Zijn er ook leuke hengsten aanwezig? Ik zoek nog een leuke partner voor m'n merrie...
Zoefff
Geplaatst: 23-08-10 20:33
als je doelt op aan de zuip gaan en laat en rollend de trailer in gaan nee denk het niet, maar ligt ook nog een beetje aan mijn programma aterdags heel misschien dat ik wel zaterdag kom en blijf pitten, dat moet ik nog even bekijken!
Soesannie, er lopen wel een paar hengsten rond geloof ik!
dus bij voorkeur s'nachts " per ongeluk" alledrie loslaten, en kijken wie er het eerst op je merrie springt, die uiteraard ook " per ongeluk" daar ergens in de buurt losloopt
flettie
Geplaatst: 23-08-10 20:39
MamaMiesje schreef:
Soesannie schreef:
Zijn er ook leuke hengsten aanwezig? Ik zoek nog een leuke partner voor m'n merrie...
Baggio, Silas en Benson
Pfff, ik mag toch hopen dat Fayette dan niet weer instant-hengstig wordt
MamaMiesje
Ik denk dat dat een beetje een slagveld wordt, 3 losse hengsten en 1 losse merrie
M_D_H
nee, gewoon de leukste uitzoeken, en dan die loslaten anders is ze straks door 3 gedekt en weet je niet wie de paps is
dus bij voorkeur s'nachts " per ongeluk" alledrie loslaten, en kijken wie er het eerst op je merrie springt, die uiteraard ook " per ongeluk" daar ergens in de buurt losloopt
alleen even oppassen met Arwen die was van de week spontaan hengstig op concours geworden toen er een hengst voorbij kwam. en kan je vertellen dat een hysterische hengstige merrie niet bevorderlijk is voor je rustige nette dressuurproeven
mamamiesje weet je dat ik nu pas voor het eerst zie dat jouw plaatje (even naam kwijt) een kat is!!! dacht steeds een misvormde tinkerneus met een witte bles!! hahaah
Maar hoef dus niet rollend de trailer in na het kampvuur?? Vorige keer heb je je keurig gedragen desiree, maar toen was iedereen ;s avonds ook wel een beetje dood (moe veel zon etc)
flettie
Geplaatst: 23-08-10 20:50
hysterisch??? Nee, Fayette wordt dan gewoon een kleef-aan en gaat lopen tanken/showen
guppekop
Geplaatst: 23-08-10 20:52
niet? l'espoir kan zo erg hengstig zijn.... met murph heb ik er weinig last van, maar l'espoir wordt echt een plakkertje met rijden en met opzadelen, als er een leuke ruin in de buurt staat (bij voorkeur Zorba, van Tommie Visser ) dan blijft ze van zich af zeiken en constant d'r billlen toedraaien, heeeel irritant