Meestal is hij wel eerder thuis, zal wel druk zijn.
mnkortleve
Geplaatst: 26-11-09 00:43
Hopelijk is hij snel thuis.
Ik ga mijn bed opzoeken. Welterusten.
Grit
Geplaatst: 26-11-09 00:44
Ik ga ook naar bed, GTST is afgelopen
Truste!!
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 26-11-09 07:15
Goedemorgen!
Lois En gefeliciteerd nog met Mambo.
Grit toch stiekem online
Lucy_1
Geplaatst: 26-11-09 08:32
Moggeh....
Brrr.... Hier nog steeds storm, wind en regen.... Zou het liefst onder de dekens blijven liggen en er tegen het voorjaar weer uit komen...
Heerlijke foto's van Clover voorbij zien komen...
Lekker rustig geweest gisteravond...
Ga nu gauw voeren, strakkies uitmesten, vanmiddag weer kind naar judo brengen en vanvond nog weg.... Wordt weer een druk daggie....
Fijne dag allemaal!
grrr
Geplaatst: 26-11-09 09:06
Goeiemorgen!
Lees steeds wel hoor, maar weinig tijd voor reactie. CLovertje is schattig Eva!
mnkortleve
Geplaatst: 26-11-09 09:28
Godmorgen.
Hier ook guur weer niks aan. Ik moet zo op de fiets het lijkt wel avond bbbrrrrr.
Grit
Geplaatst: 26-11-09 09:37
Mogguh!
Ik hoop dat ik nog even droog naar de winkel kan en dat witte mormel kan uitlaten. Dan naar mijn vriendin (lekker droog en windvrij), dan paarden verzorgen (regen, storm en wind) en dan met twee handjes aan het stuur naar mijn ouders in Ommen. Ben wel een beetje klaar met die wind
Eevee
Geplaatst: 26-11-09 10:20
Good Morning!
Hier is het ook stormachtig en veeeeel regen en onweer. Ik heb het beste weer om ziek te zijn
Grit, good luck met het weer trotseren Mirjam ook sterkte op de fiets......in dit weer Lucy een drukke dag voor de boeg.....
Ik ga zo weer me werk bellen, moet me elke dag melden....
timokyana
wel bijgelezen, weinig tijd om te reageren helaas, hele week werken en klussen.
Zag wel erg lieve clover foto's voorbij komen
DarkAngelke
Geplaatst: 26-11-09 10:34
goeiemorgen
Ook hier weer sh*tweer, hopelijk duurt dit niet lang meer... Weer een werkdagje begonnen, vanavond ofwel naar les managment, of naar de paardjes... (hangt ervanaf hoe laat ik moet werken vanavond) je kan wel raden op wat ik hoop
Ook weer leuke foto's zien langskomen en iedereen drukgevulde dagen...
Eva durft geen tand te wiebelen bij paard Weer leuke foto's van bijdehande Clover
O Mambo gister jarig Nog Gefeliciteerd
Mirjam kreeg geen mailtjes meer heb dat trouwens al HEEL lang geleden uitgezet mailbox puilde dan uit nu kijk ik gewoon bij eigen berichten en O leuke bordercolliepups
en pff steeds als ik Jelle zie denk ik Hebbuh Hebbuh terwijl ik voorheen eigenlijk (bijna) nooit iets met zwarte tinkers had Hoop dat Sofietje leuk nieuw thuis vindt!
Joyce beneiuwd naar nieuw zadel maar goed uitproberen zal nu wel lastig gaan of
Lies herfstdipje onder de lakens tot voorjaar
Eefje "goede" tijd om ziek te zijn beterschap nog
TK ook druk met werken en klussen
Hmm keuze les management of paardjes idd niet moeilijk
Frenia leuk idee maar ik zie mijn paardje toch liever op mijn eigen schouw dan bij vreemde mensen
grit schreef:
grid schreef:
en ik zie grit online
Kan niet, ik ben undercover Of had je mijn mailtje al gezien
Je schreef een berichtje in het tinkerkletsweekendtopic
en pff eigenlijk erg hè dat niemand reageert op zo'n alarm... maar zijn denk gewoon geen dreigingen/ oorlog of zo gewend... Ik heb ook al eens geroepen als de terroristen slim zijn plannen ze iets op maandag de 1st om 12u
Gister weggewaaid en Carlo workaholic Straks naar Ommen hoop dat wind daar dan ook weg is hier is het weer rustig en droog!
grid
Geplaatst: 26-11-09 11:40
Gister vrij gehad en vandaag dus eindelijk ook weer eens tussendoor tijd om beetje bij te scrollen Morgen weer een druk dagje... maar daarna WEEKEND
Vanavond ook vergadering van Rijvereniging, ik zit tegenwoordig in het bestuur dacht pas nog heb lang niks meer van ze gehoord en prompt krijg ik smsje met vraag of kan het is een gezellig kluppie dus zal vast weer een hoop afgekletst worden
Grid lekker vrij. En over wat je zij: even met Ziggy naar mijn huisje rijden. Uhm nou dat wordt een beetje moeilijk ongeveer 15 km door dorpjes en kale polder
Mambo jarig!
Ik ben de regen en wind ook erg zat. Heb een dikke winter dip.
die wind ik wordt er ook niet goed van, maar goed je kan er niks aan veranderen helaas..
Ik heb de bovenverdieping weer schoon.. moet alleen die verrekte badkamer nog blegh
Puchje
Geplaatst: 26-11-09 12:47
Mogge...
grrr
Geplaatst: 26-11-09 13:08
Even een vraagje...
Heb ruim 3 weken geleden bij Huppa .nl iets besteld voor 89,00 euro, en meteen het geld overgemaakt. Ik kreeg en bevestigingsmail, maar snel daarna een mail dat het langer duurde, omdat het niet op voorraad was. Omdat ik het snel moest hebben heb ik toen gemaild of ik dan mijn geld terug mocht, of evt. iets anders bestellen. (was een deken, die ik binnen een week moest hebben, en volgens site zou hij binnen 2/5 dagen geleverd worden). Ik kreeg helaas geen reactie. Een aantal keer gemail, en toen kreeg ik een mail dat ik iets anders uit mocht zoeken, maar geen reactie op mijn vraag of het geld terug mocht.
Daarna heb ik nog heel veel (keer of 6) gemaild en gebeld, maar krijg voicemail en geen reactie. Ze hebben nu dus al bijna 4 weken wel 89,00 euro van mij, maar laten niets meer van zich horen. Wat kun je hier nu aan doen???
Zoiets heb ik ook is gehad, met het bestellen van m'n barefoot hoofdstel. Je kan zeker gewoon je geld terug vragen Ik heb toen gezegt, dat ik het wel met iemand anders zou regelen als ik niet snel m'n geld zou terug krijgen, en toen stond het er binnen 2 dagen op Ze hebben vaak wel die voorwaarden waar dat precies instaat
mnkortleve
Geplaatst: 26-11-09 13:15
Balen zeg. Wat gebeurd er als je met een andere telefoon bel nemen ze dan nog niet op?
grrr
Geplaatst: 26-11-09 13:20
Nee, ze nemen niet op, zowel met m'n mobiel, die van Mees als huistelefoon niet.... Het is een groot bedrijf, dus raar!
een mail sturen, en daarin zeggen: Dat als je maandag je geld niet terug hebt, dat je dan gerechtelijke stappen gaat ondernemen. En dat hun bereikbaarheid erg aan de wensen overlaat.