Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
natuurlijk ... ik dacht ff te kort door de bocht zo van nooit uitgebracht is B
maar idd mijn instructrice moest ook L1 starten en toen mocht dat pas vanaf April ivm leeftijd paard idd daarom had Venco toch ook even rust
(hersencellen beginnen weer te werken
)
een uur is nog net te doen denk ik maar idd dan voor 2 proeven anders wordt het echt lang onderweg voor ff 1 proefje
--> je bent goed fanatiek bezig en hebt er veel voor over zeg
Tinkers in western gaan ook goed
Zondag gaan we voor het eerst verder weg, ik ben benieuwd. Als dit goed gaat heb ik nog wel een paar wedstrijdjes meer in gedachten die ik evt wil gaan rijden.
daarom mijn complimenten
en idd toen Say ff niet de trailer op wilde ben ik ook weer een keer "lopend" gegaan en dat is idd een zekere factor dat je dan aankomt enzo
Nu ga ik express ook dichtbij met trailer om het ritme erin te houden
vergeet ik nog Julietink

DeniseES schreef:...iemand informatie over Santana...?
Wenk ik heb ook gereageerd in je topic. Ha ha ja wordt zeker al tijd om eens L te gaan oefenen voor je het weet mag je in het L aan de bak
en had je ook nog prijzengeld
da's wel stoer
. Hier gaat de 1ste vaak naar huis met over de 200 punten
maar moet ook wel zeggen dat dat vaak ook wel zeer goede (jonge) paarden zijn die enorm snel doorstromen
... maar zal dus nog ff moeten knallen voor ik hier eens bij de 1ste 3 of zo zou kunnen eindigen
--> zou ik zo leuk vinden om eens met tinkie ergens vooraan te staan
Gaaf dat dat jou dus al gelukt is 

Best netjes voor een Bproef...
Wenk ja zal ik eens die kant op komen
--> ach wie weet rij ik wel een keer richting 200

, misschien OOIT nog eens prijs

en misschien valt het terrein súper mee
VEEL PLEZIER!! 
zo denk ik ook wel, maar er zijn ook zoveel echt geweldige plaatjes aan paarden hier enzo
maar die zitten vast snel in de L
ahh hopen dat je niet helemaal verzuipt dit weekend ... ik zal duimen voor goed weer 
Zal ook voor jou duimen
Ben volgens mij ook gewoon ongeduldig net 2x een puntje gehaald en wil nu alweer prijs halen
ach dat houdt het leuk