schitterde foto's weer van onze sokkenvrienden hier onze twee kanjers ook maar weer eens showen
d-jee
ons winterbeertje namara
Eevee
Geplaatst: 20-10-09 14:09
Liefde is.......
Lievemeid
Geplaatst: 20-10-09 16:05
Wat een leuke foto's....Geweldig om naar de kijken. Nu ik er zelf een heb word ik langzaam ook een beetje tinker fan... De mijne vandaag: Hoi vrouwtje Lekker relaxen... Ik vind dat buikje zo lief. Mag ook wel, want hij tafelt heel wat hooi weg.
Ariebren
Geplaatst: 20-10-09 18:04
Sokke veulentjes.
aricia
Geplaatst: 20-10-09 19:00
Prachtige foto's komen weer voorbij
Moddersokje Ayerlin (v.Forrest) word nu eindelijk lekker overbouwd
Ik heb weer ontzettende mooie tinkers voorbij zien komen!
Tmara
Geplaatst: 20-10-09 20:36
Big Mag Frenia Dat is echt super mooi gedaan zeg ! Door wie laat je dat doen ? Bridget ....Kben jaloersss Dees Katje is en bijft gaaf ! Wat groeit Araghon nog steeds hard
Aangezien Roann op 't moment op rust staat, ben ik een paard jonge tinkertjes aan het trainen. Staan tevens te koop bij de Tinkerboerdij
Timmy heeft een onwijs gangwerk
En Toby 't liefste koppie wat er is
Zoefff
Geplaatst: 21-10-09 10:04
Haha deze foto's kwam ik nog tegen!! Is in december '07 toen ik voor de 2e keer erop zat en ze vonden dat we sneeuw foto's moesten maken!! Je ziet bijna niet dat ik nog vast zit
En de eerste keer op een andere stal om samen met mams (Shannon S.) naar het bos te gaan! SPANNEND!!!
Heb weer heerlijke foto's voorbij zien komen, ik vind Timmy trouwens ook errug mooi!
En die sneeuwfoto is ook erg leuk zeg (die lijn en arm gewoon even weg fotoshoppen hahaha)....
Ook mijn binkie heb ik vanochtend weer op de foto gezet:
Zoefff
Geplaatst: 21-10-09 15:06
ikkebenmar schreef:
whahahha zo net achter de boom, geweldig!!
Citaat:
En die sneeuwfoto is ook erg leuk zeg (die lijn en arm gewoon even weg fotoshoppen hahaha)....
Thanx!! Ach het heeft wel wat!! Ik was als de dood dat hij met mij voor de 2e keer erop en in het weiland als een gek zou gaan rennen maar behalve dat hij niet stil wilde staan voor de foto ging het goed!
dees wat een lieve foto even doorzetten en dan komt je ventje weer lekker thuis allemaal voor een goed doel lekkere ritten maken met mac voor de wagen aricia Darwin ziet er goed uit zeg julian mooie mannen heb je
Quinzy
Geplaatst: 22-10-09 20:04
Oooh Dees wat een lieve foto !
Déclan en Dyco vandaag
En Sweety (die het steigeren nu helemaal meester is)
hdv
Geplaatst: 22-10-09 20:08
wat een super foto's weer. heerlijk al die mooie tinkers..