[TI] [HK] Tinkerdag in Leusden op 4 en 5 oktober!! :D

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: [HK] Tinkerdag in Leusden op 4 en 5 oktober!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 22:48

Ik geloof dat ik straks ook maar een tinkie moet kopen, als volgende paard. ze zijn echt te leuk!
En om te zeggen dat ze veelzijdig zijn Ja

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 22:49

dobbel schreef:
joh verkeerde been, wie valt dat nu op haha,

Mij Knipoog Ik heb een hekel om foto's te plaatsen als de amazone staat. Vind ik lelijk. Gelukkig is het bij Ilona niet zo duidelijk.
Ik maak de foto's ook altijd op het binnenbeen, omdat ze dan horen te zitten.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 22:50

ja klopt is ook mooier hoor, maar als je nu niets zegt had niemand het gezien zeg maar, dat bedoelde ik haha.

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 23:02

Leuke foto's en filmpjes allemaal ! Haha!

Dat filmpje van Chuck zaterdag ROFL .... en daar heb ik dan een zoontje van rond lopen Tong uitsteken Wat moet dat worden joh ? Haha! Knipoog

Snackie schreef:
Ik geloof dat ik straks ook maar een tinkie moet kopen, als volgende paard. ze zijn echt te leuk!
En om te zeggen dat ze veelzijdig zijn Ja

Tuurlijk moet jij ook aan de tinker Andrea ! Knipoog
Langzaam aan word je toch verliefd op ze he ?
Of eigenlijk word je er langzaam mee besmet Tong uitsteken

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 23:16

Jaja, Ben blij dat ik Roosie verzorgen mag af en toe hoor Haha!
Waar was jij eigenlijk? ik heb je gemist!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 23:35

He, he, dressuurfilmpje van Ilona en Baggio staat eindelijk online. Wat duren die lang.
http://nl.youtube.com/watch?v=HZfmeGUAA4Y

Filmpje van Wendy wordt denk ik pas dinsdag, want ben morgen laat thuis en als het dan weer zolang duurt..................

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 01:06

Ik was thuis Knipoog Geen tijd gehad om langs te komen...

Heb vorig jaar meegedaan met Shay , vond het erg leuk hoor , maar kan met Shay alleen meedoen met dressuur ... dus dan wacht ik liever een poosje totdat Bowen oud genoeg is om meerdere onderdelen mee te kunnen doen Haha!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 06:19

mogguh

wat een heerlijke fotoos allemaal

Ook wij hebben genoten vh weekend, toen we gister morgen aankwamen zijn we eerst even de scorelijst van Qannick gaan halen, tot onze grote verbazing was ze tweede geworden, we zijn zo trots, paardje en Sabrina hebben 3 of 4 lesjes gehad en nog nooit met andere paarden in een bak gelopen, ze was echt superbraaf, gister ook weer tweede, maar er waren er maar twee hihi, maar ze deed het super voor het eerst in een binnenbak.

De cross vandaag met Chuck ging stuk beter, ik was nu mn grootste angst kwijt, alleen die picniktafel he, eergister ging hij bijna doormidden, gister was hij aan het proberen om er op te staan, ik, nee Chuck, mag niet, hihi, toen heeft ie hem omgeduwd om te kijken of hij dan lager was Haha!
maarrrrr, we hebben het hele parcours heel gelaten Haha! , ik geniet dan zo he van mn heerlijke beer.

Verder was het een super weekend, echt gezellie en gemoedelijk, en wat een prachtig ras hebben we toch.
Organisatie, bedankt.

Gister met vertrekken was een hele toer, wat een blubber, trailer los gekoppeld, paard eruit, bus eruit, trailer uit de modder getrokken, hihi, lekker stukkie lichaamsbeweging.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 08:00

Shayla schreef:
Ik was thuis Knipoog Geen tijd gehad om langs te komen...

Heb vorig jaar meegedaan met Shay , vond het erg leuk hoor , maar kan met Shay alleen meedoen met dressuur ... dus dan wacht ik liever een poosje totdat Bowen oud genoeg is om meerdere onderdelen mee te kunnen doen Haha!

