Ik was al bang dat je zoiets zou zeggen Maar daar komt het volgens mij niet door hoor Naat, je bent bij lange na niet breed genoeg om Drum te verstoppen achter je Is gewoon vanuit een grappige hoek genomen
FireAndIce
Geplaatst: 26-02-10 01:34
Macje lekker dollen met z'n maatje Ohniks
KootMiraDrum
Geplaatst: 26-02-10 01:39
@ Nuage,
Big Mac heeft jeuk?
Trouwens, stalNijmegen, ik zie nu dat foto van "kleine" Mac is met teletoetertje he?
Hier een welterustenknuffeltje...
FireAndIce
Geplaatst: 26-02-10 01:42
Ja,hij heeft nog steeds last van z'n mok... z'n maatje heeft ook mok,soms staan ze elkaars benen te beknabbelen. Ohniks is een kruising Haflinger x Fries,dus ook een sokkenpaard die er vatbaar voor is.
Tinkermuts
Geplaatst: 26-02-10 07:39
heerlijke tinkiewinkies allemaal
doe ook weer ff mee
stalnijmegen
Saskia, zie ik die lekkere vent nou weer op de 1ste foto?! Of is het qannick die uitgezwaard is Hij ziet er daar veel anders uit!
starjo
Geplaatst: 26-02-10 11:41
Lieve, leuke, mooie , plaatjes komen er toch altijd voorbij. Wat heeft Victorio een mooie dikke voorpluk zeg, vind hem helemaal wel Drum, ook zo'n lekker ding
JA fraske wat heb je leuke laarzen Vind Bing ook
Mijn heerlijk hengstenbal
hinke_1985
Geplaatst: 26-02-10 13:22
Goh, een paar dagen niet gespiekt en ik kan direct weer een paar pagina's leuke paardjes bekijken (en leuke laarzen....) Wordt er zo enthousiast van dat ik vind dat ik toch ook even moet reageren!
@ Aricia: Stond Varney voordat jullie hem kochten, niet in Tolbert? Volgens mij was hij me op Marktplaats al eens opgevallen en ik vond het zo leuk om hem bij jou terug te zien. Jammer dat hij gaat verhuizen...
@ vuurtoren: wat een heerlijke foto's! Lekker met z'n allen op pad.
En tja, ik heb een voorliefde voor alles dat vosbont is dus:
@ KMD/Iris: Wat is drum geweldig. Als ik droom over veulentjes maken, dan droom ik over hem.... @ Stalnijmegen: En zijn zoon mag er ook zeker wezen!
Al vind ik het zwart, zwartbonte en al het andere ook prachtig hoor! Neem nou bijvoorbeeld Victorio met mooie vlecht of de paardjes van wilgje2003 lekker op de hei en in het bos.
@ tinkermuts: vind altijd zo mooi als paarden een wit hoofd hebben met beetje zwart om het oog!
stalnijmegen
Geplaatst: 26-02-10 14:52
ga gewoon zomer foto's plaatsen, wie weet breekt de lente dan eerder door??
Moppie@bokt afgelopen zomer op ons forumweekend met iduna
en katousca en Iduna
aricia
Geplaatst: 26-02-10 16:56
@ Hinke 1985 ,wij woonden vorig jaar nog in Tolbert Varney krijgt een heel leuk plekje in duitsland en blijft hengst ,dus komt wel goed wel hem .
Wat een mooie foto van Binti Chuck met zijn mooie eyeliner Bing groeit leuk uit ,ik vind hem steeds leuker worden ! Dees ,iduna ,vind toch een erg leuke merrie !
desillies
Geplaatst: 26-02-10 17:35
Jaaaaaaaa foto's van Avril
Toen
8 maanden later
Tinkermuts
Geplaatst: 26-02-10 17:52
jeuu des, wat een bonk begint Avril te worden, lijkt veel op pap.
Ik vind katje z'on mooi hoofd hebben.
mooie grillige vosbonte vlekken van hinke
die 1e foto is Chuck, maar toen had ik hem pas een half jaar, zo zie je dat tinkers nog heulll lang doorgaan met uitzwaren, alhoewel chuck nu op een punt is dat zn ronde vormen een beetje afnemen, leeftijd en pensioentje
tja, die natuurlijke eyeliner, ben dr jaloers op, ik sta s'ochtends altijd op mn ogen te kliederen en mn paarden hebben het uitzichzelf
Varney verkocht binnen NL? Hoop hem nog eens terug te zien
desillies
Geplaatst: 26-02-10 23:34
snowdon schreef:
gewoon er op tatoeëren Sas
shetfoto is gaaf maar mag niet toch?
owww Samba!!! Hij wordt gaaf zeg!
Varney verkocht binnen NL? Hoop hem nog eens terug te zien
Waar zie jij een shet dan? Varney gaat naar Duitsland Leon, dat las ik dacht ik hier in het topic Had ik nou al twee foto's geplaatst vandaag? Ik kijk het even na.
Edit, shet gevonden, je hebt gelijk hij is gaaf Oja, ik had de foto's van Avril al geplaatst zie ik nu.... word al een dagje ouder hè
Resi_lover
Geplaatst: 27-02-10 17:34
Van bitchy Tot knappe dame
Ariebren
Geplaatst: 27-02-10 19:42
Ook Cochise, een foto van een paar jaar geleden, mag niet ontbreken hier.