6 pagina's bij te lezen, valt nog mee voor 2 dagen 
Hoop harde werkers hier...
Ach, wel goed voor de bankrekening
Ik kan mijn overuren enkel inruilen tegen vrije dagen en ik kan meestal alleen in het voorjaar wat overuren draaien, dus meestal blijven mijn werkweken beperkt tot 40 uur. Maar goed, daar heb ik dan nog studie naast, ook al gauw 20 uur p/w, en het huishouden en de paarden... 
Berdien, wat fijn dat Flynn zo gemakkelijk is! Ellie staat ook al zo mooi braaf stil, als ze niet bijt
Ik heb graag een paard met een beetje karakter, maar braaf in de stal en aan het halster is wel een vereiste... En eerlijk vooral. Maar dat komt wel goed met Flynn zo te lezen
Elsa heeft dat trouwens ook, die ben ik in aan het rijden en ik ben nu een paar keer met een oudere merrie mee naar buiten gegaan. Die merrie (ook een Tink trouwens) reageerd feller dan Elsa 
Hmmm, dat recept van grid ziet er goed uit... Kippenlevertjes vervangen door kippenvlees
*slaat recept op*
Teuntje, dat klinkt niet fraai van die heup
Hoe gaat het nu?
En uiteraard Hugo, Alexander en jijzelf van harte gefeliciteerd met de geboorte van je veulen!
Sita lekker gereden... Klinkt als een heerlijke rit! 
Fijn dat Kyaan een echte mama is geworden, is toch beter dan onbeschermend zijn... 
Rommulus, leuke foto's. Mooi paard ook
Die blaren zien er verdomd pijnlijk uit
Sterkte ermee 
Goh, Berdien over 3 weken al naar Ierland... Wat gaat dat snel zeg. Lekker!
Prada, gecondoleerd... 
Voor wat betreft die springwedstrijdjes: op de Tinkermatch heb je gruwelijk lage hindernissen staan en daar wordt, vooral in de lagere rubrieken, echt voor de fun gereden. Ik heb geen foto's van je gezien, maar ik denk dat je het daar best zou kunnen proberen. Qua drukte valt het vaak wel mee, ontspannen sfeer en geen wereldschokkende hindernissen... Zeker geen B-rubriek, die hindernissen zijn stukken lager.
TK, dat lijkt me idd een hele heftige baan... Anderzijds ook heel interessant...
Maya, ik wacht nog steeds op de foto's
En ik wil geen Haf kopen, ik heb een Tinker gekocht
Ook al geheel tegen al mijn principes in overigens 
En ik heb me ziekgemeld vandaag... Ik had zo'n onwijze hoofdpijn vanochtend, kon niet eens uit bed komen
Als ik stond moest ik moeite doen om niet om te kiepen
Nou ja, ff een dagje niks is ook wel lekker, heb vanochtend de hele ochtend geslapen en nu ben ik wat dingetjes bij aan het werken.
Morgen moet ik zowiezo even naar Venlo, ik heb beloofd de kamer te versieren van een collega die 40 jaar in dienst is. Beetje l*llig als de 2 andere mensen die ik opgetrommeld heb morgen om 8 uur voor de deur staan en ik me ziek meld