Ahh maar dat duurt ook niet erg lang meer Knipoog

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 08:01

Fijn dat hij het gister zo goed deed Sas!
Ja vastzitten in de modder was niet vreemd gister, na al die regen die er is gevallen Bloos!

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 08:18

Bonte schreef:
dazmar schreef:
Ohh Bonte geweldige foto van Ilona met Tom!! Haha! Haha! Haha!

Wel een sta-momentje, maar ze reed dus op verkeerde been. Knipoog

was me niet eens opgevallen Bloos

Kiara04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 09:05

Gefeliciteerd allemaal met de behaalde resultaten.
Onze tinkies doen het toch maar allemaal he, Knipoog .
Heeft er iemand ook misschien nog foto's van mijn dochtertje Joella op Kiara?
Heb er zelf niet veel kunnen maken,omdat ik natuurlijk steeds met haar en Kiara bezig was,

Groetjes Cindy

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 09:18

Jammer Mariel, dat het nog even duurt, maar snap het wel... Ja

Ben wel benieuwd! Wel een leuke foto al van het losrijden....

JorisA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 10:09

Cheveyo schreef:
en de appeltaart werd verhoogd in prijs... alleen zo jammer dat het spontaan veranderd is op het moment dat ik kwam betalen...toen ik kwam vertellen dat ik teveel betaald had was inene het bordje met de prijs veranderd....niet netjes. Dat heb ik ook tegen hun gezegd. Denk dat ze genoeg binnenhalen aan baromzet..

Ik had ook al zo een akelige ervaring in die kantine.
Wij hadden twee kroketten besteld, toen die werden gebracht zat er geen mosterd bij. Ik vroeg om mosterd en kreeg als antwoord dat hij dat niet gerekend had. Ik moest voor de mosterd apart betalen??????? Later zag ik dat ik 50 cent teveel had betaald. 2 Kroketten waren 2,80 euro en ik heb 3.30 euro betaald. Dus waarschijnlijk wel voor mosterd! Ik heb wel gepind maar dat kan nooit en te nimmer 50 cent kosten, dat zou vreselijke afzetterij zijn, het kost de zaak immers niets meer bij de bank, dat is veranderd.
Ik wide niet eens meer naar binnen om die man te melden dat de mosterd waarschijnlijk wel betaald was. Hij had eerder al zo vreselijk akelig gedaan. "Ik moet ze wel verdienen, ik weet niet of u alles gratis krijgt, maar ik moet het wel verdienen." Akelige kerel. Bovendien had ik de kroketten al lang op, dat zou dus letterlijk mosterd na de maaltijd zijn.
Volgende keer bestel ik daar dus niets meer. Nu ik dat verhaal van die appeltaart lees ben ik blij dat ik niet terug ben gegaan. Waarschijnlijk zou hij spontaan, ter plekke de prijs van de kroketten verhoogd hebben!

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 10:52

[/quote]
Wel een sta-momentje, maar ze reed dus op verkeerde been. Knipoog[/quote]

was me niet eens opgevallen Bloos[/quote]

Zal ook niet lang geweest zijn. Ik heb dit meestal na een paar passen al in de gaten en verbeter ik mezelf.ik moet me wel verdedigen he
Zijn er nog meer foto's van Tom en mij?

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 10:53

ja ik, die komen of vanavond of morgen. even geduld hebben dus. moet ze eerst bewerken door de donkere binnenbak, kwalit is niet supper maar voor het idee wel erg leuk natuurlijk.

Pietnhoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 10:57

Gefeliciteerd allemaal met de behaalde resultaten! Ben echt aant genieten van de foto's en filmpjes! Die met die drie mooie mannen zijne cht gaaf! Supermooie Kit gezien! en knappe Lisje..
En natuurlijk Tom! En de rest die vergeten ben..
Wat heeft Tom het super gedaan zeg! Ik was al fan, dat wist je al he? Haha! Vind het ook echt knap van jou Ilona, zo op een paard stappen, end an zulke punten.. en dan ook nog L2 de volgende dag en dan weer zo scoren!
Wil je Quin niet een weekje in training Knipoog

Ben benieuwd naar de andere foto's!

