[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pradaatje

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:47

Iig bedankt dat je eerlijk bent Sita!
Ik zal er nog is goed over na denken!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:47

Goede savonds.
Rom: gadverderrie wat een lelijke wonden heb je eraan overgehouden zeg, zijn vast pijnlijk.
Zag een goulash gerecht voorbij komen met een drukke Jellie Lachen
Prada: Gecondoleerd met je opa,
Het past niet in een zin maar alsnog gefeliciteerd met je mama.
Sita: ik vermoed dat een rode voor Kyaan ook niet gaat passen maar die bomen zijn toch ook los te verkrijgen?
Zit te dubben om anders zonder zadel maar te gaan stappen, maar ben wat angstig voor vliegles Clown aangezien mw al een jaar stilstaat. Lachen
Hopelijk is het probleem voor je collegal's nu opgelost.

Vandaag eerste dagje weer gewerkt, viel mee. woensdag word pittig, krijgen een jongeman van 30 met een hersentumor, levensverwachting van 1 jaar. Pff zal heavy zijn denk ik.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:50

Bomen zijn inderdaad los te verkrijgen.. Maar een rode en een witte schelen maar een cm..
En heb niet het idee dat dat erg veel scheelt.. Zal moren die witte boom er eens inproppen.. Dan kijk ik wel even..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:50

Watvoor werk doe jij eigenlijk TK? Klinkt allemaal erg heftig!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:51

Jij zegt het. Ik denk het

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:54

Ik werk op een verpleegafdeling met mensen met niet aangeboren hersenletsel . Bv een hersenbloeding, of letsel na een ongeval enz enz.
Bij ons zitten veelal wat jongeren mensen (al is deze meneer die woensdag komt tot nu toe de jongste helaas)

Bedankt voor het kijken van de bomen, hopelijk passen ze wel. Wit is dat medium of large of hoe zit dat Clown

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:55

Wit is Extra Large geloof ik.. iig te grootste voor dat zadel..
Je hebt ook Wintec extra wijd zadels en daar zit een paarse boom ofzo in..

Je moet denk ik soms sterk in je schoenen staan op je werk! Lijkt me een superbaan, maar erg moeilijk!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 22:57

Ik vind het knap van je TK.. Dat je daar mee ommoet kan gaan. Om jonge mensen te zien komen en gaan.
Knap van je!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 23:01

Thx Knipoog Ik vind het een heel mooi beroep, je bent een soort van 'familie'. De band die je hebt is zo close.
Als de tekorten nu nog eens aangevuld werden zou het nog mooier zijn Clown maar ja ooit zal het wel goed komen denk ik .

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 23:09

Ik ga naar bedje toe!
Ik spreek jullie.. Ehm.. volgende keer weer.. Geen idee wanneer Lachen
Doeii Doei!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 23:10

doei pradatje,
Ik duik er ook in, Weltrusten Lachen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 23:18

Weltrusten.. Ik ga ook.. Morgen lekker vrij! Ga een heerlijke rit maken! Haha!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 08:34

Goedemorgen allemaal.
Heel veel plezier Sita, hier schijnt het zonnetje, hoop bij jullie ook Knipoog

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 09:14

Goedemorgen...

Zonovergoten dag.. Haha! Wat zal ik lekker gaan rijden!
Ga denk pas eind van de middag hoor, kan ze eerst nog wat genieten op de wei en kan ik nog wat andere dingen doen.. Lachen

resdiray

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 09:30

Hallo,

Ik las iets over een springwedstrijdje. Wat ik me al heel lang afvraag is: hoe hoog zijn de hindernissen als je een b-parcours doet in cm dan?
Ben benieuwd of iemand me dat kan vertellen.
En hoe hoog bij een L-parcours?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 09:34

In de B is het 1 meter en de barrage op 1.10..
In de L is het 1.10 en de barrage op 1.20..

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 10:56

Goeiemorgen Lachen

TK, dat is idd even heftig zeg met zo iemand moeten werken .. Lijkt me voor degene zelf ook als je weet dat je nog ca. een jaar te leven hebt. Mijn schoonma heeft ook een tumor in haar hoofd, een goed aardige maar op een linke plek. Echt zo sneu vind ik, ieder half jaar de scan in om te zien of t gegroeid is. Pas als hij te groot is of ze te veel last krijgt opereren ze want er is veel risico…
Maar ik heb respect voor je dat je met zoiets om kan gaan Lachen

Sita, lekker vrij en mooi weer!

Fijne dag!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 11:18

Inderdaad.. Respect voor TK.. Ja
Hotze zijn moeder is gestorven aan ene hersentumor. Daar is ze 3 keer aan geopereerd.. Bleef terug komen.. Vierde keer opereren en toen was het weg. En ze is alsnog in de revalidatie gestorven.. Oneerlijk eigenlijk.. Scheve mond

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 11:38

Sita dat is zeker oneerlijk Ach gut En er zijn toch zo vreselijk veel mensen die ooit een vorm van kanker/tumoren krijgen...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 12:55

6 pagina's bij te lezen, valt nog mee voor 2 dagen Haha!

