Zaterdag met het heerlijke weer n leuk buitenritje bij het kasteel wezen maken, vriendin had dr spectaculaire camara mee, en heeft een paar leuke kiekjes geschoten van Cheyenne en mij:
Berlicum:), vlakbij den bosch richting rosmalen:D. Haar veulen van vorig jaar staat overgens te koop!
jeej steiger foto's , daar kan pallieter aan mee doen!onze quarter vond het minder leuk gnagnaen mijn favoriet!
ik heb aan het ritje van zondag bij ons in nijmegen door miranda van tom ook gave foto's over gehoudenone happy familly...
Aniekepiek schreef:Berlicum:), vlakbij den bosch richting rosmalen:D. Haar veulen van vorig jaar staat overgens te koop! had gehoopt op dichterbij zodat we jullie eens in het bos konden treffen, even het moois van haar afkijken irl .nee heb geen plek haha, lijkt me heel verstandig ook
Ik vind ze prachtig!!Alle steiger foto's,en de bosfoto's ook.Allemaal super!Ik heb een steiger avatar,van dit filmpje: (hij duurt maar 23 seconden)
dazmar schreef:Stoer!! Ryon zeg: "HIGH FIVE" dat lijkt inderdaad wel Hoe is het nu met hem?Vandaag foto's van mijn Tink bij de hoefsmid ?
foto's van mijn tink bij de hoefsmid heb ik ook, maar ik blijf stug volhouden in veulenfoto's tis de laatste Dilhara, pasgeborenen de ochtend erna
Mooie Dilhara en stoere steigerfoto's komen er hier voorbijGrainey de onverschrokkene en Kenyi in het avondzonnetje
haha dat aanknopje van celtic! geweldig!!! heb "meneer snor "mardjer gister nog even op de foto gezet: