Ff bijlezen, dan gauw naar dromenland. Ik moet vaker 's ochtends fysio plannen en daarna 6 uur lang op stal rond gaan hangen, dan wordt ik wel moe

Hoe is het met jou Mara? In mijn ogen heeft mestonderzoek vrij weinig zin, gezien niet altijd alles in mest aantoonbaar is/gevonden wordt.
Chantal, ga jij bij die vosbonte merrie kijken die op bokt te koop staat, die bij de Belgische grens?
Fijn dat er eindelijk iemand komt nu Ellie 
Hoe is het nu met Cloof Eef? Zou ze niet "verkracht" kunnen zijn? Ondanks dat ik beweerde dat hij dat niet deed moest ik daar wel aan denken, maar als ik het goed onthouden heb was jouw dame hem de baas? Oh, lees het al, balen
T is nog niet eens april... Nu hebben Luna en Clover nog wat gemeen

Goh Faye, wat leuk, een friesje voor Denzel, weet je gelijk of hij homozygoot bont is 
Hoe is het met jou Kaat? Succes met je examens! Hopelijk zijn de tanden toch de oorzaak bij Tinky en gaat het daarna beter (wel blijven opletten, want ze weet natuurlijk nu wel hoe het stout zijn moet
)
Berdien, je mannetje was wel zoet met enten hoor, alleen heb ik wel voor hem door de modder gemoeten "jij bent mijn baas niet, denk maar niet dat ik ga komen"
Je hebt je zadel wel snel binnen trouwens!
Hoe is het met King? Hopelijk helpt die osteo morgen wat!
Ik werk bij de KFC, tegenover ons de Mc, schuin tegenover ons een subway, daarnaast een sushi geval (waar de s het sinds kort niet doet, dus nu de ushi hal
) en achter ons de Ikea. (en daar tegenover de politiepaarden
)
Claudia haar brommertheorie aan het oefenen lees ik. Mag ik vragen vanwaar de keuze voor dat rijbewijs en niet die van de auto? Ik had het daar pas met iemand over en wij kwamen tot de conclusie dat je door het invoeren van de brommerpraktijk beter gewoon je autorijbewijs kan gaan halen, in verhouding goedkoper, en veiliger.
Klinkt niet echt als leuke mensen, die buren van jou Faye
Ik spreek de buren eigenlijk zelden hier, ze hebben wel een ubercute zoontje
En ik ben wel blij dat ze er zijn, ik ben hier in het weekend altijd alleen, en als ik dan op zaterdag nacht alleen thuis kom van werk (meestal slalommend om dronken studenten heen
) is het wel fijn om nog even een teken van leven naast je te horen (die mensen slapen volgens mij nooit).
Wat fijn dat de osteo wat heeft kunnen vinden Heidy, hopelijk verandert er nu ook een en ander met rijden.
Ik kan ook geen dubbele lijnen. Hoe doe jij dat Andrea? Mennen kan ik wel, maar dat is een stuk moeilijker in de knoop raken dan wanneer ik een paard rondjes om me heen zou moeten laten lopen 
Hebben jullie al enig inzicht in een behandelplan Maartje? En daarna, veulentje misschien?

Balen van de luis bij Jaron Andrea, hopelijk is hij er snel vanaf!
Haha Carolien, dan denk ik dat ik toch nog een puber ben
Ben wel benieuwd naar donderdag! Vanmiddag deed ze het super, alleen liep ze wat harder dan Flynn. Alleen gestapt, ze luisterde uiteraard super, maar volgens mij was ze het liefste in galop het bos door gegaan
(en stiekem was ze niet de enige
, al heb ik er zeker wel van genoten er weer even op gezeten te hebben
)
En voor de rest iedereen lekker met de paarden bezig geweest
Alvast een fijn weekend allemaal. Ik mag na mijn vrije dagje vandaag morgen weer lekker aan het werk, gelukkig maar een "kort" dienstje vanaf 17u, dus eerst naar stal.
Gisteren een heerlijk stuk met Luna gewandeld, en een klein stukje met Diablo, brave paardjes! Vandaag Luna vrij laten springen, bloedfanatiek en ze brengt het er nog redelijk af ook. Daarna OP Diablo door de bak gestapt, superpaardje! (Carolien hielt hem wel vast hoor
) En tot slot nog even met Mel, Berdien en Flynn naar buiten. Tussendoor nog een zadeltje getest, bedoeld op Luna, maar getest op Mel, en hij is geslaagd hoor, of beter, ik ben geslaagd, alsnog een BF Stella voor Luna, alleen nu een maat 0, voor haar past hij net omdat ze bijna te klein is, voor mij past hij net omdat ik bijna te groot ben, haha. Maar ach, t is maar voor wat stapritjes de eerste tijd, als ze wat langer in de rug wordt ruilen we hem wel weer in, ik duim gewoon op een laatbloeier
Heb ook nog wat beeldmateriaal, ook van een dooie Kral trouwens. Komt een deze dagen wel een keer, mijn ogen beginnen dicht te vallen.