
) en achter ons de Ikea. (en daar tegenover de politiepaarden
)
Ik spreek de buren eigenlijk zelden hier, ze hebben wel een ubercute zoontje
En ik ben wel blij dat ze er zijn, ik ben hier in het weekend altijd alleen, en als ik dan op zaterdag nacht alleen thuis kom van werk (meestal slalommend om dronken studenten heen
) is het wel fijn om nog even een teken van leven naast je te horen (die mensen slapen volgens mij nooit).

Ben wel benieuwd naar donderdag! Vanmiddag deed ze het super, alleen liep ze wat harder dan Flynn. Alleen gestapt, ze luisterde uiteraard super, maar volgens mij was ze het liefste in galop het bos door gegaan
(en stiekem was ze niet de enige
, al heb ik er zeker wel van genoten er weer even op gezeten te hebben
)
Alvast een fijn weekend allemaal. Ik mag na mijn vrije dagje vandaag morgen weer lekker aan het werk, gelukkig maar een "kort" dienstje vanaf 17u, dus eerst naar stal.
) En tot slot nog even met Mel, Berdien en Flynn naar buiten. Tussendoor nog een zadeltje getest, bedoeld op Luna, maar getest op Mel, en hij is geslaagd hoor, of beter, ik ben geslaagd, alsnog een BF Stella voor Luna, alleen nu een maat 0, voor haar past hij net omdat ze bijna te klein is, voor mij past hij net omdat ik bijna te groot ben, haha. Maar ach, t is maar voor wat stapritjes de eerste tijd, als ze wat langer in de rug wordt ruilen we hem wel weer in, ik duim gewoon op een laatbloeier
Heb ook nog wat beeldmateriaal, ook van een dooie Kral trouwens. Komt een deze dagen wel een keer, mijn ogen beginnen dicht te vallen.
Bo lag ook voor pampus, maar die kwam al gauw overeind om te kijken over er iets te halen viel

Fijn dat je zadel zo bevalt!

Dus apart gezet, ging drie dagen goed, daarna begon hij vrolijk over de draadjes te springen om toch maar bij de merrie's te komen...
Het maakt me zeker uit, maar ik kan moeilijk bij elke ruin een condoompje om doen.. Aan de rug / manen heb ik bij Clover nog niets gemerkt.
Weet ook eerlijk gezegd niet van elke ruin de achtergrond..
paar weken herhalen en altijd zo 5 paarden doen was teveel van het goede haha