Hoop harde werkers hier... Lachen Ach, wel goed voor de bankrekening Ja Ik kan mijn overuren enkel inruilen tegen vrije dagen en ik kan meestal alleen in het voorjaar wat overuren draaien, dus meestal blijven mijn werkweken beperkt tot 40 uur. Maar goed, daar heb ik dan nog studie naast, ook al gauw 20 uur p/w, en het huishouden en de paarden... Nagelbijten / Gniffelen

Berdien, wat fijn dat Flynn zo gemakkelijk is! Ellie staat ook al zo mooi braaf stil, als ze niet bijt Clown Ik heb graag een paard met een beetje karakter, maar braaf in de stal en aan het halster is wel een vereiste... En eerlijk vooral. Maar dat komt wel goed met Flynn zo te lezen Lachen

Elsa heeft dat trouwens ook, die ben ik in aan het rijden en ik ben nu een paar keer met een oudere merrie mee naar buiten gegaan. Die merrie (ook een Tink trouwens) reageerd feller dan Elsa ROFL

Hmmm, dat recept van grid ziet er goed uit... Kippenlevertjes vervangen door kippenvlees Nagelbijten / Gniffelen *slaat recept op*

Teuntje, dat klinkt niet fraai van die heup Scheve mond Ach gut Hoe gaat het nu?
En uiteraard Hugo, Alexander en jijzelf van harte gefeliciteerd met de geboorte van je veulen! Haha!

Sita lekker gereden... Klinkt als een heerlijke rit! Haha!

Fijn dat Kyaan een echte mama is geworden, is toch beter dan onbeschermend zijn... Bloos

Rommulus, leuke foto's. Mooi paard ook Ja Die blaren zien er verdomd pijnlijk uit Bloos! Sterkte ermee Ach gut

Goh, Berdien over 3 weken al naar Ierland... Wat gaat dat snel zeg. Lekker!

Prada, gecondoleerd... Ach gut
Voor wat betreft die springwedstrijdjes: op de Tinkermatch heb je gruwelijk lage hindernissen staan en daar wordt, vooral in de lagere rubrieken, echt voor de fun gereden. Ik heb geen foto's van je gezien, maar ik denk dat je het daar best zou kunnen proberen. Qua drukte valt het vaak wel mee, ontspannen sfeer en geen wereldschokkende hindernissen... Zeker geen B-rubriek, die hindernissen zijn stukken lager.

TK, dat lijkt me idd een hele heftige baan... Anderzijds ook heel interessant...

Maya, ik wacht nog steeds op de foto's Schijnheilig En ik wil geen Haf kopen, ik heb een Tinker gekocht Haha! Ook al geheel tegen al mijn principes in overigens ROFL

En ik heb me ziekgemeld vandaag... Ik had zo'n onwijze hoofdpijn vanochtend, kon niet eens uit bed komen Scheve mond Als ik stond moest ik moeite doen om niet om te kiepen Scheve mond Nou ja, ff een dagje niks is ook wel lekker, heb vanochtend de hele ochtend geslapen en nu ben ik wat dingetjes bij aan het werken.

Morgen moet ik zowiezo even naar Venlo, ik heb beloofd de kamer te versieren van een collega die 40 jaar in dienst is. Beetje l*llig als de 2 andere mensen die ik opgetrommeld heb morgen om 8 uur voor de deur staan en ik me ziek meld ROFL

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 12:56

Beterschap Ach gut

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 12:57

goede middag
sita: bonje op het werk, niet leuk. Vooral stoken vind ik zo gemeen. Gelukkig was je er zelf niet bij betrokken.
TK: wat heb ik respect voor jou zeg. Phoe wat een heftige baan. Mijn tante heeft een hersen tumor gehad, die is weg gehaald en gelukkig weg gebleven (nu al een jaar of 5).
En naaste van mij, die heel veel voor mij betekend heeft. Is 3 jaar geleden gestorven aan kanker. Hij heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben. Ben er heel dankbaar voor. Maar mis hem nog elke dag. Zijn verlies kan ik heel moeilijk verwerken.zit nu alweer te janken achter de computer

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 13:01

Ach gut

Mijn oma is in 2001 geloof ik overleden, oa aan kanker (en reuma, en ...). Daar moet ik ook niet te lang aan denken, dan begin ik ook weer te janken hoor. Dat was ook echt mijn maatje... 76 was ze geloof ik pas. Mijn opa van mijn vaders kant is geloof ik al ergens in de 97 en mijn oma van die kant is ook rond de 90, maar die mogen van mij vandaag nog omvallen. Heel hard, ik weet het, maar er is héél veel gebeurd en ik heb helemaal niks meer met die mensen. Zelfs mijn vader zegt dat zijn ouders 5 jaar geleden overleden zijn... Ik vind dat nog steeds hartstikke oneerlijk, ik heb er alles voor over om mijn andere oma terug te krijgen... Maar ze zeggen niet voor niets 'only the good die young'.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 13:02

Joyce, 30/40 cm moeten jij en Prada makkelijk kunnen, in elk geval kunnen proberen! Ja

Idd wat Sylvia al zegt over Drunen, daar is het echt laag. Ik en de bijrijdster van Jordy sprongen ongeveer het dubbele en dat was nog niet eens B-niveau Tong uitsteken

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 13:09

ZJ Ach gut en Sylvia Ach gut Ook allebei nare ervaringen met kanker..

Mijn pa heeft t ook (gehad) prostaatkanker. Heel gedoe geweest. Een bepaalde opartietechniek ging niet, echt zielig. heeft toen veel pijn gehad. Uiteindelijk bestraald. Is ingekapeld en nu moet hij ieder half jaar terug 1x naar gewoon zh en 1x naar daniel den hoedt. Vorige week kon hij bijna niet plassen maar t lijkt erop dat t door een ontsteking kwam maar dat soort momenten is altijd even heftig...