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:01

Foto s zijn altijd leuk natuurlijk ook al zijn ze miss wat minder van kwaliteit Knipoog

Het had miss wel zo moeten zijn zoals het gelopen is want ik vind Ilona en Tom eigenlijk wel een super leuk setje. (een heel verschil Ilona op Baggio of Ilona op Tom hihi maat beide staat leuk!)

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:01

Ik had ook al zo een akelige ervaring in die kantine.
Wij hadden twee kroketten besteld, toen die werden gebracht zat er geen mosterd bij. Ik vroeg om mosterd en kreeg als antwoord dat hij dat niet gerekend had. Ik moest voor de mosterd apart betalen??????? Later zag ik dat ik 50 cent teveel had betaald. 2 Kroketten waren 2,80 euro en ik heb 3.30 euro betaald. Dus waarschijnlijk wel voor mosterd! Ik heb wel gepind maar dat kan nooit en te nimmer 50 cent kosten, dat zou vreselijke afzetterij zijn, het kost de zaak immers niets meer bij de bank, dat is veranderd.
Ik wide niet eens meer naar binnen om die man te melden dat de mosterd waarschijnlijk wel betaald was. Hij had eerder al zo vreselijk akelig gedaan. "Ik moet ze wel verdienen, ik weet niet of u alles gratis krijgt, maar ik moet het wel verdienen." Akelige kerel. Bovendien had ik de kroketten al lang op, dat zou dus letterlijk mosterd na de maaltijd zijn.
Volgende keer bestel ik daar dus niets meer. Nu ik dat verhaal van die appeltaart lees ben ik blij dat ik niet terug ben gegaan. Waarschijnlijk zou hij spontaan, ter plekke de prijs van de kroketten verhoogd hebben![/quote]

Door een nare ervaring vorig jaar in dezelfde kantine heb ik besloten er nooit meer iets te bestellen Haha!
Let wel, dit is dus niet de schuld van de organisatie hè, dit is de accomodatie eigenaar welke zulke fratsen verzint.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:07

Zullen we het volgend jaar dan maar hier organiseren? Haha!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:08

maar drukt wel een stempel op het geheel, gelukkig in de kantine niets meegemaakt van dat soort gijn, al heb je aan ludie dan ook een slechte hoor Haha!.

vergeleken bij wedstrijden in de buurt was de kantine inderdaad wel wat duur, volgende keer nemen wij ook zelf een kan thee en koffie mee als het koud weer is.
als het zo regent als gisteren, dan hou ik het zo wie zo voor gezien, letterlijk je hele dag valt in het water, en die zooi die ik nu thuis nog eens heb, nee wordt daar niet vrolijk van, maar goed morgen is dat allemaal weer gewassen en schoon.

Vind de sfeer zo er om heen altijd zo gezellig, kan ik wel van genieten (met mooi weer:D)

JorisA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:18

Natuurlijk kan de organisatie er niets aan doen dat ze er in de kantine een zooitje van maken. Voor de organisatie neem ik mijn petje af, eerlijk waar. Ik heb genoten de hele dag.

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:41

Zijn er ook mensen die al een link hebben waar foto's opstaan?
Ik heb Bonte ook aardig vaak zien klikken dus hoop dat ik er ook tussen sta!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 11:58

Iedreen gefeliciteerd! En leuke foto's!
Ik ben niet gekomen vanwege het slechte weer!

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-08 12:07

JorisA schreef:
Natuurlijk kan de organisatie er niets aan doen dat ze er in de kantine een zooitje van maken. Voor de organisatie neem ik mijn petje af, eerlijk waar. Ik heb genoten de hele dag.

Dat wilde ik alleen nog maar even duidelijk maken voor het geval iemand zich anders gekrenkt voelde Lachen